فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


کریمی:نمی گویم نتیجه داربی مهم نیست! - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

علی کریمی گفت: هیچ‌گاه نمی‌گویم برایم مهم نیست که چه تیمی در داربی موفق شود چرا که یک بازیکن نمی‌تواند چنین دیدگاهی از نتیجه تیمش داشته باشد.

علی کریمی پیش از بازی داربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با تکذیب جمله‌ای که چندی پیش به نقل از او منتشر شده بود، اظهار کرد: هیچ‌گاه نگفته‌ و نمی‌گویم که برایم فرقی نخواهد کرد که چه تیمی در بازی داربی پیروز شود و می‌گویم امیدوارم هر تیمی شایسته پیروزی بوده و حقش باشد، در داربی موفق خواهد شد.

وی افزود: فکر می‌کنم بازیکنی که برای تیمی بازی می‌کند نمی‌تواند چنین دیدگاهی درباره نتیجه تیمش داشته باشد!

وی هم‌چنین درباره وضعیت پرسپولیس پیش از رویارویی با تیم استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بچه‌ها با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند؛ در حال حاضر وضعیتی مساعدی در تیم پرسپولیس حاکم است و همه چیز با نظم پیش می‌رود که امیدوارم بتوانیم ثمره این برنامه‌ریزی‌ها و تمرینات مداوم را در بازی‌ آتی و مسابقات بعدی ببینیم.

کریمی در مورد شرایطش در ترکیب پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: اوضاع خوبی دارم و بدون هیچ مصدومیت و آسیب‌ دیدگی تمرین می‌کنم؛ البته حضورم در داربی و بازی مقابل استقلال به نظر مربیان بستگی دارد که مطمئنا آنها نیز هر بازیکنی که شرایط آماده‌تری داشته باشد را به میدان خواهند فرستاد.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب