فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


لیت بارسکی:سایبا به فرم ایدهآل میرسد - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی مقابل پگاه گفت:‌ گرفتن یک امتیاز در خانه‌ی حریف به هیچ عنوان نتیجه‌ی بدی برای بازیکنان سایپا قلمداد نمی‌شود.

پیر لیتباسکی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان پگاه با یک بازی سرعتی ما را تحت فشار قرار دادند و در نیمه‌ی دوم با حملات متعددی که از جناح چپ ترتیب دادند موقعیت‌های فراوانی خلق کردند و خوشحالم که با این شرایط توانستیم در زمین پگاه یک امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: تیم من در این بازی خیلی دفاعی کار کرد که به هیچ عنوان مدنظرم نبود، دوست داشتم با استفاده از مهره‌های هجومی بیشتر به دروازه‌ی پگاه نزدیک شویم که با توجه به شرایط بازی و فشار همه جانبه حریف در این مهم ناکام ماندیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: سایپا کم کم به فرم ایده‌آل تیمی نزدیک می‌شود ما در تعطیلات لیگ برتر تمرینات مفیدی انجام دادیم که موجب افزایش آمادگی تاکتیکی بازیکنانم شد، ‌از این پس باید بر روی دیدار چهارشنبه با کروفچی ازبکستان تمرکز کنیم و امیدوارم با یک بازی بهتر به یک پیروزی خوب خانگی دست یابیم.

لیتباسکی در پایان درمورد استفاده دیرهنگام از سیدجلال حسینی خاطر نشان کرد: سید جلال از قبل مصدوم بود و جدا از آن تازه از اردوی تیم ملی در عربستان برگشته بود که با این شرایط نمی‌توانستم وی را در ترکیب اصلی خود مقابل پگاه به میدان بفرستم.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 3:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب