فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پیروزی پرسپولیس برابر پیام در مشهد - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دو بر یک تیم پیام مشهد را شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم پیام مشهد را در دیداری از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شکست دهد.

این بازی در ورزشگاه ثامن شهر مشهد و با حضور بیش از 40 هزار تماشاگر برگزار شد.

گل‌های این بازی را علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 10 و کریم باقری در دقیقه 54 برای پرسپولیس و اشپیتین آرفی در دقیقه 45 برای تیم پیام به ثمر رسانند.

تیم پرسپولیس در این بازی با ترکیب مهدی واعظی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، آتسو، مجتبی شیری، پژمان نوری،‌ کریم باقری، محمد منصوری، ایوان پترویچ، هادی نوروزی و علیرضا نیکبخت واحدی به میدان رفت.

بازی در این نیمه با حملات ابتدایی تیم پرسپولیس آغاز شد آن‌ها سعی داشتند با نفوذ از جناحین دروازه حریف را باز کنند که سرانجام در دقیقه 10 کریم باقری با یک ضربه سر علیرضا نیکبخت را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک ضربه دروازه تیم پیام را گشود. در ادامه حملات پی در پی پرسپولیس از جناحین و عمق خط دفاع پیام ادامه داشت و میزبان بازی تنها چشم به ضد حملات داشت.

پرسپولیسی‌ها موقعیت‌های گلزنی بسیاری را پیدا کردند که توسط هادی نوروزی و نیکبخت واحدی یکی پس از دیگری آن‌ها را از دست دادند اما در مقابل این تیم پیام بود که در دقایق پایانی نیمه اول روی یکی از ضد حملات صاحب موقعیت گلزنی شد که اشپیتین آرفی با یک شوت از راه دور از جناح راست محوطه جریمه روی سانتری که از جناح چپ میدان دریافت کرده بود دروازه قرمز پوشان را گشود و کار را در دقیقه 45 به تساوی کشاند.

در این نیمه خداد عزیزی در دقیقه 43 علیرضا بیگ‌زاویه را به جای ابراهیم شکوری به میدان فرستاد.

در نیمه دوم این تیم پیام بود که با حملات پی در پی روی دروازه پرسپولیس حمله برد اما با مرور زمان این یاران افشین قطبی بودند که بازی را در دست گرفته و در اولین فرصت خطرناک خود در دقیقه 54 بازی توسط کریم باقری از روی پاسخ عمقی نیکبخت واحدی به گل دوم خود رسیدند.

در ادامه بازی تیم پیام انگیزه چندانی برای جبران نتیجه بازی از خود نشان نداد و این پرسپولیس بود که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه پیام ایجاد کرد اما یکی پس از دیگری هدر رفت و بازی با همین نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

افشین قطبی در نیمه دوم مازیار زارع، نبی باقری‌ها و حمید علی‌عسگر را به ترتبیب به جای محمد منصوری، علی‌رضا محمد و هادی نوروزی به میدان فرستاد .

درمقبل تعویض‌های تیم پیام در نیمه دوم رضا حقیقی و محمدحسن رجب‌زاده بودند که به ترتیب به جای سجاد امیری و محسن زاهدی به میدان آمدند.

پرسپولیس با کسب این پیروزی با 11 امتیاز و یک بازی بیشتر به طور موقت پس از برق شیراز در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت و پیام مشهد نیز همچنان با یک امتیاز در قعر جدول ایستاد.


[ چهارشنبه 87/6/27 ] [ 2:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب