فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


کفاشیان:ایران چهار سهمیه قطعی دارد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: پس از تنظیم قرارداد حق پخش تلویزیونی بر سر جزئیات با صدا وسیما به توافق خواهیم رسید.

علی کفاشیان با اشاره به توافق سازمان تربیت بدنی و سازمان صداوسیما بر سر حق پخش تلویزیونی اظهارکرد: در ابتدا ما نامه‌ای را برای رییس سازمان تربیت بدنی فرستادیم که وی هم این نامه را برای رییس جمهور ارسال کرد. هم‌چنین در اطلاعیه‌ای که روابط عمومی صدا و سیما صادر کرد آنها از احمدی‌نژاد خواسته بودند که برای حل این مساله وارد موضوع شوند.

وی افزود: به همین دلیل دوشنبه شب در جلسه سه نفره‌ای که انجام گرفت خوشبختانه این مشکل بر طرف شد تا فوتبال ایران بتواند از داشتن چهار سهمیه در لیگ حرفه‌ای آسیا مطمئن شود.

وی درباره مبلغ به توافق رسیده بین صدا و سیما و سازمان تربیت بدنی گفت: بر روی کلیات به توافق رسیده‌ایم و هنوز وارد جزییات نشده‌ایم و در چند روز آینده با جلساتی که برگزار خواهیم کرد بر روی این جزییات هم به توافق خواهیم رسید.

کفاشیان درپاسخ به این سوال که چه زمانی قرارداد منعقد خواهد شد، گفت: از امروز به دنبال تنظیم قرارداد می‌رویم و پس از تنظیم این قرارداد آن را برای علی‌آبادی ارسال خواهیم کرد و در نهایت با توافق نهایی با مدیران صدا و سیما این قرارداد امضا خواهد شد. پس از اینکه این قرارداد را منعقد کردیم یک نسخه از آن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.


[ چهارشنبه 87/7/10 ] [ 11:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب