فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام کنفدراسیون ها2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی در چهارمین روز خود شاهد رخ دادن یک شگفتی بود.

پنج‌شنبه در بازی‌های گروه دوم این رقابت‌ها ایتالیا برابر مصر با یک گل تن به شکست داد تا برای نخستین بار در تاریخ خود برابر تیمی آفریقایی تن به شکست داده باشد.

ایتالیا در این بازی با نتیجه‌ی یک بر صفر مغلوب مصر شد. "محمد هوموس" در دقیقه‌ی 40 تک گل بازی را به ثمر رساند. ایتالیا و مصر پیش از این 55 سال پیش در یک رقابت ملی برابر هم قرار گرفته بودند که ایتالیا در آ‌ن بازی توانسته بود حریفش را پنج بر یک شکست دهد. در جام جهانی 1994 آمریکا ایتالیا تا آستانه‌ی شکست از نیجریه تیمی دیگر از قاره‌ی آفریقا پیش رفته بود اما، روبرتو باجو با تک گل ثانیه‌های پایانی خود آتزوری را از شکست نجات داد.

در دومین دیدار پنج‌شنبه برزیل با نتیجه‌ی سه بر صفر از سد آمریکا گذشت تا پیش از انجام آخرین بازی‌های مرحله‌ی گروهی به دور بعد رقابت‌ها راه یافته باشد.

در این دیدار "ملو" (7)، روبینیو (20) و مایکون (62) برای برزیل گلزنی کردند.


[ چهارشنبه 88/4/3 ] [ 5:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال اسپانیا با یک گل عراق را شکست داد.

در چهارمین روز رقابت‌های فوتبال جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی ، عصر امروز تیم‌های اسپانیا و عراق به دیدار هم رفتند که قهرمان جهان موفق شد با تک گل "ویا" از سد عراق عبور کند.


[ چهارشنبه 88/4/3 ] [ 12:22 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی با انجام دو دیدار آغاز شد.

در نخستین دیدار‌های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی اسپانیا قهرمان یورو 2008 با نتیجه‌ی پرگل پنج بر صفر نیوزیلند را شکست داد.

در این دیدار فرناندو تورس مهاجم لیورپول با به ثمر رساندن سه گل چهره‌ی برتر این مسابقه بود. سسک فابرگاس و داوید ویا زننده‌ی دیگر گل‌های ماتادورها در این مسابقه بودند.

به این ترتیب اسپانیا با انجام 33 بازی بدون شکست به رکورد برزیل نزدیک‌تر شد.

پیش از این دیدار که در گروه نخست رقابت‌ها انجام می‌شد، دو تیم آفریقای جنوبی و عراق به تساوی بدون گل دست یافتند تا شروعی نه چندان تماشایی را برای مسابقات رقم بزنند.

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی اسپانیا پس از پیروزی پرگل شاگردانش برابر ونزوئلا که پس از سال‌های 1999 و 2003 برای سومین بار در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها شرکت می‌کند و هنوز هم در پی نخستین امتیاز خود است، گفت: «نمایش فوق‌العاده‌ای از تیم ما بود. ما هنوز هم حریفان قدرتمندی را پیش‌رو داریم و نباید باور کنیم که بهترین تیم هستیم. امیدوارم که در بازی بعدی برابر عراق هم اینگونه باشیم.»

فرناندو تورس مهاجم سه گله‌ی این بازی هم گفت: «بازی خوبی از سوی تیم ما بود. گل‌های من لحظه‌های مهمی برای من به شمار می‌آیند.»

ویا در بازی برابر نیوزیلند بیست و نهمین گل ملی خود را به ثمر رساند تا در کنار فرناندو هیرو و پس از رائول گونسالس دومین گلزن برتر تاریخ بازی‌های ملی اسپانیا باشد.

عکس های بازی آفریقای جنوبی - عراق

 

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________

عکس هایی از بازی اسپانیا - نیوزلند

 

 

 

 


[ سه شنبه 88/3/26 ] [ 11:53 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2      
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب