فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

روز سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سه‌شنبه (فردا) پیگیری می‌شود.

در مهمترین دیدارهای منطقه غرب آسیا، روز سه‌شنبه صبای ایران با پاختاکور ازبکستان و استقلال ایران با ام‌صلال قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه یک: سه‌شنبه 18 فروردین ماه 88

* صبای ایران - پاختاکور ازبکستان، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

صبا که با دو امتیاز پس از پاختاکور و الهلال رده سوم جدول گروه را به خود اختصاص داده در دیداری حساس به مصاف رقیب خود می‌رود، این دیدار برای هر دو تیم به منظور تعیین صدرنشین گروه اهمیت دارد اما، نکته‌ی حیاتی آن برای صبا این است که بازی با پاختاکور دومین دیدار خانگی این تیم بوده و پس از تساوی خانگی مقابل الاهلی اکنون به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.

بی‌تردید برنده این بازی بخت بالایی برای صعود از گروه خواهد داشت، به خصوص نماینده‌ی ایران برای آنکه با خاطری آسوده‌تر قدم به دور برگشت رقابت‌ها بگذارد باید تیم پیروز دیدار روز سه‌شنبه باشد.

* الهلال عربستان - الاهلی امارات، ورزشگاه ملک فهد ریاض

الهلال که برخلاف تصورات هنوز نتوانسته است در گروه پیروزی کسب کند و با دو امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به صبا در جایگاه دوم قرار دارد، تلاش دارد تا در این دیدار خانگی هر سه امتیاز را بدست آورد و بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شود، هر چند که الاهلی هم در مقابل صبا نشان داد که در خارج از خانه دفاع کردن را خوب می‌داند. در هر صورت الهلال امیدوار است بار دیگر یک تیم اماراتی دل فوتبال این کشور را بدست آورد.

گروه سوم، سه‌شنبه 18 فروردین 88

* ام صلال قطر - استقلال ایران، ورزشگاه ام صلال قطر

این دیدار برای نماینده‌ی ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استقلال در حالی حاضر با یک امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد و بی‌تردید به هر سه امتیاز بازی مقابل ام صلال نیاز دارد. تیم قطری که در بازی نخست با خوش شانسی الجزیره را شکست داد پس از شکست مقابل الاتحاد عربستان و در شرایطی که اوضاع نامناسبی را در لیگ قطر دارد قدم به این بازی می‌گذارد.

تنها نقطه قوت ام صلال، علاء هبیل در خط حمله است؛ اما، استقلال برای آسیایی شدن تنها یک شانس دارد، بردن ام صلال.

* الجزیره امارات - الاتحاد عربستان، ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی

الجزیره پس از کسب تک امتیاز از بازی با استقلال در تهران بار دیگر امیدوار شده و اکنون تلاش می‌کند تا در مقابل صدرنشین شش امتیازی گروه خودی نشان دهد. الجزیره برای آن که شانس صعود داشته باشد به سه امتیاز دومین دیدار خانگی خود نیاز دارد اما، ‌الاتحاد نیز تاکنون از رقیبان خود زهر چشم گرفته است. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت دارد؛ برای الجزیره بازی مرگ و زندگی است و برای الاتحاد حفظ اسطوره‌ی شکست ناپذیری در گروه.


[ دوشنبه 88/1/17 ] [ 5:8 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته بیستم لیگ فوتبال عربستان با برتری الاتحاد و الهلال پیگیری شد.

در آخرین بازیهای لیگ عربستان دیشب الاتحاد 4-1 نجران را برد تا بعد از 20 بازی و با 49 امتیاز در صدر جدول لیگ عربستان جای گیرد.

الهلال تیم دوم جدول که با صبا باتری در گروه یک لیگ قهرمانان قرار دارد با یک گل الوحده را برد و الشباب حریف پرسپولیس با الوطنی 2-2 مساوی کرد.

الاتفاق با الاهلی به تساوی بدون گل رسید و با 28 امتیاز در جای ششم قرار گرفت.

در بازیهای مهم دیگر الاهلی 3-2 الرائد را برد و النصر 3-1 الوحده را از پیش رو برداشت.


[ چهارشنبه 88/1/5 ] [ 10:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال الجزیره در نیمه نهایی جام حذفی امارات 4-1 برابر العین شکست خورد.

این بازی از مرحله رفت نیمه نهایی جام حذفی امارات برگزار شد و العین بدلیل برگزاری اردوی تیم ملی نزدیک به نیمی از بازیکنان اصلی خود را به همراه نداشت.

الوحده نیز با شرایط مشابهی 3-1 الاهلی را برد تا هر چهار تیم در انتظار بازی برگشت روز جمعه بنشینند.

تیم ملی امارات اینک در اردوی آمادگی در چین است و برای بازی با کره شمالی در پیونگ یانگ آماده می شود.

امارات با یک امتیاز در قعر جدول گروه دوم انتخابی جام جهانی قرار دارد.


[ چهارشنبه 88/1/5 ] [ 10:58 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پاختاکور سومین حریف صبای ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته سوم بازیهای لیگ ازبکستان برابر لوکوموتیو متوقف شد.

پاختاکور که روز 18 فروردین میهمان صبای ایران خواهد بود به تساوی یک بریک مقابل لوکوموتیو رضایت داد.

با این نتیجه پاختاکور با پنچ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.اما، بنیاد کار با 9 امتیاز از سه بازی در صدر جدول قرار گرفت.

بنیادکار که روز 19 فروردین در اصفهان به مصاف سپاهان می رود 3-0 نفتچی را شکست داد. برای بنیاد کار ریوالدو، انور غفوروف و ویکتور کارپنکو گلزنی کردند.


[ چهارشنبه 88/1/5 ] [ 10:56 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

** گزارشی از حریفان تیم های ایرانی  **

رقابتهای فوتبال لیگ باشگاه های عربستان شب گذشته با برگزاری دیدارهایی پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم الاتحاد به یک پیروزی پرگل دست یافت.  " هیشام آبوچروآنه " مراکشی که دروازه استقلال را باز کرده بود در آخرین بازی الاتحاد در لیگ هم گل زد تا همگروه آبی های تهران 4 -1 برنده شود.

در آخرین بازیهای لیگ عربستان دیشب الاتحاد 4-1 نجران را برد تا بعد از 20 بازی و با 49 امتیاز بر بالای جدول لیگ عربستان قرار بگیرد.

الهلال تیم دوم جدول که با صبای قم در گروه یک لیگ قهرمانان قرار دارد با یک گل الوحده را برد و الشباب حریف پرسپولیس با الوطنی 2-2 کرد. الاتفاق که 2-1 سپاهان را در لیگ قهرمانان برد با الاهلی به تساوی بدون گل رسید و با 28 امتیاز در جای ششم قرار گرفت.

در بازیهای دیگر الاهلی 3-2 الرائد را برد و النصر 3-1 الوحده را کنار زد. آبها 1-0 مقابل رائد شکست خورد و الهضم با همین نتیجه النصر را مغلوب کرد.

الجزیره که در روزهای پایانی سال گذشته در ورزشگاه آزادی تهران موفق شد استقلال را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کند، شب گذشته در مرحله رفت نیمه نهایی جام حذفی امارات برابر تیم العین این کشور 4 بر یک شکست خورد.

این شکست در حالی برای حریف استقلال رقم خورد که تیم فوتبال العین به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال امارات در چین، چند بازیکن ملی پوش خود را در اختیار نداشت.

در دیگر دیدار برگزار شده این مرحله ، تیم فوتبال الوحده نیز با نتیجه 3 بر یک الاهلی را شکست داد تا گام اول مرحله نیمه نهایی را محکم بردارد. دیدارهای برگشت روز جمعه برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال امارات یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی هم اکنون در اردوی آمادگی چین بسر می برد. این تیم خود را برای برگزاری دیدار با کره شمالی در پیونگ یانگ آماده می کند.

امارات با یک امتیاز در قعر جدول گروه دوم انتخابی جام جهانی قرار دارد و ممکن است با برد برابر کره شمالی شانسی برای رسیده به آفریقای جنوبی پیدا کند.

 


[ سه شنبه 88/1/4 ] [ 2:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

روز دوم لیگ قهرمانان آسیا در شهرهای مختلف آسیا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، چهارشنبه شب هشت بازی دیگر چهار گروه باقیمانده انجام شد تا روز دوم رقابت های مرحله گروهی به پایان برسد.

نتایج بازیها :

گروه A: (سه شنبه)

صبا باتری 0 – الاهلی امارات 0

پاختاکور ازبکستان 1 – الهلال عربستان 1

گروه B: (سه شنبه)

شارجه امارات 0 – الغرافه قطر 2

شباب عربستان 0 – پرسپولیس ایران 0

گروه C: ( چهارشنبه )

ام صلال قطر 1 – الاتحاد عربستان 3

استقلال ایران 1 – الجزیره امارات 1

گروه D: ( چهارشنبه )

الاتفاق عربستان 2 – سپاهان ایران 1

الشباب امارات 2 – بنیادکار ازبکستان 0

ساعت 20:30

گروه E : (سه شنبه)

ناگویا گرامپوس ایت 0 – بیجینگ گوان چین 0

نیوکاسل جتز استرالیا 2 – اولسان هیوندای کره جنوبی 0

گروه F: (سه شنبه)

شاندونگ لیوننگ چین 5 – سیریویجایا اندونزی 0

اف سی سئول کره جنوبی 2 – گامبا اوزاکا ژاپن 4

گروه G : ( چهارشنبه شب)

کاشیما آنتلرز ژاپن 2 – شانگهای شنهوا 0

آرمد فورس سنگاپور0 – سوان سامسونگ بلووینگز کره جنوبی 2

گروه H : ( چهارشنبه شب)

پوهانگ استیلرز کره جنوبی 1 – کاوازاکی فرانتیل ژاپن 1

تیانجین تدا کره جنوبی 2 – سنترال کوست مارینرز استرالیا 2


[ شنبه 88/1/1 ] [ 3:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تماشاگران حاضر در تمرین امروز تیم استقلال علیه مجتبی جباری شعار دادند.

تماشاگران حاضر در تمرین بعدازظهر امروز استقلال تهران شعارهایی را در حمایت از امیر قلعه‌نویی و علیه مجتبی جباری سر دادند.

آنها همچنین خواستار جدایی جباری از تیم فوتبال استقلال تهران شدند.

نزدیک به 40 تماشاگر حاضر در ورزشگاه دستگردی بارها با شعارهای خود مجتبی جباری را به دلیل حرکتش در بازی مقابل الاتحاد عربستان مورد سرزنش قرار دادند.


[ شنبه 88/1/1 ] [ 12:51 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اطمینان دارم اگر بازی با الاتحاد انجام شود نه من و نه مجتبی جباری رفتارهایمان را تکرار نمی‌کنیم.

آرش برهانی اظهار کرد: در فوتبال امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد، در زمان تعویض مجتبی جباری در بازی با الاتحاد او در آن لحظه بسیار ناراحت بود و من هم از نوع برخورد او ناراحت شدم، شاید اگر دوباره آن صحنه تکرار شود نه مجتبی جباری آن حرکت را انجام می‌دهد و نه من به نشانه تاسف سرم را تکان می‌دهم.

وی افزود: پس از بازی جباری از من عذرخواهی کرد، ضمن آن که من و مجتبی با یکدیگر دوست هستیم و هیچ مشکلی نداریم. باز هم می‌گویم که اگر آن صحنه دوباره رخ دهد هیچ کدام از ما رفتارمان در آن زمان را تکرار نمی‌کنیم. در هر صورت فوتبال شرایط ویژه‌ای دارد و حتی بازیکن بزرگی چون زیدان نیز در بازی حساس تیم ملی فرانسه مقابل ایتالیا آن کار غیرحرفه‌ای را انجام داد و با سر به ماتراتزی زد.

مهاجم تیم استقلال درباره بازی این تیم و الاتحاد عربستان نیز گفت: متاسفانه با گلی که مقابل الاتحاد به ثمر رساندیم علاوه بر اینکه توقع هواداران را بالا بردیم، سطح انتقادات نیز از تیم استقلال بالا رفت.

وی در مورد بازی مقابل الاتحاد تصریح کرد: این بازی دشوارترین بازی‌ استقلال بود، الاتحاد از قدرتمندترین باشگاه های آسیا است. با این حال تصور نمی‌کردیم از این بازی بازنده خارج شویم. ما برای 3 امتیاز به عربستان رفتیم اما اعتقاد دارم گلی که زودتر از الاتحاد زدیم توقعات را از ما بالا برد. به همین دلیل پس از خوردن دو گل شکست ما بیشتر به چشم آمد و متاسفانه همین موضوع انتقادها از تیم را نیز افزایش داد.

برهانی درباره بازی استقلال مقابل الجزیره نیز گفت: این بازی بسیار مهم است چرا که ما سه امتیاز دیدار مقابل الاتحاد را از دست دادیم و اکنون باید مقابل الجزیره امارات برای کسب هر سه امتیاز به میدان برویم تا مدعی صعود از گروه باشیم.

برهانی درباره تاثیر اشتباهات داوری در بازی استقلال با الاتحاد گفت: صددرصد اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیر داشت خطایی که بر روی من انجام شد یک خطای عادی و معمولی بود که هر داوری آن را تشخیص می‌داد و اگر داور صحنه خطا بر روی من را اعلام می‌کرد بازی تمام می‌شد و ما حداقل یک امتیاز از بازی با الاتحاد به دست می‌آوردیم. داور مسابقه با آوانتاژهای بی‌مورد و نادیده گرفتن خطاهای بازیکنان الاتحاد سبب شد تا بازیکنان استقلال عصبی شوند و همین عصبانیت در آخرین لحظه کار دست تیم استقلال داد.


[ شنبه 88/1/1 ] [ 12:43 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

گروه A:

- الهلال عربستان

صبا باتری

- الاهلی امارات

پاختاکور ازبکستان

گروه B :

- پرسپولیس 3 (علی کریمی 28، علیرضا واحدی نیکبخت 31 و هادی نوروزی 34 )

الشارجه 1 (سالم سیف 53 )

الغرافه قطر

شباب عربستان

گروه E :

- اولسان هیوندای کره جنوبی 3 ( مایو یوشیدا 53، داوی 77 و مگنوم 87 )

ناگویا گرامپوس ایت ژاپن 1( چو 25)

- بیجینگ گوان چین

نیوکاستل جتز استرالیا

گروه F :

- گامبا اوزاکا ژاپن 3 ( لئوناردو 20، یاشیتو اندو(پنالتی 71) ، هایتو ساساکی 79)

شاندونگ لیوننگ 0


[ پنج شنبه 87/12/22 ] [ 11:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

گزارشگر تلویزیون دبی اسپورت گفت که پرسپولیس در یک نیمه‌ی یک طرفه با سیطره کامل الشارجه امارات را در هم کوبید.

تلویزیون دبی اسپورت که مسابقه‌ی تیم‌های پیروزی و الشارجه را به صورت مستقیم از کانال یک خود پخش می‌کرد با اظهار تاسف از شکست تیم الشارجه نماینده‌ی فوتبال امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ الشارجه در یک نیمه‌ی یک طرفه که به سود حریف پر قدرت قرمز پوش خود بود با ضعف دفاعی شدید نتیجه را واگذار کرد.

مفسرین تلویزیون دبی اسپورت با انتقاد از نحوه‌ی آرایش دفاعی مربی جدید تیم الشارجه سیطره‌ی کامل تیم پیروزی را بر بازی تایید کردند و اعلام داشتند پرسپولیس با توقف کامل نیمه نخست را به نفع خود پایان داد.

از سوی دیگر گزارشگر دبی اسپورت با بیان این مطلب که خط وسط دفاعی تیم الشارجه از کار افتاده است از آزاد بودن علی کریمی و این که این بازیکن ایرانی مهار نشده است انتقاد کرد.

وی بازیکنان اماراتی را فاقد مهارت‌های لازم درمقابل پیروزی توصیف کرد و گفت: این تیم به ناگهان سقوط کرد.

تلویزیون امارات از نمایش بزرگ و تشویق‌های گرم تماشاگران تیم پرسپولیس با آب و تاب تعریف کرد و گفت: نقش تماشاگران در تهییج بازیکنان انکار ناپذیر است.

شبکه‌ی تحلیلی تلویزیون دبی اسپورت نیز با تعجب از باخت تیم الشارجه در نیمه اول آن هم با دریافت سه گل گفت:‌ ضرورت جابه‌جایی و تغییر در سیستم دفاعی شارجه انکار‌ناپذیر است.

یادآور می‌شود؛ تلویزیون ورزشی عربستان سعودی نیز این مسابقه را به صورت مستقیم پخش کرد و گزارشگر سعودی آن به تحلیل نقاط ضعف و قوت تیم پیروزی حریف ‌آینده‌ی تیم الشباب عربستان می‌پردازد.


[ پنج شنبه 87/12/22 ] [ 11:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب