فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


عزیزی:زورمان به پرسپولیس نرسید. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

خداداد عزیزی بعد از شکست پیام در مقابل پرسپولیس گفت: می‌ترسم بازیکنان پیام به باختن عادت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی بعد از این بازی در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنانم همان طور که در بازی‌های قبلی هم بازی‌های خوبی انجام می‌دادند، در این بازی هم خوب بازی کردند اما متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شود.

وی با بیان این مطلب که هر چه زور می‌زنیم موفق به گلزنی نمی‌شویم، گفت: بازیکنان پیام تحت فشار عصبی هستند و از باختن می‌ترسند و متاسفانه همان چیزی سرشان می‌آید که از آن ترس دارند.

عزیزی تصریح کرد: ما خوب بازی می‌کنیم اما متاسفانه خوب بازی کردن امتیاز ندارد. این که خوب بازی می‌کنیم و می‌بازیم مصیبت بزرگی است و باید یک فکری به حال آن کرد.

وی در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آن‌ها تیم بزرگی هستند و تجربه زیادی هم دارند ولی بچه‌های ما پرسپولیس را هم تحت فشار قرار دادند ولی زورمان به آن‌ها نرسید.

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی ادامه داد: نمی‌دانم چرا موقعیت‌های ما گل نمی‌شود، ما در همه بازی‌هایمان موقعیت‌های زیادی داریم ولی موفق به گلزنی نمی‌شویم و این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری و ما هم نمی‌توانیم کاری با این قانون بکنیم.

عزیزی افزود: ما با وجود مشکلاتی که داریم پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم ولی متاسفانه روی اشتباهات بچگانه گل خوردیم.

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه پیام گفت: فقط می‌توانم بگویم امیدوارم این مشکلات حل شود، استاندار خراسان رضوی هم قول‌هایی داده که در صورت تحقق این قول‌ها، وضعیت پیام به مراتب بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: من هر روز سر تمرین می‌روم و تمرین خودم را انجام می‌دهم و تنها امیدوارم که این مشکلات مالی حل شود.

عزیزی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تا کی باید با این وضعیت ادامه ‌دهید، گفت: تا زمانی که بازیکنانمان باشند کار ما ادامه پیدا می‌کند و اگر آن‌ها هم نیایند از جوانانمان استفاده می‌کنیم.

وی با گلایه از برخی مطبوعات گفت: متاسفانه برخی از مشکلات ما توسط اطرافیانمان افزایش می‌یابد ولی امیدوارم این مشکلات سر باز نکند.

وی در خصوص شایعه اخرج مهدی هاشمی‌نسب از پیام به علت مصاحبه‌اش علیه مدیرعامل باشگاه گفت: پیام در حال حاضر در شرایطی نیست که قرار باشد هاشمی‌نسب را در مقابل مدیریت باشگاه قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیان خراسان رضوی از داوری دیدار تیمش در مقابل پرسپولیس اظهار رضایت کرد و گفت: در این بازی داوری مشکلی نداشت.

عزیزی در پاسخ به این سوال که تا کی در پیام می‌مانید، گفت: من هیچ جایی نمی‌روم.


[ پنج شنبه 87/6/28 ] [ 1:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب