فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار نقل و انتقالات سال 13-2012** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Liverpool

درک کویت با قراردادی سه ساله به این باشگاه استانبولی پیوست اما مبلغ این انتقال اعلام نشد.

در چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی این بازیکن از لیورپول منتشر شده بود و سرانجام این بازیکن با رد پیشنهاد فاینورد، راهی فنرباغچه شد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه جدیدش گفت:" فنرباغچه باشگاه بزرگی است و من می توانم دوران حرفه ای ام را در این باشگاه ادامه بدهم.هرچند آنها این فصل نتوانستند قهرمان شوند اما در مقدماتی لیگ قهرمانان حضور دارند.

بعد از 6 سال بازی در لیورپول به یک چالش جدید نیاز داشتم. من هیچ مشکلی با باشگاه و هواداران نداشتم. آنها همیشه در قلب من جای خواهند داشت."

 این بازیکن 31 ساله که دوران حرفه ای اش را در اترخت آغاز کرد، در تابستان 2006 از فاینورد به لیورپول پیوست. او در لیگ برتر بیش از 200 بازی برای قرمزها انجام داد و 51 بار موفق به گلزنی شد.


[ دوشنبه 91/3/15 ] [ 1:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Alessandro Del Piero (R) of Juventus FC celebrates his goal during the Ser

الکساندرو دل پیرو کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده است به ادعای رسانه های خبری در ایتالیا راهی ریوپلاته آرژانتین شده و فعالیتش را در آنجا از سر خواهد گرفت.

وی در این رابطه با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شبکه مختلف خبری گفت: فوتبال آمریکای لاتین برای من جذاب بوده و بازیکنان بزرگی چون پله،مارادونا، مسی در این فوتبال حضور داشتند و اگر شرایط فراهم شود به یکی از تیم های حاضر خواهم پیوست.


[ دوشنبه 91/3/15 ] [ 1:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2      
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب