فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


هفته ی هفتم / برادرکشی در تهران - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال که سه‌شنبه با برتری پرسپولیس تهران آغاز شد، پنج‌شنبه با برگزاری هفت بازی پایان خواهد یافت.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته هفتم با برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل پیام خراسان آغاز شد و در مهمترین دیدارهای باقی مانده این هفته استقلال تهران میزبان استقلال اهواز است و ذوب آهن و سپاهان داربی اصفهان را برگزار می‌کنند.

پنج‌شنبه 28 شهریور، ساعت 20 و 30 دقیقه

** ذوب آهن - فولاد مبارکه سپاهان (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)

داربی اصفهان در فضایی کاملا متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، ذوب آهن که با توجه به برتری پرسپولیس فعلا با 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته میزبان سپاهانی است که با شش امتیاز در رده هشتم قرار دارد، شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در هفته گذشته با شوک چهارتایی شدن از سوی ابومسلم روبه‌رو شدند در حالی که سپاهان در ادامه روند فراز و نشیب‌هایش مقابل ملوان انزلی متوقف شد.

علاوه بر حساسیت امتیازی داربی اصفهان همواره کری جدی دو قطب صنعتی اصفهان را در پی داشته است و بی‌تردید با توجه به نگاه هر دو تیم به صدر جدول این بازی یکی از حساس‌ترین داربی‌های چند فصل اخیر اصفهان خواهد بود.

** پیکان قزوین - ملوان انزلی (ورزشگاه قزوین)

پیکان مقابل راه‌آهن نشان داد که به هیچ عنوان بحران زده نیست، آنها پس از برتری پرگل اکنون با هشت امتیاز چهارم هستند و در مقابل ملوانی‌ قرار می‌گیرند که با پنج امتیاز پانزدهم است. ملوان نشان داده است که شاید در این فصل در بازی‌های دشوار توانایی کسب سه امتیاز را ندارد ا ما، راه گرفتن تک امتیاز را می‌داند، هر چند که پیروزی در تهران ملوان را با پیکان هم امتیاز می‌کند؛ اما، بی‌تردید در نبرد دو تیم زیرک لیگ هشتم، هوش برتر مدیرروستا یا احمدزاده نمایان می‌شود.

** فولاد خوزستان - ابومسلم خراسان (ورزشگاه تختی اهواز)

فولاد با هفت امتیاز در مکان ششم و ابومسلم با شش امتیاز در مکان نهم قرار دارد و این یعنی دیداری پر از انگیزه‌های متفاوت، تیم محتاط اما، هوشیار مجید جلالی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی مقابل ابومسلمی است که ناگهان بغض ناکامی‌های اخیرش برابر ذوب آهن ترکید و با چهار گل برای تمامی حریفان خط و نشان کشید. اکنون در جدال جلالی با تجربه و برگی‌زر جوان باید دید فوتبال برزیلی فولاد پیروز می‌شود یا شیرهای رام نشدنی ابومسلم؟

** پگاه گیلان - راه‌آهن شهرری (ورزشگاه عضدی رشت)

پگاه با وجود تاثیر مشکلات مالی همچنان روند متعادلی در لیگ داشته است، پگاه در حال حاضر با شش امتیاز یازدهم است و به مصاف راه‌آهن تیم پنج امتیازی و چهاردهم جدول می‌رود. راه آهن همان اندازه که خوب آغاز کرد، بد ادامه داد و اکنون از صدر جدول به قعر جدول در حال نقل مکان است، تیم داود مهابادی برای تک امتیاز بازی فیزیکی پگاه آماده می‌شود در حالی که تیم گیلانی به کسب هر سه امتیاز بازی بسیار امیدوار است.

** مقاومت شهید سپاسی شیراز - صبای قم (ورزشگاه حافظیه شیراز)

مقاومت شهید سپاسی در جایگاه ثابتش به عنوان کمربند جدول قرار گرفته و با شش امتیاز، دهم است. این بار مردان جوان غلام پیروا نی باید گریبان صباباتری را بگیرند که در هفته گذشته استقلال را شکست داده و برای این دیدار سراسر انگیزه است. صبا در حال حاضر با پنج امتیاز سیزدهم است و نگاه حریصانه‌ای به رده‌های بالاتر دارد. اما، مقاومت همان تیمی است که می‌تواند مچ تیم فیروز کریمی را بخواباند.

** مس کرمان - پاس همدان (ورزشگاه باهنر کرمان)

مس کرمان دیگر یک مدعی است، آنها با 9 امتیاز سوم هستند و با شکست دادن دو قطب پایتخت اکنون نام و نشان یک مدعی را پیدا کرده‌اند، پاس نیز با هفت امتیاز هفتم است و نمی‌خواهد در هفته هفتم تازه‌ترین قربانی مس باشد، هر چند که وینگو برای کسب امتیاز مقابل مظلومی کار دشواری پیش‌رو دارد.

** استقلال تهران - استقلال اهواز (ورزشگاه آزادی - ساعت 21 و 30 دقیقه)

حسن ختام هفته هفتم یک دیدار بی‌نهایت حساس است. بی‌تردید تماشاگران استقلال تهران دیگر حتی برای از دست دادن یک امتیاز هم تحمل ندارند، بنابراین از برداران اهوازی هر سه امتیاز را می‌خواهند اما، استقلال اهواز نشان داده است که حتی در بدترین روزهایش نیز حریف آسانی برای استقلال تهران نبوده است و اکنون که اکبر میثاقیان بر روی نیمکت این تیم است بی‌تردید کار قلعه‌نویی دشوارتر خواهد بود.

اکنون استقلالی‌ها زمانی که جایگاه تیم خود را در رده هفدهم جدول با چهار امتیاز دیده و همتای اهوازی را با شش امتیاز در رده دوازدهم می‌بینند، آرزو و انگیزه بیشتر پیدا می‌کنند تا تیم‌شان با کسب سه امتیاز بازی حداقل از جمع فانوس بدستان لیگ هفتم خارج شوند.

بی‌تردید در فاصله دو بازی مانده تا داربی بزرگ، آبی‌پوشان تهران تنها سه امتیاز را می‌خواهند هر چند که به سخاوت برادران اهوازی در این بازی امیدی ندارند.


[ پنج شنبه 87/6/28 ] [ 1:57 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب