فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون88-87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

نگاهی به لیگ‌های معتبر جهان نشان می‌دهد که تیم فوتبال استقلال تهران با به ثمر رساندن 68 گل در لیگ برتر فوتبال ایران صاحب دومین خط حمله برتر جهان پس از بارسلونا است.

در حال حاضر تیم بارسلونای اسپانیا با 85 گل زده صاحب بهترین خط حمله لالیگا و فوتبال باشگاهی جهان است، این تیم در پایان هفته بیست و نهم با دریافت 24 گل صاحب تفاضل گل 61+ است که از این نظر نیز در میان باشگاه‌های جهان پیشتاز است.

اما، پس از بارسلونا در اسپانیا، تیم استقلال تهران در لیگ برتر ایران پس از 31 هفته و با به ثمر رساندن 68 گل صاحب دومین خط حمله برتر باشگاهی در کنار لیگ‌های معتبر جهان است. این تیم 33 گل نیز دریافت کرده و با تفاضل گل 35+ صدرنشین لیگ برتر ایران است.

پس از این تیم‌ها نیز وولفسبورگ صدرنشین بوندسلیگای آلمان تا پایان هفته بیست و ششم با 58 گل زده سومین خط حمله برتر باشگاهی را در اختیار دارد. تفاضل گل این تیم نیز 26+ است.

تیم‌های گلاسکو رنجرز اسکاتلند، با 59 گل زده، آلکمار هلند با 56 و اینترمیلان ایتالیا و الاتحاد عربستان با 55 گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

در انگلستان بهترین خط حمله با 55 گل در اختیار لیورپول است اما، منچستریونایتد صدرنشین لیگ برتر انگلیس نیز 52 گل به ثمر رسانده است.

در لاشامپیونه لیون پس از 30 هفته 41 گل به ثمر رسانده و بهترین خط حمله را دارد و در پرتغال نیز پورتو همین تعداد گل را در 22 هفته وارد دروازه حریفان کرده است.

در آرژانتین سن لورنزو در پایان هفته نوزدهم با 34 گل زده بهترین خط آتش را در لیگ فوتبال این کشور در اختیار داشته است.


[ دوشنبه 88/1/17 ] [ 5:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

روزنامه AS اسپانیا در گزارشی پیرامون دیدار یکشنبه شب اتلتیکو مادرید و اوساسونا به تمجید از مسعود شجاعی پرداخت.

تیم اوساسونا در دیدار یکشنبه شب خود برابر اتلتیکو مادرید در حالی که میهمان این تیم بود، توانست با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار، مسعود شجاعی و جواد نکونام بازیکنان ایرانی اوساسونا به ترتیب 89 و 90 دقیقه برای تیم خود بازی کردند و شجاعی توانست گل چهارم تیمش را در دقیقه 69 به ثمر برساند.

سایت روزنامه AS اسپانیا در قسمتی از گزارش خود پیرامون این بازی نوشت: «پس از پایان بازی، در حالی که ورزشگاه ویسنته کالدرون غرق در سکوت شده بود و بازیکنان دو تیم زمین مسابقه را ترک می کردند، کودکان بسیاری که در ورزشگاه حضور داشتند درخواست دریافت پیراهن مسعود شجاعی را داشتند.»

سایت این روزنامه همچنین در تیتر این گزارش به تمجید از شجاعی نوشت: «مسعود اتلتیکو مادرید را دچار یک وضعیت مضحک کرد.»

در تیتر دیگری از این گزارش آمده است: «بازیکن ایرانی اوساسونا نمایش درخشانی از خود نشان داد.»


[ دوشنبه 88/1/17 ] [ 4:59 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا با اشاره به صعود این تیم به رده‌ی چهاردهم جدول رده‌بندی لالیگا گفت: از ابتدا هم پیش‌بینی می‌کردیم که تیم‌مان در لالیگا می‌ماند.

مسعود شجاعی با اشاره به دیدار شب گذشته اوساسونا برابر اتلتیکومادرید اظهار کرد: دیدار بسیار مهمی بود و پیروزی برابر اتلتیکو که جزو تیم‌های خوب اسپانیا به حساب می‌آید و در سطح تیم‌های بزرگ لالیگا است، نتیجه‌ی بسیار خوبی برای ما بود. با این سه امتیاز توانستیم تا رده‌ی چهاردهم جدول صعود کنیم و فکر می‌کنم با این پیروزی ماندن‌مان در لالیگا قطعی شد.

وی درباره‌ی گلزنی خود در این دیدار گفت: پشت محوطه‌ی 18 قدم توپ را در اختیار گرفتم و پس از دریبل دو بازیکن شرایط خوبی برای زدن ضربه داشتم اما، صبر کردم و بازیکن شماره‌ی 22 اتلتیکو که ملی‌پوش اسپانیا هم هست را دریبل کردم و پس از خروج دروازه‌بان از دروازه یکی از گل‌های اوساسونا را به ثمر رساندم.

شجاعی با ابراز رضایت از وضعیتش در اوساسونا گفت: از شرایطی که به وجود آمده، بسیار راضی‌ام اما، فکر می‌کنم که می‌تواند وضعیت بهتر از این باشد. در بازی با اتلتیکو کاماچو من را خیلی آزاد گذاشته بود و گفته بود که می‌توانم با توجه به فضاهایی که در خط دفاع اتلتیکو وجود دارد، دریبل زنی کنم. فکر می‌کنم به غیر از گلی که به ثمر رساندم بازی خوبی هم انجام دادم.

وی با بیان اینکه با این پیروزی ماندن‌مان در لالیگا قطعی شد، گفت: زمانی که اوساسونا در انتهای جدول بود من و نکونام بارها گفتیم که اوساسونا در لالیگا می‌ماند. اما، خیلی‌ها این صحبت‌ها را باور نداشتند. ما براساس توانایی‌های تیم‌مان صحبت می‌کردیم و وقتی توانستیم نتایج خوبی بگیریم و بازی‌های خوبی هم انجام دهیم این اطمینان در همه به وجود آمد که اوساسونا در لالیگا می‌ماند.

شجاعی درباره‌ی این مساله که رسانه‌های اسپانیایی توجه فراوانی به گلزنی‌ او در دیدار برابر اتلتیکومادرید نشان دادند، گفت: نمی‌توانم درمورد خودم صحبت کنم و این کار بسیار دشواری است. اما، امیدوارم که بتوانم به بازی‌های خوبم برای اوساسونا ادامه دهم.

وی در ادامه درباره‌ی برکناری علی دایی گفت: دوران خوبی بود. می‌توانم بگویم بخشی از موفقیتم را مدیون دایی هستم که اجازه داد دیده شوم. من پیش از آنکه دایی سرمربی تیم ملی شود، از زمان برانکو و جام جهانی در تیم ملی بودم؛ اما، فرصت چندانی برای بازی نداشتم اما، زمانی که دایی سرمربی تیم ملی شد، فرصت بیشتری به من داد.

بازیکن میانی تیم ملی ادامه داد: من موافق اخراج دایی نبودم. می‌شد بیشتر به او فرصت داد. تیم ما در دیدار برابر عربستان عملکرد خوبی داشت اما، تنها نتیجه نگرفتیم. عربستان در طول بازی نسبت به ما برتری نداشت و تنها اتفاقات نتیجه‌ی بازی را رقم زد. اگر توپ مهدوی‌کیا به گل تبدیل می‌شد یا غلامرضا رضایی از موقعیتش برای گلزنی استفاده می‌کرد، در حال حاضر ما مهمترین کاندیدا برای صعود به جام جهانی بودیم اما،به هر حال این اتفاقات نیفتاد و تیم ما به عربستان باخت. فکر می‌کنم قسمت بود که چنین اتفاقی بیفتد و توپ‌هایمان داخل گل نرود.

شجاعی در پاسخ به این سوال که با این شرایط چقدر برای صعود تیم ملی به جام جهانی شانس قائلید، گفت: با این فضایی که وجود دارد، شانسی نداریم. در فضایی که به وجود آمده خیلی‌ها دوست دارند با توجه به باخت ایران برابر عربستان دیگران را خراب کنند. خراب کردن بسیار آسان است اما،‌ساختن سخت است. در حال حاضر همه در حال خراب کردن هستیم و دو روز مانده تا دیدار حساس برابر کره شمالی می‌خواهیم همه چیز را از نو بسازیم. بازی با کره شمالی برای ما بازی مرگ و زندگی است اما، هیچ کس به فکر آن بازی نیست. همه به فکر باخت مقابل عربستان هستند. باید این شکست را هرچه زودتر فراموش کنیم. بعد از این اتفاق است که می‌توانیم برای صعود تیم ملی به جام جهانی شانس قائل شویم.

وی در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده توسط دایی گفت: علی دایی در این فوتبال خراب نمی‌شود. همیشه موفق بوده و قطعا هم در آینده موفق خواهد بود. بعد از جام جهانی خیلی‌ها تلاش داشتند که او را خراب کنند اما، او اسطوره بوده و اسطوره باقی می‌ماند. در فوتبال ایران بارها پیش آمده که تیم ملی نتیجه نگرفته اما، چرا رفتاری که با مربیان سابق داشتیم را با دایی نداشتیم؟ درست است که تیم ملی با سرمربیگری دایی برابر عربستان نتوانست نتیجه بگیرد اما، چرا همه مدام از عیب‌ها صحبت می‌کنند؟ باید بگویم دایی زحمت خود را برای تیم ملی کشید و چنین رفتاری حق دایی نبود.


[ دوشنبه 88/1/17 ] [ 4:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال ژاپن با شکست بحرین به صدر جدول گروه یک رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 صعود کرد.

ورزشگاه سایتوا امروز شاهد شکست یک بر صفر تیم ملی بحرین در برابر تیم ملی ژاپن بود. گل دقیقه‌ی 46 "ناکامورا" ستاره تیم ملی ژاپن در یک ضربه ایستگاهی به دست آمد و ژاپن را 11 امتیازی کرد و به صدر جدول گروه یکم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا برد.

تیم ملی ژاپن که با آغاز بازی برای رسیدن به گل دروازه قرمزپوشان بحرینی را از عمق خط دفاعی این تیم تحت فشار قرار داده بود در نیمه اول نتوانست با این حربه به گل برسد. ژاپنی‌ها که اکثر دقایق نیمه اول را حاکم بر میدان بودند در مقابل تیمی قرار گرفته بودند که به طور منظم و یارگیری فشرده راه نفوذ به روی مهاجمان کشور آفتاب تابان را بسته بود.

با آغاز نیمه دوم ژاپنی‌ها خیلی زود به گل رسیده و با استفاده از یک ضربه ایستگاهی ناکامورا بازیکن تیم سلتیک گلاسکو اسکاتلند آن را به گل تبدیل کرد. این توپ در راه دروازه بحرین به سر عبدالله المرزوقی ملی‌پوش بحرینی نیز اصابت کرد تا ژاپن با همین یک گل بالاتر از استرالیا که در آغاز دور برگشت این مسابقات استراحت داشت با 11 امتیاز صدرنشین شود.

بحرین که تحت تاثیر بازی روبه‌جلوی تیم ملی ژاپن کمتر میل به نفوذ داشت پس از این گل حملات پراکنده‌ای روی دروازه ژاپن انجام داد اما بازی منظم ژاپنی‌ها نه تنها آنان را در کسب حداقل امتیاز ناکام گذاشت بلکه تیر دروازه نیز در اواسط نیمه دوم به نجات تیم ملی بحرین آمد و شوت سرکش این بازیکن را بازگرداند.

بحرین با این شکست چهار امتیازی ماند و منتظر نتیجه دیدار ازبکستان برابر قطردر تاشکند ماند.

تماشاگران ژاپنی دراین دیدار 90 دقیقه تمام و با فریادها و سر و صداهای فراوان تیم ملی خود را حمایت می‌کردند. سرمای حاکم بر این بازی بازیکنان را وادار به استفاده از دستکش کرده بود.


[ یکشنبه 88/1/9 ] [ 1:30 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری IWF صبح امروز(شنبه) رده‌بندی وزنه‌برداران دسته‌های مختلف جهان که در21 مسابقه سال 2008 شرکت کرده‌اند را اعلام کرد.

فدراسیون بین‌المللی وزنه برداری IWF همانند سالیان گذشته رده بندی نهایی برترین وزنه برداران دسته های مختلف جهان را مشخص و اعلام کرد. در تنظیم رنکینگ سال 2008 ،عملکرد تمامی وزنه برداران جهان در رقابت

‌های مهمی همچون بازیهای المپیک، مسابقات جهانی، قاره‌ای و تورنمنت‌هایی که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شده مورد بررسی کارشناسان فدراسیون جهانی قرار گرفته است.

رده بندی وزنه برداران برتر به شرح زیر است:

دسته 56 کیلوگرم از بین 133 وزنه بردار:

1- کوان لانگ کینگ از کشور چین ، مجموع 292 کیلوگرم ، پکن

2- هوانگ آن توان از کشور ویتنام ، مجموع 290 کیلوگرم ، پکن

3- ایروان اکویولی از کشور اندونزی ، مجموع 288 کیلوگرم ، پکن

4- یانگ چین یی از کشور چین تایپه ، مجموع 285 کیلوگرم ، پکن

5- چا کوم چل از کشور کره شمالی ، مجموع 283 کیلوگرم ، پکن

6- سن بیائو از کشور چین ، مجموع 273 کیلوگرم ، کانازاوا

7- وو جینگ بیائو از کشور چین ، مجموع 273 کیلوگرم ، کموتینی

8- آلوارز سرجیو از کشور کوبا ، مجموع 272 کیلوگرم ، پکن

9- لینبی لو از کشور چین ، مجموع 271 کیلوگرم ، پکن

10- هلیل موتلو از کشور ترکیه ، مجموع 269 کیلوگرم ، لیگنانو

مهرداد صفری و امید ربیعی از کشورمان از بین 133 وزنه بردار به ترتیب در رده های 65 و 70 قرار گرفتند.

دسته 62 کیلوگرم از بین 153 وزنه بردار:

1- جی ژانگ از کشور چین ، مجموع 326 کیلوگرم ، کانازاوا

2 -ژیانگ ژانگ ژیانگ از کشور چین ، مجموع 319 کیلوگرم ، پکن

3- جون جیان دینگ از کشور چین ، مجموع 310 کیلوگرم ، کموتینی

4- تائو تو از کشور چین ، مجموع 310 کیلوگرم ، جئونجو

5- اکویولی ایروان از کشور اندونزی ، مجموع 305 کیلوگرم ، کانازاوا

6- دیه گو سالازار از کشور کلمبیا ، مجموع 305 کیلوگرم ، پکن

7- اسکار فیگوروا از کشور کلمبیا ، مجموع 304 کیلوگرم ، کالائو

8- سرگئی پتروسیان از کشور روسیه ، مجموع 302 کیلوگرم ، لیگنانو

9- وو چائو از کشور چین ، مجموع 300 کیلوگرم ، گویانگ سیتی

10- تریاتنو از کشور اندونزی ، مجموع 298 کیلوگرم ، پکن

سجاد بهروزی از کشورمان از بین 153 وزنه بردار در رده 23 قرار گرفت.

دسته 69 کیلوگرم از بین 190 وزنه بردار:

1- لیائو هوی از کشور چین ، مجموع 348 کیلوگرم ، پکن

2- تیگران مارتیروسیان از کشور ارمنستان ، مجموع 346 کیلوگرم ، لیگنانو

3- ونسلاس دابایا از کشور فرانسه ، مجموع 338 کیلوگرم ، پکن

4- ژیائو مینگ هوا از کشور چین ، مجموع 332 کیلوگرم ، کموتینی

5- یوردانیس بررو از کشور کوبا ، مجموع 328 کیلوگرم ، پکن

6- توران میرزایف از کشور آذربایجان ، مجموع 327 کیلوگرم ، پکن

7- جین چل کیم از کشور کره شمالی ، مجموع 326 کیلوگرم ، پکن

8- افغان بایراموف از کشور آذربایجان ، مجموع 320 کیلوگرم ، پکن

9- سیتسسک سوفالاک از کشور تایلند ، مجموع 318 کیلوگرم ، پکن

10- تانگ فی از کشور چین ، مجموع 317 کیلوگرم ، مانازاوا

سید مهدی پانزوان ، مرتضی رضائیان، حمید ملکی ، مهدی دری و کیانوش رستمی از کشورمان به ترتیب از بین 190 وزنه بردار در رده های 18، 53 ، 75 ، 89 و 93 قرار گرفتند.

دسته 77 کیلوگرم از بین 173 وزنه بردار:

1- سا جائه هیوک از کشور کره جنوبی ، مجموع 366 کیلوگرم ، پکن

2- لی هونگ لی از کشور چین ، مجموع 366 کیلوگرم ، پکن

3- شان گو ژنگ از کشور چین ، مجموع 365 کیلوگرم ، کموتینی

4- الگ پرپتچنو از کشور روسیه ، مجموع 362 کیلوگرم ، لیگنانو

5- آرا خاچاطریان از کشور ارمنستان ، مجموع 361 کیلوگرم ، لیگنانو

6- گئورگ داوتیان از کشور ارمنستان ، مجموع 360 کیلوگرم ، پکن

7- سو داجین از کشور چین ، مجموع 358 کیلوگرم ، کموتینی

8- الکسی یوفکین از کشور روسیه ، مجموع 355 کیلوگرم ، لیگنانو

9- هون کوانگ کیم از کشور کره جنوبی ، مجموع 355 کیلوگرم ، پکن

10- ایوان کمبر از کشور کوبا ، مجموع 353 کیلوگرم ، پکن

سهراب مرادی، محمود اسماعیل نژاد ، محمد زارعی و مجتبی نوری از کشورمان از بین 173 وزنه بردار به ترتیب در رده های 31، 73، 84 و 100 قرار گرفتند.

دسته 85 کیلوگرم از بین 165 وزنه بردار:

1- یونگ لو از کشور چین ، مجموع 394 کیلوگرم ، پکن

2- آندره ریباکو از کشور بلاروس ، مجموع 394 کیلوگرم ، پکن

3- تیگران مارتیروسیان از کشور ارمنستان ، مجموع 380 کیلوگرم ، پکن

4- سرگی سدو از کشور قزاقستان ، مجموع 380 کیلوگرم ، پکن

5- پلونیکو واسیلی از کشور روسیه ، مجموع 373 کیلوگرم ، لیگنانو

6- جدیل والادارس از کشور کوبا ، مجموع 372 کیلوگرم ، پکن

7- اصلان بیدیو از کشور روسیه ، مجموع 371 کیلوگرم ، دورس

8- بنجامین هنه کوئین از کشور فرانسه ، مجموع 367 کیلوگرم ، پکن

9- منصوربک چاسمو از کشور ازبکستان ، مجموع 367 کیلوگرم ، پکن

10- ایوانو الکساندر از کشور روسیه ، مجموع 365 کیلوگرم ، کالی

محمد حسین برخواه ، حسین آبرون، حامد ابراهیمی، سعید شاهدی، شهروز قربانی، احمد رضا وادی، کیا قدمی از کشورمان از بین 165 وزنه بردار به ترتیب در رده های 29، 36، 40، 43، 59، 67، 74، قرار گرفتند.

دسته 94 کیلوگرم از بین 143 وزنه بردار:

1- ایلین ایلیا از کشور قزاقستان ، مجموع 406 کیلوگرم ، پکن

2- سیمون کلسکی از کشور لهستان ، مجموع 403 کیلوگرم ، پکن

3- خادجی آکایو مراد از کشور روسیه ، مجموع 402 کیلوگرم ، پکن

4- آرزن کاسابیو از کشور گرجستان ، مجموع 399 کیلوگرم ، پکن

5- پاشایو نیزامی از کشور آذربایجان ، مجموع 396 کیلوگرم ، پکن

6- یواندریس هرناندز از کشور کوبا ، مجموع 393 کیلوگرم ، ریو د جی

7- اصغر ابراهیمی از کشور ایران ، مجموع 392 کیلوگرم ، پکن

8- کنستانتسنو رومن از کشور روسیه ، مجموع 387 کیلوگرم ، پکن

9- آندره دمنو از کشور روسیه ، مجموع 385 کیلوگرم ، لیگنانو

10- سزاو موخمت از کشور روسیه ، مجموع 384 کیلوگرم ، لیگنانو

علی دهقانیان، نواب نصیر شلال، از کشورمان از بین 143 وزنه بردار به ترتیب در رده های 26، 27، قرار گرفتند.

دسته 105 کیلوگرم از بین 130 وزنه بردار:

1- آندره آرامنائو از کشور بلاروس ، مجموع 436 کیلوگرم ، پکن

2- دیمیتری کلوکو از کشور روسیه ، مجموع 423 کیلوگرم ، پکن

3- دیمیتری لاپیکو از کشور روسیه ، مجموع 420 کیلوگرم ، پکن

4- مارسین دلگا از کشور لهستان ، مجموع 420 کیلوگرم ، پکن

5- بخیت بک آخمتو از کشور قزاقستان ، مجموع 415 کیلوگرم ، پکن

6- دیمیتری برستو از کشور روسیه ، مجموع 410 کیلوگرم ، لیگنانو

7- آلبرت کزیلو از کشور گرجستان ، مجموع 409 کیلوگرم ، پکن

8- محسن بیرانوند از کشور ایران ، مجموع 407 کیلوگرم ، رشت

9- سرگئی ایستومین از کشور قزاقستان ، مجموع 406 کیلوگرم ، پکن

10- راموناس ویسنیاسکاس از کشور لیتوانی ، مجموع 405 کیلوگرم ، لیگنانو

جواد نادری، انوش آرمک، محمد نصیری نیا، مهدی آگاه، مصیب محمودی و مسعود اسماعیل نژاد از کشورمان از بین 130 وزنه بردار به ترتیب در رده های 34، 37، 43، 69، 70، 81، قرار گرفتند.

دسته 105+ کیلوگرم از بین 95 وزنه بردار:

1- ماتیاس اشتاینر از کشور آلمان ، مجموع 461 کیلوگرم ، پکن

2- اوگنی چیگیشف از کشور روسیه ، مجموع 460 کیلوگرم ، پکن

3- سعید علی حسینی از کشور ایران ، مجموع 451 کیلوگرم ، جئونجو

4- ویکتورز شرباتیس از کشور لاتویا ، مجموع 448 کیلوگرم ، پکن

5- آرتم اوداچین از کشور اوکراین ، مجموع 442 کیلوگرم ، پکن

6- ولیچکو چلاکو از کشور بلغارستان ، مجموع 434 کیلوگرم ، لیگنانو

7- ایهور شیمچکو از کشور اوکراین ، مجموع 433 کیلوگرم ، پکن

8- اوگنی پیسارو از کشور روسیه ، مجموع 431 کیلوگرم ، دورس

9- رشید شریفی از کشور ایران ، مجموع 426 کیلوگرم ، کانازاوا

10- محمد صالحی از کشور ایران ، مجموع 420 کیلوگرم ، کانازاوا

بهداد سلیمی، محسن داودی، بهادر مولایی از کشورمان از بین 95 وزنه بردار به ترتیب در رده های 17، 50، 61 قرار گرفتند


[ یکشنبه 88/1/9 ] [ 1:27 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

رضا یزدانی از اردوی تیم ملی کشتی آزاد کنار گذاشته شد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در خانه کشتی تهران جریان دارد که رضا یزدانی دارنده دو مدال برنز وزن 84 کیلوگرم جهان به دلیل غیبت غیر موجه از اردوی تیم ملی خط خورد تا شانس حضور در مسابقات آسیایی را از دست دهد.

غلامرضا محمدی؛ سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در این‌باره  گفت: این کار با هماهنگی فدراسیون انجام شده و یزدانی از اردوی تیم ملی حذف شد. یزدانی اگر هم قصد حضور در مسابقات جهانی را دارد باید مانند کشتی گیران معمولی کار خود را از مرحله اول مسابقات انتخابی شروع کند. نظم و انضباط برای کادر تیم ملی بسیار مهم است و همه باید آن را رعایت کنند.


[ یکشنبه 88/1/9 ] [ 1:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo  

خورخه پسیرو پیش از سفر به تهران برای برگزاری دیدار روز شنبه مقابل ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 ، در نشست خبری که در ریاض برگزار شد گفت: من مطمئنم که سبزها (لقب تیم ملی عربستان) با پیروزی به خانه بازمی گردند. ما برنده این دیدار حیاتی خواهیم بود و سه امتیاز بازی از آن تیم ماست.

مربی تیم فوتبال عربستان در این نشست خبری به هیچ سوالی مبنی بر کنار گذاشتن یاسر القحطانی پاسخ نگفت.

القحطانی روز گذشته به دلیل غیبت در تمرینات عربستان از فهرست نفرات تیم ملی کشورش خط خورد و از آنجا که بازی با ایران را به دلیل محرومیت از دست داده بود، در دیدار مقابل امارات که چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود هم غایب خواهد بود.


[ پنج شنبه 88/1/6 ] [ 4:39 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
 فائز جمعه مدافع تیم فوتبال شارجه، موسی جمعه برادر وی و محمد مورجان که برای یک باشگاه اماراتی دیگر بازی می کند، به همراه سه تن دیگر متهم هستند که در تاریخ 16 مه سال گذشته در یک نزاع خیابانی در شارجه، جاسم یوسف را به قتل رسانده اند.

حکم اعلام شده دادگاه نشان می دهد که محکومین با شمشیر و چاقو بر روی صورت مقتول زخم های عمیق بر جای گذاشته اند ضمن اینکه چندین بار بدن او را مورد اصابت ضربات خود قرار داده اند که قربانی در اثر خونریزی جان باخته است. موسی جمعه همچنین متهم است که مشروبات الکلی نوشیده که این امر در شارجه قدغن است.

عبدالحمید الکومیتی، وکیل مقتول، گفت منتظر است تا متهمان در این خصوص فرجام خواهی کنند. دیگر متهمان پرونده بین یک تا سه سال به حبس محکوم شده اند.

این برای دومین بار است که طی یک سال گذشته علیه بازیکن فوتبال رای صادر می شود. در تاریخ 16 فوریه دادگاه امارات صالح عباس بازیکن تیم النصر را به دلیل آتش زدن یک کپسول در ملاءعام به سه سال زندان محکوم کرد.


[ پنج شنبه 88/1/6 ] [ 4:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

تیم فوتبال ایران روز شنبه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 در ورزشگاه آزادی میزبان عربستان خواهد بود. جواد نکونام ، هافبک تیم فوتبال ایران که در بازی رفت موفق شد گل تساوی بخش را وارد دروازه عربستان کند بر این باور است حریف تیم فوتبال ایران در این دیدار یک بازی بسته ارائه می کند.

نکونام که برای چهارمین بار مقابل عربستان به میدان می رود، گفت: عربستان با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی رقابت ها دارد قطعا برای ارائه یک بازی هجومی به تهران نمی آید. آنها در ضد حملات تیم خطرناکی هستند و ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به غیبت یاسر القحطانی در این دیدار تصریح کرد: اصلا اهمیت ندارد که القحطانی در این بازی حاضر نیست چرا که اگر او بود هم مقابل بزرگی بازیکنان ما به چشم نمی آمد. تیم فوتبال ایران در این دیدار با حمایت تماشاگران به پیروزی خواهد رسید تا راه صعودش به رقابت های جام جهانی هموار شود.

نکونام افزود: در تیم ملی مشکل هماهنگی وجود ندارد. بازیکنان حال حاضر ، پیش از این در کنار یکدیگر بازی کرده اند که این امر قطعا به هماهنگی آنها برای دیدار مقابل عربستان کمک خواهد کرد.

بازیکن تیم فوتبال اوساسونا در پایان در خصوص وضعیت تیم باشگاهی خود گفت: خوشحالم که بازیکن تاثیرگذاری در تیم اوساسونا بوده ام . خوشبختانه تیم ما از انتهای جدول فاصله گرفته و با توجه به اختلاف امتیاز اندکی که با تیم های میانه جدول دارد می تواند به رده های بالاتر هم صعود کند. امیدوارم روند موفقیت های ما تداوم داشته باشد.


[ پنج شنبه 88/1/6 ] [ 4:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

خورخه پسیرو به دلیل غیبت بازیکن پیشین سال آسیا در یک جلسه تمرینی، او را از ترکیب تیم عربستان خط زده است. بازیکن 26 ساله تیم فوتبال الهلال در دیدار دوشنبه شب این تیم مقابل الوحده، به میدان رفت اما در تمرین روز سه شنبه حضور پیدا نکرد.

فهد المصبیح، مدیر تیم فوتبال عربستان ، در این خصوص گفت: پس از اینکه قحطانی در تمرین عربستان غیبت کرد و به تماس های تلفنی مکرر مربی تیم هم پاسخ نداد، از تیم ملی خط خورد.

قحطانی پیش از این بازی برابر ایران را به علت تعلیق از دست داده بود اما با این تصمیم، بازی برابر امارات در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی را هم غایب است. بازی عربستان با امارات در تاریخ 12 فروردین برگزار می شود.


[ پنج شنبه 88/1/6 ] [ 4:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب