فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

دیدارهای هفته نخست لالیگا با شکست رئال مادرید و بارسلونا مدعیان کسب عنوان قهرمانی و گلزنی "جواد نکونام" برای اوساسونا ادامه یافت.

در این دیدارها تیم رئال مادرید مدعی عنوان قهرمانی که 17 سال است در ورزشگاه "ریازور" خانه دپورتیو نتوانسته این تیم را شکست دهد و بازهم موفق به کسب پیروزی در این ورزشگاه نشد.

شاگردان شوستر در این دیدار با نتیجه 2 بر یک برابر حریف خود شکست را پذیرفتند.

در دیگر بازی اتلتیکو مادرید در خانه خود با نتیجه 4 بر صفر مالاگا را درهم کوبید، رکرتیو اوئلوا برابر تیم تازه راه یافته به لالیگا یعنی رئال بتیس بالومپی با تک گل دقیقه 35 آدریان پیروز شد. اسپورتینگ دگیخون 2 بر یک برابر ختافه شکست را پذیرفت. ریسینگ سانتاندر و سویا 1-1 مساوی شدند. بارسلونا دیگر مدعی عنوان قهرمانی هم 1 بر صفر در خانه حریف خود نومانسیا شکست خورد.

در آخرین بازی نیز تیم اوساسونا 1-1 برابر ویارئال متوقف شد. تک گل تیم اوساسونا را در این دیدار "جواد نکونام" از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 70 به ثمر رساند. جواد نکونام در این دیدار 90 دقیقه برای اوساسونا بازی کرد و مسعود شجاعی نیز از دقیقه 59 به جای کیکه سولا وارد زمین شد.

برای اوساسونا در این دیدار فلانو و برای ویارئال گودین از زمین بازی اخراج شدند.

گل تیم ویارئال را نیز "مارکوس سنا" در دقیقه 54 وارد دروازه‌ی اوساسونا کرد.


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 12:52 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در ادامه ی هفته ی سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های صدرنشین برابر حریفانشان متوقف شدند.

عصر یکشنبه با انجام سه دیدار هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر پایان گرفت.

در این دیدارها چلسی و تاتنهام در داربی شهر لندن به تساوی یک بر یک رضایت دادند. چلسی در حالی برابر تاتنهام متوقف شد که در دو بازی گذشته خود به پیروزی رسیده بود.

لیورپول هم که از دو بازی هفته‌های گذشته توانسته بود، به شش امتیازکامل دست یابد، در این هفته از رقابت‌ها برابر آستون‌ویلا در خانه ی حریف به تساوی بدون گل رضایت داد. قرمزها با پیروزی بر"ویلا" می توانستند، به تنهایی در صدر جدول رقابت ها قرار بگیرند.

منچسترسیتی هم با پیروزی 3 بر صفر برابر ساندرلند، دومین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را جشن گرفت.

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که دیدار منچستریونایتد و فولام به دلیل حضور منچستریونایتد در دیدار سوپر جام باشگاه‌های اروپا به زمان دیگری موکول شد.

نتیجه دیدارها:

• آستون‌ویلا: صفر

لیورپول: صفر

• ساندرلند: صفر

منچسترسیتی: 3

ایرلند (42)، شون‌رایت فیلیپس (49 ،53)

• چلسی: یک

بلتی (28)

تاتنهام: یک

بنت (45)


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 12:35 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

بایرن مونیخ در سومین هفته از رقابت های بوندسلیگا به نخستین پیروزی این فصل خود دست یافت.

شاگردان یورگن کلینزمن عصر یکشنبه با نتیجه ی 4 بر یک هرتابرلین را از پیش رو برداشتند، تا مدافع عنوان قهرمانی فصل پیش رقابت های بوندسلیگا پس از 2 تساوی در 2 هفته ی نخست با مربی جدیدش هم پیروزی را تجربه کند.

لوکا تونی(12)، فیلیپ لام(54)، باستین شواین اشتایگر(56) و میروسلاو کلوزه(70) برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند. پانتلیچ(84) هم تک گل هرتابرلین مهمان را به ثمررساند.

photo 

اشتوتگارت هم درهمین روز برابر هانوفر با گل های ماریو گومس(18) و پاول پاردو(40) به پیروزی رسید.


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 12:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

میلان در هفته ی نخست رقابت‌های سری A با ستارگانی همچون رونالدینیو و شوچنکو در ورزشگاه خانگی برابر بولونیا شکست خورد.

photo

عصر یکشنبه هفته ی نخست رقابت‌های فوتبال دسته ی اول باشگاه‌های ایتالیا با انجام شش بازی دنبال شد. در یکی از این دیدارها میلان در ورزشگاه سن سیرو برابر مهمانش 2 بر یک تن به شکست داد.

رم هم برابر ناپولی یک بر یک متوقف شد. روز گذشته اینتر مدافع عنوان قهرمانی نیز در خانه ی سامپدوریا یک بر یک متوقف شده بود.

photo

این هفته از رقابت‌ها با دیدار حساس فیورنتینا و یوونتوس به پایان می‌رسد.

نتیجه دیدارها:

یکشنبه:

• آتالانتا: 1

پادوین (15)

سیه‌نا: صفر

• کالیاری: 1

لاروی (31)

لاتزیو: 4

زاراته (62 پنالتی - 70)،‌ فوجیا (75)، پاندف (83)

• کاتانیا: یک

ماسکارا (59)

جنوا: صفر

• کیوو: 2

مارکولینی (75 پنالتی) ایتالیانو (88)

رجینا: یک

کورادی (71 پنالتی)

• میلان : یک

آمبروسینی (41)

بولونیا: 2

دی‌وایو (17)، والیانی (78)

• رم: یک

آکوئیلانی (29)

ناپولی: یک

هامسیک (55)

• تورینو: 3

روسینا (29 پنالتی)، زانتی (33)،‌ بیانکی (75)

لچه: صفر

شنبه:

* سامپدوریا: یک

دل‌وکیو (68)

اینتر: یک

ابراهیموویچ (33)

• اودینزه: 3

دی‌ناتاله (9 ،34)،‌ اینلر (70)

پالرمو: یک

برشیانو (69)


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 12:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

ویسنته دل‌بوسکه به سنت تیم ملی اسپانیا از زمان لوئیس آراگونس وفادار ماند. رائول گونسالس در فهرست جدید تیم ملی اسپانیا برای دو بازی‌ نخستین انتخابی جام جهانی جایی ندارد.

سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا در دو بازی ماتادورها برابر بوسنی و هرزگوین و ارمنستان از حضور کاپیتان رئال مادرید چشم پوشید.

دل بوسکه که در مقام سرمربی رئال مادرید در سال 2002 همراه با رائول، رئال را قهرمان لیگ قهرمان اروپا کرد، درمورد دعوت نکردن این بازیکن گفت: «او به دلایل ورزشی در تیم جایی ندارد. هیچ توضیح دیگری برای این مساله وجود ندارد.»

وی افزود: «ما بازیکنان را تنها برپایه توانایی‌های آنها به تیم دعوت می‌کنیم و موارد دیگری که به فوتبال مربوط نباشند، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.»

سرمربی 57 ساله ماتادورها همچنین درباره ی دعوت از بویان کرکیچ، مهاجم جوان بارسلونا هم گفت: «بویان بیش از 30 بار برای تیم‌های رده سنی پایین‌تر بازی کرده است اما، هنوز درمورد بازی در تیم ملی اسپانیا و یا صربستان حق انتخاب دارد. موقعیت او حتی در صورت حضور در دیدار دوستانه برابر دانمارک نیز به خطر نمی‌افتاد.»

رائول با 44 گل زده بهترین گلزن ملی اسپانیایی‌هاست. او در پیروزی سه بر صفر دیدار دوستانه برابر دانمارک هم جایی در تیم ملی کشورش نداشت.

در فهرست 20 نفری دل بوسکه بیشتر بازیکنانی قرار دارند که در فینال یورو 2008 پیروزی برابر آلمان را جشن گرفته بودند. بدیهی است که در خط حمله فرناندو تورس مهاجم لیورپول، داوید ویا (والنسیا) و دانیل گوئیسا (فنرباغچه) حضور داشته باشند. سسک فابرگاس، هافبک آرسنال هم پس از وقفه‌ای که به دلیل آسیب دیدگی برایش ایجاد شده بود، بار دیگر به تیم اسپانیا بازگشته است.


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 12:9 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

میشائیل بالاک به مرخصی اجباری دو هفته‌ای می‌رود.

پایگاه اینترنتی باشگاه چلسی از آسیب دیدگی هافبک آلمانی این باشگاه خبر داد و نوشت: آسیب دیدگی روز هفدهم اوت این بازیکن هنوز بهبود نیافته است. به این ترتیب بالاک، دوئل یک‌شنبه لندنی‌ها را که برابر تاتنهام انجام خواهد شد، از دست داد.

در خبر سایت باشگاه لندنی آمده است: «اگرچه آسیب دیدگی بهبود نیافت، با این حال میشائیل تصمیم گرفت یک‌شنبه گذشته برابر ویگان بازی کند. او متاسفانه از آن زمان تاکنون نتوانسته تمرین کند. بهبود او با خوشبینی تمام دو هفته طول خواهد کشید.»

هنوز روشن نیست که آیا بالاک در نخستین بازی‌های تیم ملی آلمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 برابر لیختن اشتاین و فنلاند که روزهای 6 و 10 سپتامبر انجام می‌شود، می‌تواند بازی کند یا خیر.

بالاک به دلیل آسیب دیدگی بازی دوستانه هفته پیش برابر بلژیک را از دست داده بود


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 12:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه با شکست منچستر یونایتد سوپرجام اروپا را از آن خود کرد.

در دیدار تیم‌های زنیت سن پترزبورگ قهرمان فصل گذشته جام یوفا و منچستر یونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا که جمعه شب در شهر موناکو برگزار شد شاگردان دیک ادووکات با دو گل پوگربنیاک (44) و دنی (59) در برابر تک گل ویدیچ (73) موفق شد حریف انگلیسی خود را 2 بر یک از پیش رو بردارد.

از غایبان بزرگ این دیدار می توان به نام هایی همچون اوون هارگریوز، کریستیانو رونالدو و رایان گیگز برای منچستر یونایتد و آندره آرشاوین برای زنیت یاد کرد. پل اسکولز هافبک کهنه کار یونایتدها در این دیدار در دقیقه 90 بازی از زمین مسابقه اخراج شد.


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 12:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

"لوئیس ساها" مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ با قراردادی دو ساله به تیم اورتون پیوست.

انتقال "ساها" به اورتون در حالی انجام شد که مبلغ قرارداد وی فاش نشده است و وی پس از اتمام مدت زمان قراردادش می تواند یک سال دیگر قرارداد خود با اورتون را تمدید کند. پیوستن "ساها" به تیم اورتون منوط به آزمایش های پزشکی او است.

"ساها" در 124 بازی برای منچستر یونایتد 42 بار برای این تیم گلزنی کرد. وی در ژانویه 2004 با مبلغی در حدود 13 میلیون پوند و پس از سه سال و نیم حضور موفق در فولام از این تیم جدا شد و به جمع شیاطین سرخ پیوست.


[ دوشنبه 87/6/11 ] [ 11:58 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

این تیم در دیدار برگشت مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اورپا موفق به کسب تساوی یک بر یک مقابل آرتمیدا براتیسلاوا از جمهوری اسلواکی شد و در سایه برد 4 بر صفر، مجوز صعود به دور اصلی این پیکارها را دریافت کرد.
برای آرتمیدا فردوک در دقیقه 13 گل زد؛ درحالیکه تک گل یوونتوس از سوی آموری داولیورا کاروالو در دقیقه 25 به ثمر رسید.
یوونتوسی ها جای خود را نظیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری محرز کردند. بارسا نیز که تا کنون به 18 عنوان قهرمانی لالیگا دست یافته، در بازی برگشت با تیم لهستانی ویسلا کراکو به رغم باخت یک بر صفر، در بازی رفت به برد 4 بر صفر رسید که در نهایت حضور خویش را محرز ساخت. در این جدال، کلبر برای تیم لهستانی در دقیقه 52 گل زد.
تیم پاناتینایکوس نیز در بازی برگشت با اسپارتا پراگ جمهوری چک یک بر صفر برنده شد تا در کنار برد 2 بر یک بازی رفت به مرحله نهایی این مسابقات صعود کند.
تک گل تیم یونانی از سوی سوسا در دقیقه 90 زده شد.
سایر دیدارهای انتخابی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) در نقاط مختلف اروپا انجام می گیرد.


[ چهارشنبه 87/6/6 ] [ 5:1 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"رومن پاولیوچنکو" در آستانه‌ی پیوستن به تاتنهام قرار دارد.

روزنامه گاردین چاپ انگلیس مدعی شد که پاولیوچنکو مهاجم روس تیم اسپارتاپراگ مسکو با مبلغ 12 میلیون پوند قصد پیوستن به تاتنهام را دارد.

به نوشته گاردین، پاولیوچنکو در این باره اظهار داشت: «می‌توانم مساله پیوستن خود به تاتنهام را تایید کنم. در حال حاضر به محض آنکه گذرنامه خود را دریافت کنم، برای عقد قرارداد راهی لندن خواهم شد.»

وی خاطرنشان کرد:« در دیدار برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهم کرد. همه چیز سریع رخ داد و من حتی نتوانستم با هم تیمی‌های خود خداحافظی کنم.»

مهاجم 26 ساله اسپارتاپراگ که در یورو 2008 هم برای تیم ملی کشورش خوش درخشید، در ادامه صحبت‌هایش گفت: «در ابتدا نمی‌توانستیم به راحتی درباره رفتن به انگلیس تصمیم بگیرم و بسیار دو دل بودم. تنها چیزی که مانع از رفتن من می‌شد، خانواده‌ام بود اما، حالا همه تردیدها را پشت سر گذاشته‌ام و تصمیم دارم که با تاتنهام قرارداد به امضا برسانم. گفت‌وگوهای رسمی این نقل و انتقال انجام شده است.»

والری کارپین مدیرکل باشگاه اسپارتاپراگ نیز گفت: «سران تاتنهام پیشنهاد رسمی خود را ارایه کردند و ما نیز با مبلغ قرارداد موافقت کردیم. اگر خود رومن موافقت کند ما به او اجازه جدایی از تیم را خواهیم داد.»

گفته می‌شود انتقال نهایی پاولیوچنکو منوط به جدایی برباتف مهاجم بلغاری تاتنهام از این تیم است. در صورتی که برباتف راهی منچستریونایتد شود، سران تاتنهام بدون شک نسبت به انتقال حتمی پاولیوچنکو عمل خواهند کرد.


[ چهارشنبه 87/6/6 ] [ 4:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب