فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون88-87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

 

اعلام کرده که گفته های او در مورد این دو بازیکن به غلط تفسیر شده و منظور او این نبوده است. این در حالی است که روبینیو روز گذشته پله را تهدید کرده بود که در صورت عذرخواهی نکردن بابت این گفته ها، به طور رسمی از او در دادگاه شکایت خواهد کرد.

پله هفته گذشته در گفتگو با یک شبکه رادیویی در برزیل گفته بود غیر منصفانه است که به خاطر فقط یکی، دو مورد استفاده از مواد مخدر توسط رونالدو و روبینیو، این موضوع در فوتبال مطرح شود.

سخنگوی پله که نخواست نامش فاش شود به روزنامه "جورنال دو برزیل" گفت : از پله به صورت کلی در خصوص مشکلات فوتبال سوال شد و صحبت هایش به رونالدو، روبینیو و مارادونا ربط پیدا کرد که قصد او چنین چیزی نبود.


[ پنج شنبه 88/1/6 ] [ 4:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار روز شنبه با تیم ملی فوتبال عربستان را در تهران به نفع خود به پایان خواهیم رساند.

علی دایی پس از برتری یک بر صفر ایران در بازی مقابل کویت به شبکه العربیه گفت: ما از بازیکنان بسیار خوبی برخورداریم، بازی با عربستان در تهران خواهد بود و این به نفع ماست که به یاری خدا این بازی را خواهیم برد. هیچ پیش بینی صد درصدی وجود ندارد ولی نکته مثبت این بازی این است که در تهران برگزار می شود و حضور صد هزار تماشاگر ایرانی و دوستدار فوتبال برای ما مفید است.

وی افزود:ما به شیوه مربی سابق عربستان آشنا بودیم ولی تعیین مربی جدید ما را مجبور کرده با شرایط جدید تعامل داشته باشیم ولی به هر صورت ما باید تیم ملی فوتبال عربستان را شکست دهیم و ان شاء الله پیروز می شویم.

دایی با اشاره به این که هیچ اختلافی با علی کریمی ندارد، افزود: بازیکنی که در اردوی آمادگی شرکت نکند از لحاظ بدنی شرایط بازی را نخواهد داشت و علی کریمی از لحاظ بدنی امادگی ندارد چرا که مدت زیادی است مصدوم شده است و در آینده اگر در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشد ما از وی در تیم ملی استفاده خواهیم کرد.


[ چهارشنبه 88/1/5 ] [ 11:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کنفدراسیون والیبال آسیا نتیجه قرعه‌کشی بیستمین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا را اعلام کرد.

همزمان با پایان مراسم قرعه کشی بیستمین دوره رقابتهای والیبال جام باشگاههای آسیا، اعلام شد مسابقات سال 2009 این قاره با شرکت 14 تیم و در 4 گروه برگزار خواهد شد. این مسابقات که حکم رقابتهای انتخابی جام باشگاههای جهان را دارد از روز هفدهم ژوئن 2009، 28 خرداد ماه 1388 در شهر دبی برگزار می شود و تیمهای برتر آن جواز حضور در مسابقات جهانی قطر را از آن خود خواهند کرد.

طبق اعلام AVC تیم پیکان، نماینده ایران در این دوره از مسابقات با تیم هایی از کشورهای بحرین و لبنان همگروه شده است.

تیم پیکان که به عنوان مدافع اصلی عنوان قهرمانی به امارات سفر می‌کند به ترتیب طی روزهای هفدهم و هجدهم ژوئن ، 28 و 29 خرداد ماه به مصاف تیمهای بحرین و لبنان می‌رود.

گروه بندی مسابقات که بر اساس نتایج تیمها در دوره‌ی گذشته این رقابتها صورت گرفته به شرح زیر است.

گروه A ، امارات (میزبان) ، کویت ــ افغانستان

گروه B ایران ــ بحرین ـ لبنان

گروه C : قزاقستان، ازبکستان ، قطر، تایلند

گروه D : ژاپن ،‌عربستان، اندونزی، مالدیو

تیمهای پیکان ، راحت قزاقستان و سانتوری ژاپن به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات سال گذشته ویتنام را از آن خود کرده بودند.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

ـ 28 خرداد

امارات ـ افغانستان

ایران ـ بحرین

تایلند ـ قزاقستان

ازبکستان ـ قطر

ژاپن ـ مالدیو

عربستان ـ اندونزی

ـ 29 خرداد

کویت ـ امارات

لبنان ـ ایران

قزاقستان ـ قطر

تایلند ـ ازبکستان

مالدیو ـ اندونزی

ژاپن ـ عربستان

ـ 30 خرداد

افغانستان ـ کویت

بحرین ـ لبنان

ازبکستان ـ قزاقستان

قطر ـ تایلند

عربستان ـ مالدیو

اندونزی ـ ژاپن


[ سه شنبه 88/1/4 ] [ 2:56 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال عربستان که خود را برای دیدار با تیم ملی فوتبال کشورمان آماده می کند، شب گذشته در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به دیدار تیم ملی عراق رفت و در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل مقابل این تیم رضایت داد.

این مسابقه برای "خوزه پسیرو"، سرمربی جدید عربستان جزئی از برنامه‌های تدارکاتی قبل از بازی با ایران در روز 28 مارس - 8 فروردین بود.

پسیرو در دیدار دوستانه برابر عراق تیمش را با ترکیب ولید عبدالله، عبدالله الزوری، اسامه هوساوی، اسامه المولد، حسن معاذ، صاحب عبدالله، مناف ابوشقیر، محمد نور، احمد الفریدی، ناصر الشمرانی و صالح بشیر به میدان فرستاد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عربستان در گروه دوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2010 در قاره آسیا با تیم‌های کره جنوبی، کره شمالی و امارات رقابت می کنند. در این گروه کره جنوبی با هشت امتیاز صدرنشین است، کره شمالی با هفت امتیاز بر سکوی دوم ایستاده است، تیم ملی فوتبال کشورمان با شش امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد و تیم‌های عربستان و امارات نیز به ترتیب با چهار و یک امتیاز رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.


[ سه شنبه 88/1/4 ] [ 2:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران با حذف نام دو بازیکن از روز ششم فروردین ماه برپا می‌شود.

تیم ملی والیبال که خود را آماده شرکت در مرحله دوم مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در ایتالیا می کند، پس از پایان تعطیلات سال جدید از روز پنجشنبه آینده دور دوم تمرینات خود را در سالن والیبال آزادی پیگیری می‌کند.

این تمرینات که به مرور برنامه‌های تاکتیکی و همچنین اجرای کارهای بدنسازی اختصاص دارد، با حضور 21 بازیکن دنبال می‌شود.

طبق اعلام اعضای کادرفنی پوریا فتح الهی و علی نجفی بازیکنان حذف شده از اردوی نخست هستند.

تمرینات تیم ملی والیبال تا روز دوازدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان پس از استراحت در روزهای سیزدهم و چهاردهم، اردوی سوم و 11 روزه خود را از نیمه همین ماه در جزیره کیش بر پا خواهند کرد.

تیم ملی والیبال طی روزهای ششم تا هشتم خرداد ماه در تهران به مصاف تیمهای هند ــ پاکستان و یکی از تیمهای عربستان یا قطر می‌رود. دو تیم برتر این گروه جواز حضور در مرحله سوم مسابقات انتخابی قهرمان جهان را کسب خواهند کرد.


[ سه شنبه 88/1/4 ] [ 2:48 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی موفق شد تیم ملی کویت را با یک گل شکست دهد.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (دوشنبه، سوم فروردین) در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی کویت رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

تک‌گل این مسابقه که از ساعت 19 به وقت محلی و 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه نادی‌الکویت برگزار شد، در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی و توسط مازیار زارع به ثمر رسید.

این مسابقه آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران پیش از دیدار حساس برابر تیم ملی عربستان بود.

بازی دو تیم ایران و عربستان در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 هشتم فروردین‌ (شنبه آینده) در ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


[ سه شنبه 88/1/4 ] [ 2:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فدراسیون‌های ورزشی در نامه‌ای به آیت‌الله شاهرودی، رییس قوه قضائیه خواستار صدور دستور بررسی، تشکیل نشست‌های کارشناسی، استفاده از ابزارها و راهکارهای قانونی و تمسک به مراجع تفسیر قانون درخصوص روشن‌شدن تکلیف مدیران دو شغله ورزشی شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌ا... هاشمی شاهرودی دامت برکاته

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

ضمن عرض تبریک میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام و میلاد موسس فقه جعفری و آرزوی توفیق روزافزون آن برادر گرامی در منصب عدالت و قضاوت در جمهوری اسلامی ایران به استحضار عالی می‌رساند که نهادهای ورزشی ملی کشور شامل کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی و هیات‌های ورزشی سراسر کشور بعضا با قدمت بالای 60 سال در راستای خدمت به جامعه کشورمان بالاخص جوانان و نوجوانان عزیز فعال بوده و در طول این سال‌ها هیچ‌گاه با ابهامی مبنی بر «شغل بودن» مسوولیت‌های موجود در فدراسیون‌ها و ... روبه‌رو نبوده‌اند حتی بعد از تصویب آخرین اساسنامه‌ها (اساسنامه کمیته ملی المپیک در سال 73 به تصویب مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای نگهبان و اساسنامه فدراسیون‌ها در سال 78 به تصویب هیأت محترم وزیران رسیده است) رویه جاری ادامه یافته و الحمدا... منشاء برکات و افتخارات فراوانی هم برای جامعه اسلامی بوده و انشاء‌ا... خواهد بود؛ اما در ماه‌های اخیر سازمان بازرسی کل کشور با اعلام «شغل‌بودن» این مسوولیت‌ها که همگی موقت بوده (دوره‌های چهارساله) و تماما بدون دریافت حقوق و مزایا و خارج از ساعات اداری انجام می‌گردد موجب بلاتکلیفی و سردرگمی متولیان امر شده و در روزهای اخیر با ارسال نامه‌هایی خواهان استعفاء همه اعضای هیأت رئیسه‌ها (رییس، نواب رییس، دبیر، خزانه‌دار و اعضای هیأت رییسه) شده است و اظهار داشته‌اند در صورت خودداری افراد به دادگاه معرفی خواهند شد.

این رویه علاوه بر اختلال در امور جاری فدراسیون‌ها که در روزهای پایانی سال با حجم انبوهی از مراجعین روبه‌رو هستند باعث شده انگیزه خدمت از بین رفته و همه برنامه‌های پیش‌رو به حالت تعلیق درآید ضمن این‌که با شرح وظایف سازمان بازرسی کل کشور که اشعار می‌دارد «امور بازرسی نباید موجب خلل در امور جاری نهادها گردد» منافات داشته و تلاش‌ها و استدلال‌های مراجع مختلف نیز تأثیری در تصمیم سازمان مذکور نداشته است از آن‌جایی که جامعه ورزش کشورمان در سال 88 با فعالیت زیر روبه‌رو هستند

1- اولین دوره مسابقات آسیایی رشته‌های رزمی (8 رشته) از 5 تا 13 اردیبهشت در تایلند که کاروان کشورمان شانس بالای قهرمانی دارد.

2- اولین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان در سنگاپور از 11 تا 19 تیرماه

3- دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با حضور 57 کشور در ایران که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از 23 مهر تا 8 آبان برگزار خواهد شد.

4- مسابقات قهرمانی قایقرانی آسیا در مهرماه در تهران

5- سومین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در ویتنام از 12 تا 21 آبان

6- مسابقات انتخابی کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی در کانادا

7- مسابقات متعدد قهرمانی آسیا و جهان در رده‌های سنی مختلف و در بخش بانوان و آقایان در اکثر رشته‌های ورزشی

این اقدام سازمان بازرسی موجب رکود کامل فعالیت فدراسیون‌ها به دلیل عدم حضور متولیان آن‌ها شده و مستحضرید حضور در هر یک از این رقابت‌ها مستلزم برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه ورزشکاران و مربیان برای آماده‌سازی خود بوده که مطمئنا هیچ‌یک از این فعالیت‌ها انجام نخواهد شد و تبعات عدم حضور یا شکست‌های پی‌درپی تیم‌های اعزامی در جامعه ورزش‌دوست و علاقه‌مند کشورمان بسیار سنگین خواهد بود و امکان برخورد مراجع بین‌الملی در این زمینه نیز وجود دارد.

اینجانبان امضا‌ء‌کنندگان ذیل مسوولان فدراسیون‌های ورزشی با اعلام مجدد وفاداری به قانون‌مندی و اجرای دقیق مقررات از محضر جنابعالی درخواست می‌نماییم که با دستور بررسی و تشکیل نشست‌های کارشناسی و استفاده از ابزارها و راهکارهای قانونی و تمسک به مراجع «تفسیر قانون» در این خصوص جامعه ورزش کشورمان را یاری نمایید تا انشاء‌ا... دختران و پسران برومند کشورمان با تدارک و پشتیبانی لازم و موثر هم‌چنان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی کوشا و فعال باشند.


[ یکشنبه 88/1/2 ] [ 3:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در جریان رقابت‌های بین‌المللی کاراته اسپانیا، بزرگان کاراته جهان در سالن "پالاچیو دلوس دیپورتز" مادرید به مصاف یکدیگر رفتند.

"آنتونیو اسپینوز"، رییس فدراسیون جهانی کاراته از میهمانان ویژه این مسابقات بود، ضمن اینکه قهرمانان شاخص کاراته جهان از فرانسه، روسیه، اسپانیا، آلمان، آذربایجان، یونان و اسلوواکی مبارزات جذابی را در بخش‌های کومیته تیمی و مسابقات وزن آزاد (open ) برگزار کردند.

از نکات قابل توجه در این رقابت‌ها، قهرمانی و نشان طلای "رافایل آقایف"، ملی‌پوش کاراته آذربایجان و عضو تیم دانشگاه آزاد در مسابقات کومیته انفرادی وزن آزاد بود.

آقایف در جریان مسابقات جهانی کاراته ژاپن نیز موفق به کسب دو مدال طلا شده بود.

نتایج کامل این مسابقات در پی می‌آید:

کومیته انفرادی وزن آزاد زنان:

کریستینا فئو(اسپانیا)، اوا تولجووا(اسلوواکی)، لورا پالاچیو(اسپانیا) و ماریا سوبول(روسیه)

کومیته انفرادی وزن آزاد مردان:

رافایل آقایف(آذربایجان)، جاناتان هورن(آلمان)، آدریان مارتینز(اسپانیا) و آنتونیو سانچز(اسپانیا)

بخش تیمی:

در این بخش اسپانیا به مقام قهرمانی رسید و آلمان دوم شد.

** کمیته برگزاری مسابقات گرند اسلم جودو به میزبانی برزیل، برنامه این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات چهارم و پنجم جولای در سالن ورزشی "ماراکانازینهو"، از جمله سالن‌های استادیوم معروف "ماراکانا" در ریودو ژانیرو برگزار خواهد شد.

بلافاصله پس از این مسابقات نیز، کمپ تمرینی به مدت سه روز تشکیل می‌شود.

بر اساس این گزارش، به فاصله یک هفته پس از برگزاری این مسابقات، برزیل میزبان یک دوره مسابقات جام جهانی جودو خواهد بود که امتیازات آن مسابقات، برای کسب رنکینگ جهانی المپیک 2012 لندن محسوب خواهد شد.

مسابقات جام جهانی جودو برزیل، یازدهم و دوازدهم جولای در سالن "افق آبی" مجموعه ورزشی تنیس ریودوژانیرو برگزار خواهد شد.


[ یکشنبه 88/1/2 ] [ 3:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"یانگ جین سوک"، دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای خطاب به تمامی کشورهای عضو، رسما از برگزاری مسابقات جام جهانی تکواندو با هوگوهای الکترونیکی خبر داد.

در متن نامه ارسالی دبیر کل WTF آمده است: «با نظارت رییس فدراسیون جهانی تکواندو، WTF کمیته ویژه‌ای را با هدف آنالیز عملکرد هوگوهای الکترونیکی تشکیل داد تا پیشنهادات لازم را برای استراتژی آتی این فدراسیون ارایه کند.»

در ادامه متن این نامه آمده است: « پس از برگزاری مجموعه‌ای از جلسات و انجام بررسی‌های لازم، این کمیته پیشنهاد کرد تا در گام نخست، هوگوهای الکترونیکی مورد تایید WTF در مسابقات جام جهانی تیمی 2009 و همزمان نخستین دوره مسابقات پاراتکواندو، به میزبانی شهر باکو آذربایجان، استفاده شود تا این کمیته با انجام بررسی‌های لازم، نظر نهایی خود را نسبت به استفاده از این هوگوها در رویدادهای آتی تکواندو جهان اعلام کند.»

نشست آینده کمیته بررسی هوگوهای الکترونیکی تکواندو ششم ماه می در لوزان سوئیس برگزار خواهد شد.

سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو ایران، تنها عضو آسیایی کمیته بررسی هوگوهای الکترونیکی است.


[ یکشنبه 88/1/2 ] [ 3:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

در حالی که این روزها قیمت بازیکنان در بازار جا به جایی ها کاهش یافته است، رومن آبراموویچ، مالک روس باشگاه چلسی آماده است تا خرید جدیدی برای تیمش انجام دهد.

سران باشگاه چلسی قصد دارند، در پایان رقابت های این فصل، پیشنهادی رسمی را برای به خدمت گرفتن دانیل آلوس به سران بارسلونا ارائه کنند.

به نوشته‌ی "دیلی میرر"، رومن آبراموویچ نخستین سال‌های مالکیتش در باشگاه چلسی را پشت سر می گذارد و در نظر دارد تا تابستان آتی نیز در بازار جابه جایی بازیکنان حضوری فعال داشته باشد. ستاره‌ی برزیلی بارسلونا که تا اینجا در 19 دیدار برای کاتالونیایی‌ها به میدان رفته، هدف اصلی باشگاه لندنی در تابستان است. آبی پوشان انگلیسی در نظر دارند تا مبلغ هنگفتی را برای به خدمت گرفتن آلوس هزینه کنند.

دانیل آلوس 25 ساله، تابستان گذشته و با مبلغی در حدود 27 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و این امکان وجود دارد که سران چلسی با مبلغی معادل 97.5 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن این ستاره ی برزیلی وارد عمل شوند.


[ شنبه 88/1/1 ] [ 4:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب