فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


ابراهیم زاده:از هواداران عذرخواهی می کنم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست در مقابل ابومسلم گفت: به اشتباهات زیاد خودمان باختیم.

منصور ابراهیم‌زاده افزود: ابومسلم بازی خوبی انجام داد و پیروز شد، از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودیم و چندین موقعیت خوب گلزنی نیز داشتیم اما اشتباهات ما و انگیزه بالای ابومسلمی‌ها باعث به دست آمدن این نتیجه شد.

وی خاطرنشان ساخت: در ابتدای نیمه دوم با هدف سرعت دادن به بازی دست به تعویض زدیم که اندکی هم در این کار موفق بودیم تا اینکه گل دوم را خوردیم، پس از آن گل هم می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم اما باز هم اشتباهات بازیکنان و آسیب دیدگی یکی از بازیکنان تیم برای ذوب‌آهن مشکل‌آفرین شد.

ابراهیم‌زاده تاکید کرد: ابومسلم بهتر از ما بازی کرد و حقش بود که بازی را ببرد اما نه با این نتیجه و این تعداد گل اما چیزی که هم اکنون اهمیت دارد این است که 29 بازی دیگر تا آخر لیگ باقی مانده و فرصت زیاد است و ما باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: این شکست پایان زندگی و یا پایان کار نیست و باید برای آینده برنامه‌ریزی کرد، بازی‌های زیادی باقی مانده و هر روز ممکن است اتفاقی رخ دهد، هدف ما از ابتدای فصل رده‌های بالای جدول بوده است و باید ببینیم اگر برنامه‌هایمان ایرادی دارد آن‌ها را اصلاح کنیم؛ باید بجنگیم و تلاش کنیم.

وی در خصوص بازی سید محمد حسینی که در پست غیرتخصصی خود در دفاع چپ بازی می‌کرد، تصریح کرد: زمان انتخاب سید محمد حسینی می‌دانستیم که وی می‌تواند در چند پست بازی کند و متاسفانه در ابتدای فصل بازیکن دفاع چپ ما آسیب دید و مجبور شدیم از حسینی در دفاع چپ استفاده کنیم که تا امروز او خیلی خوب در این پست بازی می‌کرد اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که اجتناب ناپذیر است.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ در شکست ذوب‌آهن تاثیری داشته است، تصریح کرد: وقتی مسابقاتی با روند صحیح خود برگزار نشود، مشکلاتی به وجود می‌آید اما نباید گفت که ما به خاطر این مساله شکست خوردیم.

وی ادامه داد: ما باید بیشتر تلاش می‌کردیم و در مقابل ابومسلم همیشه باید افراد قوی و گردن کلفت بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص داوری این بازی گفت: در این خصوص صحبت نمی‌کنم زیرا که در حیطه وظایف من نیست، باشگاه ذوب‌آهن کارشناسان داوری دارد که آن‌ها در این خصوص نظر داده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 3:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب