فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


عابدزاده:استقلال و پرسپولیس هردوبهترینند. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

احمدرضا عابدزاده گفت: هواداران سرخابی بدانند پنجاه میلیون ایرانی در داخل و مردم بسیاری در خارج از کشور داربی را می‌بینند، پس ضمن احترام به یکدیگر و تیم حریف، تنها به تشویق تیم محبوب‌شان بپردازند.

احمدرضا عابدزاده پیش از بازی داربی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران درباره شرایط این دیدار اظهار کرد: این بازی از دوران قدیم تا کنونی برای دو تیم و هوادارانشان حساس بوده و نمی‌توان این مساله را انکار کرد اما همه می‌دانیم که هر دو از تیم‌های بزرگ هستند و همیشه در سطح اول فوتبال ایران حضور داشتند، پس نمی‌توان با در نظر گرفتن قدرت هر یک از آنها، توانایی‌های حریفش را نادیده گرفت.

وی افزود: خوشحالم که اکنون در تیم پرسپولیس شرایط خوبی حاکم است و تمامی برنامه‌ها به همت مدیران و مربیان با نظم خاصی انجام می‌شود و باعث شده که تیم ما روز به روز هماهنگ‌تر باشد. به هر حال هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند و ما نیز امیدواریم بتوانیم با موفقیت در داربی دل هواداران‌مان را شاد کنیم. پرسپولیس در حال حاضر از هر نظر آماده است و در بهترین شرایط به مصاف استقلال می‌رود.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم‌چنین درباره‌ی آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم نیز به ایسنا گفت: در حال حاضر مهدی واعظی و علیرضا حقیقی وضعیت خوبی دارند و با آمادگی کامل در تمرینات شرکت می‌کنند؛ البته با نظر مربیان، یک روز پیش از مسابقه مشخص می‌شود که چه کسی درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد. هم‌چنین ما پی‌گیر هستیم تا میثاق معمارزاده نیز پس از یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز، هرچه سریع‌تر به جمع ما بپیوندد تا در مسابقات آسیایی و جام حذفی که بازی‌ها فشرده می‌شود مشکلی پیدا نکنیم.

وی درباره شرایط دو دروازه‌بان جدیدی که در تیم پرسپولیس حضور دارند نیز خاطرنشان کرد: فعلا نمی‌توان نظر دقیقی درباره وضعیت این دو دروازه‌بان جدید داد، چرا که هنوز ما باید روی آنها کار کنیم و در تمرینات مختلف آنها را بیازماییم.

عابدزاده در پایان تاکید کرد: امیدوارم با توجه به پخش تلویزیونی گسترده بازی داربی و همچنین حضور داوران خارجی در این مسابقه، شاهد کارهای ناپسندی چون پرتاب ترقه و یا شعارهای نامناسب نباشیم چرا که پای آبروی فرهنگ فوتبال ما مطرح است و ما خوب است آنها به بازیکنان، مربیان و هواداران تیم حریف احترام گذاشته و به تشویق و حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب