فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


قلعه نویی :من مقصرم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

شتاب‌زدگی و عدم دقت مهاجمان در زدن ضربات آخر عامل اصلی باخت استقلال بود.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر 1 استقلال در برابر صبای قم گفت: مقصر اصلی باخت من هستم. البته مهاجمان ما خیلی با عجله و شتاب زده عمل کردند.

سرمربی تیم استقلال درمورد داوری بازی نیر گفت: افشاریان قضاوت خوبی را از خود به نمایش نگذاشت. او چندین پنالتی را برای استقلال نگرفت.

وی درخصوص عملکرد تیمش افزود: ما انتظار باخت نداشتیم و برای برد آمده بودیم. این قانون نانوشته‌ی فوتبال است. تیمی که گل نزند، گل می‌خورد.

سرمربی استقلال همچنین درخصوص درگیری صمد مرفاوی و صادق ورمزیار افزود: چیز خاصی نبود. هر دو نفرشان تحت فشار و استرس بازی بودند و هیچ مشکل خاصی نبود.

قلعه‌نویی درمورد وضعیت تیمش گفت: روزی که من رفتم تیم صدرنشین را تحویل آقایان دادم ولی حال که برگشته‌ام تیم سیزدهم جدول را به من دادند. با این وجود بعضی‌ها نمی‌گذارند استقلال بدون حاشیه باشد.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 2:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب