فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


میثاقیان:از مهاجم در دفاع استفاده می کنم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

اکبر میثاقیان گفت: تیم استقلال اهواز 16 بازیکن فوروارد در اختیار دارد و از مهاجم به جای مدافع استفاده می‌کنم!

سرمربی تیم استقلال اهواز پس از تساوی تیمش مقابل مقاومت شهید سپاسی گفت: تا دقیقه 57 که تیم ما پیروز میدان بود متاسفانه من تنها می‌توانستم مهاجم تعویض کنم چرا که هافبک و دفاع ذخیره در تیم ما وجود ندارد و به ناچار از فوروارد در دفاع استفاده می‌کنم، تیمی که اکنون بسته شده است 3 بازیکن دفاع، 2 بازیکن هافبک و 16 بازیکن فوروارد در اختیار دارد.

وی اظهار کرد: طبیعت فوتبال همین است و اتفاقات، جزیی از آن است. من 23 روز است که در شهر اهواز هستم و 17 جلسه با این تیم تمرین کرده‌ام، تنها 3 بازی در کنار تیم بوده‌ام. این تیم موقعیت و پتانسیل خوبی دارد و مطمئنم که موفق خواهد شد.

میثاقیان گفت: روند تیم ما رو به جلو خواهد بود. تا دقیقه 57 بازی، تیم مقاومت سپاسی هیچ موقعیتی را نتوانست روی دروازه ما به وجود بیاورد اما پس از گلی که زدیم، بازیکنانم یک بازی احساسی را پیش گرفتند و همین مسئله زمینه گل را برای تیم مقاومت شهید سپاسی به وجود آورد. این در حالی است که موقعیت‌های گل ما بیشتر بود و باید بازی را می‌بردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما بازیکن طراح در تیم نداریم ولی مهاجمان خوبی داریم و معتقدم بهترین مهاجمان لیگ را در اختیار داریم که باید تغذیه شوند.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 3:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب