فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار لیگ ها و جام های خارجی2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Lionel Messi of Barcelona heads the ball towards the Chelsea goal

هافبک بارسلونا معتقد است که توقف تیمش مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف شدن از این رقابت‌ها ناعادلانه بوده است.

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ میزبان چلسی بود و در حالی که در ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاده بود و چلسی نیز با اخراج جان تری 10 نفره به بازی ادامه می‌داد، در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید و با توجه به پیروزی یک بر صفر چلسی در مسابقه رفت، این تیم انگلیسی به دیدار نهایی راه یافت و بارسلونا از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

سسک فابرگاس هافبک بارسلونا پس از بازی گفت: فوتبال گاهی اوقات خیلی بی رحم است اما اگر مجبور به باختن باشید، بهترین راه همین است. سبک بازی ما خوب بود و کارمان را به درستی انجام دادیم. من 24 سال سن دارم و تا کنون ندیده بودم که نوکمپ پس از باخت چنین واکنشی نشان دهد. بارسلونا تیم بزرگی است و ما سال آینده باز خواهیم گشت.

وی گفت: سبک بازی چلسی به ما ضربه زد. ما کاملا تیم برتر بودیم و فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. حالا باید به فکر بازی‌های باقی مانده لالیگا و فینال جام حذفی باشیم.

 


[ چهارشنبه 91/2/6 ] [ 7:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

چلسی با عبور از سد بارسلونا به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ میزبان چلسی بود و مقابل این تیم با تساوی 2-2 متوقف شد و با توجه به پیروزی یک بر صفر چلسی در دیدار رفت، این تیم انگلیسی بود که موفق شد در مجموع با نتیجه 3-2 به برتری رسیده و به دیدار فینال راه پیدا کند.

در این مسابقه، بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و کنترل توپ و میدان را در دست داشت. در مقابل بازیکنان چلسی به ضدحمله‌ها دل بسته بودند و امیدوار بودند که بتوانند روی حرکات سرعتی دروگبا خطرآفرین باشند.

در دقیقه 19 بازیکنان بارسلونا با چند پاس کوتاه و سریع به دروازه چلسی رسیدند اما پیتر چک ضربه لیونل مسی را گرفت و دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 22 نیز شوت محکم ماسکرانو از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

در دقیقه 25، دروگبا روی اشتباه بازیکنان بارسلونا صاحب موقعیت شد که ضربه او از زاویه بسته به تور کنار دروازه برخورد کرد. در دقیقه 35، مسی با یک پاس عرضی توپ را در اختیار بوستکتس قرار داد و این بازیکن موفق شد گل اول بارسلونا را وارد دروازه چلسی کند.

دو دقیقه بعد، جان تری کاپیتان چلسی با کارت قرمز مستقیم داور از مسابقه اخراج شد تا کار برای تیم میهمان بسیار سخت شود. در دقیقه 43، مسی با یک پاس عمقی اینیستا را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند.

در آخرین لحظات نیمه نخست، رامیرس مهاجم چلسی روی پاس عالی فرانک لمپارد در موقعیت تک به تک با والدس قرار گرفت و موفق شد با یک ضربه چیپ و فنی توپ را از بالای دستان دروازه‌بان بارسلونا عبور داده و وارد دروازه کند. در نهایت، بازی با برتری 2-1 بارسلونا در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم، بازیکنان بارسلونا که می‌دانستند با وجود این پیروزی، از گردونه رقابت‌ها حذف خواهند شد بر شدت حملات خود افزودند. در دقیقه 48، فابرگاس درون محوطه جریمه چلسی سرنگون شد و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید اما مسی این ضربه پنالتی را به تیر افقی دروازه کوبید تا این موقعیت عالی برای بارسلونا به هدر برود.

در دقیقه 54، ضربه سر الکسیس سانچز از فاصله کمی نسبت به دروازه چلسی به بیرون رفت. در ادامه بازیکنان بارسلونا به حملات خود ادامه دادند اما دفاع منسجم چلسی باعث شد که پشت محوطه جریمه این تیم متوقف شوند و نتوانند موقعیت جدی ایجاد کنند.

در دقیقه 81، مسی دروازه چلسی را باز کرد اما داور پیش از آن اعلام آفساید کرده بود و گل بارسلونا پذیرفته نشد. مسی یک بار دیگر در دقیقه 82، اقدام به شوت زنی کرد اما توپ او پس از برخورد با انگشتان پیتر چک، بار دیگر به تیر دروازه برخورد کرد.

سرانجام در دقیقه 90، فرناندو تورس مهاجم چلسی که به جای دروگبا وارد میدان شده بود روی یک ضد حمله گل دوم را وارد دروازه بارسلونا کرد تا کار برای آبی و اناری ها به پایان رسیده و چلسی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند تا تکلیف دومین تیم راه یافته به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود. دیدار رفت این دو تیم در آلیانس آره نا با برتری 2 بر یک بایرن مونیخ به پایان رسیده بود.


[ چهارشنبه 91/2/6 ] [ 7:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

Barcelona

برنده توپ طلای 2011 جهان می‌گوید که به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس علاقمند است اما دوست دارد تا پایان دوران بازی خود در بارسلونا بماند.

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا که در نشست خبری شرکت بازی‌سازی EA SPORTS برای معرفی بازی FIFA Street حضور پیدا کرده بود، اعلام کرد که دوست ندارد بارسلونا را ترک کند و می‌خواهد تا پایان دوران حرفه‌ای خود در این تیم بماند.

مسی در پاسخ به این سئوال که نظرش درباره لیگ برتر انگلیس چیست؟ گفت: به لیگ برتر علاقه دارم. تعدادی از دوستان من در آنجا بازی می‌کنند و من هر وقت بتوانم بازی‌های این لیگ را دنبال می‌کنم. بازی آگرو (مهاجم منچستر سیتی) و رونی (مهاجم منچستر یونایتد) را دوست دارم. این دو، بازیکنانی هستند که به آن‌ها علاقه دارم. واقعیت این است که من دوست دارم تا پایان دوران بازی‌ام در بارسلونا بمانم. همان طور که قبلا هم گفتم کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد اما اگر تصمیم‌گیری به عهده من باشد، تا پایان دوران بازی‌ام در بارسا می‌مانم.

مسی در جریان پیروزی 7 بر یک تیمش مقابل بایرلورکوزن، پنج گل به ثمر رساند و درخشش فوق‌العاده‌ای داشت. پس از این بازی، وین رونی در صفحه توییتر خود مسی را «بهترین فوتبالیست تاریخ» نامید. مهاجم بارسلونا در رابطه با این اظهار نظر رونی گفت: رونی خیلی به من لطف دارد. از اینکه سایر بازیکنان از من حمایت می‌کنند خیلی خوشحالم و از آن‌ها تشکر می‌کنم، مخصوصا اینکه بازیکنی در حد رونی چنین حرف‌هایی بگوید.

بارسلونا در مدت اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته و در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی لیگ قهرمانان اروپا است. مسی می‌گوید که تا به حال ندیده هیچ تیمی بهتر از بارسلونای فعلی بازی کند. وی گفت: من به دلیل سنم، سایر تیم‌های بزرگی را که برخی می‌گویند قبلا وجود داشته‌اند ندیده‌ام اما در بین تیم‌هایی که دیده‌ام، بارسلونا از همه بهتر بوده است. با این حال نمی‌توانم تیم‌های قدیمی را با بارسلونا مقایسه کنم چون درباره آن‌ها اطلاعات کافی ندارم.

مسی معتقد است که موفقیت‌های اخیر بارسلونا به دلیل تاثیر پپ گواردیولا سرمربی این تیم بوده است. وی گفت: از زمانی که گواردیولا هدایت بارسلونا را در دست گرفت، باعث شد که تیم به این صورت بازی کند. وقتی گواردیولا به تیم پیوست، سطح بازی مرا بالا برد و باعث شد که به هدفم که گلزنی بیشتر بود دست پیدا کنم. تا پیش از حضور گواردیولا، بازی من ثبات لازم را نداشت.

مسی افزود: گواردیولا در تمرین‌ها و مسابقه‌ها ما را بهتر آماده می‌کند و کاری می‌کند که فکر کنیم همه بازی‌ها مثل یک مسابقه فینال هستند. او در زمان برگزاری بازی هم با دید گسترده‌ای که داشت شرایط را به خوبی مهیا می کرد. تک تک کارهایی که انجام می‌دهد نشان می‌دهد که بهترین مربی جهان است.

مسی در 13 سالگی به آکادمی فوتبال بارسلونا پیوست و از آن زمان تا کنون در این باشگاه اسپانیایی حضور دارد و به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. این بازیکن 24 ساله همراه با بارسلونا تا کنون پنج بار قهرمان لالیگا و سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 12:59 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

A giant screen displays the draw for the quarter-final and semi-final of the 2011-2012 UEFA Champions League

با قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هشت تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند که در مهم‌ترین دیدار تیم های میلان و بارسلونا به مصاف یکدیگر می‌روند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر "نیون" سوئیس برگزار شد.

** برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی

1- آپوئل نیکوزیای قبرس – رئال مادرید اسپانیا

2- مارسی فرانسه – بایرن مونیخ آلمان

3- بنفیکای پرتغال – چلسی انگلیس

4- میلان ایتالیا – بارسلونای اسپانیا

** برنامه بازی‌های نیمه نهایی

1- برنده دیدار مارسی و بایرن مونیخ با برنده دیدار آپوئل نیکوزیا و رئال مادرید

2- برنده دیدار بنفیکا و چلسی با برنده دیدار میلان و بارسلونا

The Champions League cup

The ambassador of the final and former German football player, Paul Breitner, draws on March 16, 2012 the teams for the quarter-finals of the Champions League

بازی‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی در روزهای 27 و 28 مارچ (8 و 9 فروردین) و دیدارهای دور برگشت در روزهای 3 و 4 آپریل (15 و 16 فروردین) برگزار خواهد شد.

بازی‌های رفت مرحله نیمه نهایی نیز در روزهای 17 و 18 آپریل (29 و 30 فروردین) و بازی‌های برگشت در روزهای 24 و 25 آپریل (5 و 6 اردیبهشت) برگزار می‌شوند.

دیدار نهایی نیز روز 19 می (30 اردیبهشت) در آلیانس آرنا شهر مونیخ برگزار خواهد شد.

A board shows on March 16, 2012 the draw made for the quarter-finals of the Champions League and Europa League football matches


[ شنبه 90/12/27 ] [ 12:52 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

روز یک‌شنبه در آخرین و حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن میزبان منچستر یونایتد خواهد بود.

دو تیم تاتنهام و منچستر یونایتد در حالی روز یک‌شنبه آخرین و حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس را برگزار می‌کنند که هر دو تیم برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارند.

منچستر یونایتد در حال حاضر با 61 امتیاز و دو امتیاز کمتر از منچستر سیتی، صدرنشین همشهری خود در رده دوم جدول لیگ برتر جای گرفته است. شاگردان فرگوسن که از ابتدای فصل رقابت تنگاتنگ و نزدیکی با منچستر سیتی داشته‌اند، حتما باید در مسابقه‌های پیش روی خود پیروز شوند تا فاصله‌شان با تیم همشهری بیش از این نشود و در صورت تزلزل منسچتر سیتی بتوانند صدر جدول را از چنگ این تیم خارج کنند.

منچستر یونایتد هفته گذشته با نتیجه 2 بر یک از سد نورویچ سیتی گذشت. این تیم پیش از آن، در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در اولدترافورد با نتیجه 2 بر یک مغلوب آژاکس آمستردام هلند شده بود اما به لطف پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند. منچستر یونایتد پیش از مصاف با آژاکس، در لیگ برتر انگلیس دو دیدار دشوار مقابل لیورپول و چلسی برگزار کرده بود که در این دیدارها، ابتدا در استمفوردبریج لندن مقابل چلسی به تساوی 3-3 دست یافت و سپس در اولترافورد با نتیجه 2 بر یک از سد لیورپول گذشت.

در مقابل تاتنهام نیز با 53 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر حضور دارد. اختلاف 10 امتیازی این تیم با منچستر سیتی موجب شده که شانس زیادی برای تصاحب عنوان قهرمانی نداشته باشد. با این حال، این تیم تازه به قدرت رسیده دوست دارد که حضور خود را در کورس قهرمانی حفظ کند و از طرف دیگر، فاصله‌اش را تیم‌های تعقیب‌کننده افزایش دهد. تاتنهامی‌ها هفته گذشته یک نتیجه کابوس‌وار را تجربه کردند و مقابل آرسنال یک شکست سنگین 5 بر 2 را پذیرا شدند. این تیم پیش از دیدار مقابل آرسنال، در جام حذفی فوتبال انگلیس مقابل تیم دسته اولی استیونیج با تساوی بدون گل متوقف شده بود و بر اساس مقررات جام حذفی انگلیس، این دیدار چهارشنبه آینده به میزبانی تاتنهام تکرار خواهد شد. البته شاگردان هری ردنپ پیش از این دو نتیجه ضعیف، خوب کار کرده بودند و در لیگ برتر نیوکاسل را با 5 گل در هم کوبیده بودند.

دیدار رفت دو تیم منچستر یونایتد و تاتنهام در روز 31 مرداد در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر با برتری 3 بر صفر تیم میزبان به پایان رسیده بود. در آن مسابقه که با حضور بیش از 75 هزار تماشاگر برگزار شد، دنی ولبک، آندرسون و وین رونی برای شیاطین سرخ گلزنی کردند. در فصل گذشته نیز دیدار رفت به میزبانی تاتنهام و با تساوی بدون گل تمام شد ولی شاگردان فرگوسن در دیدار برگشت دو گل به حریف خود زدند و با نتیجه 2 بر صفر از سد تاتنهام گذشتند.

سر آلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد درباره مسابقه پیش روی تیمش مقابل تاتنهام گفت: دیدار بسیار سختی خواهد بود. اگر بتوانیم شاگردان ردنپ را در وایت هارت لین شکست دهیم، شانس قهرمانی ما بسیار زیاد خواهد شد. درست است که ما در حالی به مصاف تاتنهام می‌رویم که دو امتیاز کمتر از تیم صدرنشین منچسترسیتی داریم، طبیعتا دوست داشتم که قبل از این بازی در صدر می‌بودیم، اما به هر حال ما شانس رسیدن به صدر جدول را داریم و نتیجه‌ این بازی در ادامه کار ما تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: باید بازیکنان آسیب دیده را به هفته‌های پایانی برسانیم. ما در این فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. کریس سمولینگ و فیل جونز تا یکی، دو هفته‌ دیگر به مرز آمادگی خواهند رسید. مطمئنا احتمال آسیب دیدگی دیگر بازیکنان هم وجود دارد. بنابراین باید همواره در پی انتخاب جایگزین مناسب برای بازیکنان آسیب دیده باشیم. به هر حال برای دیدار با تاتنهام آماده هستیم و مطمئنا فقط به پیروزی فکر خواهیم کرد.

البته این فقط منچستر یونایتد نیست که با مشکل آسیب‌دیدگی بازیکنانش روبرو است. گرت بیل هافبک تاتنهام نیز به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند تیمش را در این دیدار حساس همراهی کند. هافبک ولزی تاتنهام در جریان تمرین روز سه‌شنبه تیم ملی کشورش برای حضور در دیدار دوستانه مقابل کاستاریکا از ناحیه زردپی دچار آسیب‌دیدگی درجه یک شد و قادر نیست در دیدار روز یک‌شنبه تاتنهام مقابل منچستر یونایتد به میدان برود. بیل روز پنجشنبه به باشگاه تاتنهام برگشت تا توسط پزشکان این تیم معاینه شود. نتیجه بررسی‌های پزشکی حاکی از آن است که این بازیکن از ناحیه زردپی دچار آسیب‌دیدگی درجه یک شده که خفیف‌ترین نوع آسیب‌دیدگی زردپی است.

به این ترتیب این بازیکن در دیدار تیمش مقابل منچستر یونایتد غایب خواهد بود. آسیب‌دیدگی درجه یک زردپی معمولا به 10 تا 21 روز استراحت نیاز دارد. این موضوع به آن معنا است که بیل علاوه بر مسابقه مقابل منچستر یونایتد، در بازی جام حذفی مقابل استیونیج که چهارشنبه برگزار می‌شود و دیدار یک‌شنبه آینده مقابل اورتون در لیگ برتر غایب خواهد بود. غیبت گرت بیل خبر بدی برای هری ردنپ سرمربی تاتنهام و هواداران این تیم است. بیل در فصل جاری لیگ برتر، 10 گل برای تاتنهام به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار این تیم است.

دیدار دو تیم تاتنهام و منچستر یونایتد از ساعت 19:40 روز یک‌شنبه به وقت ایران آغاز خواهد شد.


[ شنبه 90/12/13 ] [ 6:28 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

VALENCIA, SPAIN - JANUARY 05:  Ever Banega (L) of Valencia competes for the ball with Trochowski of Sevilla

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با صعود والنسیا، لوانته و اسپانیول پیگیری شد.

سه بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا روز چهارشنبه برگزار شد تا چهره‌ی سایر تیم‌های راه یافته به مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌ها مشخص شود.

اسپانیول در حالی که میزبان کوردوبا بود در پایان حریف خود را با نتیجه 4 - 2 شکست داد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2 -1 به سود کوردوبا به پایان رسیده بود و به این ترتیب در مجموع دو دیدار اسپانیول با نتیجه 5 - 4 پیروز شد و گام به مرحله بعد گذاشت.

لوانته نیز موفق شد در خانه با 4 گل تیم دسته دومی آلکورکون را در هم بکوبد و با وجود پیروزی 2 - 1 آلکورکون در دیدار رفت، لوانته در مجموع دو دیدار با نتیجه 5 -2 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در دیدار سوم نیز سویا در خانه با نتیجه 2 -1 مقابل والنسیا به برتری دست پیدا کرد اما به دلیل پیروزی 1 - صفر والنسیا در دیدار رفت، این والنسیا بود که به دلیل گل زده در خانه حریف از این مرحله عبور کرد و به یک چهارم نهایی رسید.

Miguel Brito (L) of Valencia competes for the ball with Manu del Moral of Sevilla

در دو دیدار باقی مانده این مرحله، روز جمعه اوساسونا میزبان بارسلونا خواهد بود و اتلتیک بیلبائو از آلباسته پذیرایی می‌کند. دیدار رفت دو تیم بارسلونا و اوساسونا در نوکمپ با برتری 4 - صفر بارسلونا به پایان رسیده بود و آباسته و اتلتیک بیلبائو نیز در دیدار رفت به تساوی بدون گل دست یافته بودند.

شاگردان گواردیولا در صورت صعود احتمالی به مرحله‌ی بعد باید به مصاف رئال مادرید بروند و به این ترتیب فوتبالدوستان شاهد دو ال کلاسیکوی دیگر خواهند بود.


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 3:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Federico Viviani (L) of AS Roma competes for the ball with Riccardo Montolivo of ACF Fiorentina

مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا با برگزاری دو بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، رم با 3 گل فیورنتینا را از پیش رو برداشت.

رم در حالی که در ورزشگاه خود از فیورنتینا میزبانی می‌کرد، در پایان موفق شد حریف خود را با 3 گل شکست دهد تا در مرحله بعد با یوونتوس مواجه شود.

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما بازیکنان رم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 53 توسط اریک لاملا به گل رسیدند. این بازیکن یک بار دیگر در دقیقه 66 دروازه فیورنتینا را باز کرد تا میزبان با خیال راحت به بازی ادامه دهد. در نهایت در دقیقه 75 فابیو بورینی گل سوم را نیز برای رم به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

در دیگر دیدار چهارشنبه، کیه‌وو در خانه اودینیزه این تیم را با نتیجه 2 - 1 مغلوب کرد. در این دیدار بازیکنان کیه‌وو خیلی زود و در دقیقه 9 توسط پائولو سامورکو به گل رسیدند. تلاش‌های میزبان برای جبران نتیجه در دقیقه 85 به ثمر نشست و آنتونیو دی ناتاله گل تساوی را وارد دروازه میهمان کرد. اما این پایان کار نبود و تریو در حالی که یک دقیقه از وقت‌های تلف‌شده بازی می‌گذشت، بار دیگر دروازه اودینزه را باز کرد تا بازی با برتری کیه‌وو به پایان رسید.


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 3:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Craig Bellamy of Liverpool goes up for a header with Gareth Barry of Manchester City

لیورپول بابرتری در خانه منچسترسیتی نیمی از راه صعود به دیدار پایانی جام اتحادیه را طی کرد.

دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 1 - صفر لیورپول به پایان رسید.

منچستر سیتی که اخیرا با قبول شکست مقابل منچستر یونایتد از جام حذفی انگلیس حذف شده بود، امیدوار بود که با برتری مقابل لیورپول به جبران آن ناکامی بپردازد اما در ورزشگاه اختصاصی خود مغلوب تیم میهمان شد. تک گل این دیدار را استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، در دقیقه 13 بازی وارد دروازه سیتی کرد. در ادامه، تلاش شاگردان مانچینی برای جبران این گل راه به جایی نبرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. در این دیدار، سمیر نصری از منچسترسیتی و جیمی کاراگر از لیورپول با کارت زرد داور جریمه شدند.

دیدار برگشت این دو تیم طبق برنامه، روز چهارشنبه 25 ژانویه (5 بهمن) در آنفیلد برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز روز گذشته کریستال پالاس، که در مرحله قبل منچستر یونایتد را حذف کرده بود، در ورزشگاه اختصاصی خود با یک گل کاردیف سیتی را شکست داد. دیدار برگشت این تیم روز سه‌شنبه 24 ژانویه (4 بهمن) برگزار می‌شود.

Martin Skrtel of Liverpool is challenged by Sergio Aguero of Manchester City


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 3:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Klaas-Jan Huntelaar (C) of Schalke celebrates

هفته هشتم بوندسلیگا با پیروزی شالکه و شکست وردربرمن به پایان رسید.

هفته هشتم بوندسلیگا با انجام دو دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین آن‌ها تیم شالکه با مربی جدیدش هاب استیونس موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک هامبورگ بحران زده و قعرنشین را شکست دهد.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی هامبورگ برگزار شد، این بازیکنان شالکه بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در دقیقه 13 توسط هونتلاربه گل دست یابند ، اما بازیکنان هامبورگ موفق شدند در دقیقه 38 گل تساوی را توسط ملادن پتریچ به ثمر رسانند و بازی در نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این شاگردان استیونس بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 73 باز هم توسط هونتلار مرد اول این دیدار به گل رسیدند و بازی با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

در دیگر هانوفر موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو وردربرمن را شکست دهد و به رده پنجم جدول صعود کند.

نتایج کامل بازی‌ها:

جمعه

*کایزرسلاترن صفر

اشتوتگارت 2

شنبه

*بایرلورکوزن 3

ولفسبورگ یک

*بوروسیا دورتموند 4

اوگسبورگ صفر

*فرایبورگ یک

مونشن گلادباخ صفر

*هوفن‌هایم صفر

بایرن مونیخ صفر

*نورنبرگ 3

ماینس 3

*هرتابرلین 3

کلن صفر

یکشنبه:

*هانوفر 3 (عبدالقوی 2، 38 و 60)

وردربرمن 2 (آرناتوویچ 45 ، پیزارو 84)

*هامبورگ یک (پتریچ 38)

شالکه 2 (هونتلار 13 و 73)

Klaas-Jan Huntelaar of Schalke celebrates

Paolo Guerrero of Hamburg is challenged by Lewis Holtby of Schalke

Zhi Gin Lam (L) of Hamburg and Lewis Holtby (3rd L) of Schalke battle for the ball

Goekhan Toere (R) of Hamburg and Jefferson Farfan of Schalke battle

جدول رده بندی:

1ـ بایرن مونیخ ـ 19 امتیاز

2ـ وردربرمن ـ 16 امتیاز (تفاضل 6+)

3ـ بورسیا مونشنگلادباخ ـ 16 امتیاز (تفاضل 5+)


[ سه شنبه 90/7/12 ] [ 4:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Juventus

مدافع عنوان قهرمانی مقابل یوونتوس با دو گل تن به شکست داد تا خاطره‌ی روزهای پرافتخار برای هواداران بانوی پیر ایتالیا زنده شود.

در ادامه‌ی هفته‌ی ششم رقابت‌های سری A یوونتوس در ورزشگاه جدیدش میزبان میلان بود و در پایان با 2 گل به برتری رسید.

سفید و مشکی‌پوشان یوونتوس در حالی سه امتیاز این دیدار حساس را به دست آوردند که تا دقیقه‌ی 87 بازی با تساوی بدون گل در حال پیگیری بود. مارکیزیو دو بار در دقایق 87 و 90 برای تیم میزبان گلزنی کرد. ضمن این که کوین پرینس بوآتنگ در دقیقه‌ی 89 از زمین بازی اخراج شد.

در سایر دیدارهای برگزار شده لاتزیو در خانه‌ی فیورنتینا با نتیجه‌ی 2 بر یک به برتری رسید و اودینزه با دو گل بولونیا را از پیش رو برداشت. پالرمو هم با همین نتیجه سیه‌نا را مغلوب کرد.

پیش از این و در دیدارهای روزشنبه آبی ومشکی پوشان ایتالیا که با حضور کلودیو رانیری به جای گاسپرینی برکنار شده یک پیروزی در سری A و یک پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده بودند، در هفته‌ی ششم رقابت‌های سری A مقابل ناپولی با سه گل تن به شکست داده و به رده‌ی شانزدهم سقوط کردند.

رم هم با لوئیس انریکه با نتیجه‌ی 3 بر یک آتلانتا را از پیش رو برداشت و به رده‌ی چهارم رسید. جایگاهی که البته با ادامه‌ی دیدارهای هفته‌ی ششم قطعا برای پایتخت نشینان از دست خواهد رفت. نکته جالب این دیدار حضور بویان 20 ساله بود که با گلزنی او در دقیقه‌ی 20 همراه شد.

* نتایج هفته‌ی ششم سری A

شنبه

رم 3 (بویان 20، اسوالدو 31، سیمپلیچو81)

آتلانتا یک (دنیس 48)

اینتر صفر

ناپولی (کامپانارو 43، ماجیو 56، هامسیک 75)

یک شنبه

نووارا 3 (ریگیونی 49، موتو 65، جدا 85)

کاتانیا 3 (لگروتالی14، لودی 56، گومز 90)

پالرمو 2 (جولیو19، زورواس 90)

سیه‌نا صفر

پارما 3 (جیووینکو 29 و 42، مورونه 50)

جنوا (پالاچیو 90)

اودینزه 2(بناتیا 29، دی ناتاله 70)

بولونیا صفر

چزه‌نا صفر

کیه‌وو صفر

فیورنتینا یک (سرکی 8ژ)

لاتزیو 2 (هرنانس 28، کلوزه 83)

لچه صفر

کالیاری 2 (ریبرو 10، بیوندینی 40)

یوونتوس 2 (مارکیزیو 87 و 90)

میلان صفر

Mirko Vucinic of Juventus FC competes for the ball with Alessandro Nesta of AC Milan

AC Milan

Andrea Barzagli of Juventus FC competes for the ball with Zlatan Ibrahimovic

Juventus midfielder Marcelo Estigarribia eyes the ball kicked by AC Milan

Juventus players acknowledge the fans

* جدول رده بندی سری A

1- یوونتوس 11 امتیاز

2- اودینزه 11 امتیاز

3- ناپولی 10 امتیاز


[ سه شنبه 90/7/12 ] [ 4:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب