فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام جهانی فوتبال ساحلی 2008 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

شب گذشته در دیدار نهایی مسابقات فوتبال ساحلی جام جهانی 2008 فرانسه تیم های ملی برزیل و ایتالیا در ورزشگاه ساحلی استاددوپاردو شهر مارسی مقابل هم صف آرایی کردند که تلاش آنها در پایان به برتری 5 بر3 طلایی پوشان برزیل و قهرمانی آنها دررقابت های جهانی انجامید.

برای پرافتخارترین تیم مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در دیدار شب گذشته برونو (9 و 15)، سیدنی (21 و 24) و آندره (28) گلزنی کردند و گلهای تیم ایتالیا نیز توسط پائولو پالماسی (30)، روبرتو پاسکوالی (34) و دیه گو مارادونا (35) به ثمر رسید.

برزیل با برتری مقابل ایتالیا برای سومین سال پی در پی عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی را به دست آورد و رکوردی جاودانه از خود برجای گذاشت.

دیروزهمچنین تیم های ملی پرتغال و اسپانیا در دیدار رده بندی مسابقات جام جهانی 2008 فرانسه به دیدار هم رفتند. دیدار پرگل این دو تیم در پایان با برتری 5 بر3 پرتغال به اتمام رسید تا این تیم بر سکوی سوم جام جهانی بایستد.

مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی از سال 2005 در ریودوژانیرو برزیل برگزار شد که در دوره نخست تیم فرانسه عنوان قهرمانی را از آن خورد کرد. پس از آن طلایی پوشان برزیل طی سال های 2006 تا 2008 به ترتیب با برتری مقابل تیم های اروگوئه، مکزیک و ایتالیا بر سکوی نخست جهان ایستاد.

پیش ازسال 2005 مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی با عنوان قهرمانی جهان برگزارمی شد که در این رقابت ها که از سال 1995 تا 2004 همه ساله برگزارشد تیم برزیل با 9 بار قهرمانی پیشتاز دیگر تیم ها بود. در این بین تیم پرتغال تنها تیمی بود که توانست در سال 2001 با برتری مقابل فرانسه در برازیلیا بر سکوی قهرمانی بایستد.

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:21 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام جهانی برابر سنگال شکست خورد.

در حالی که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دو دیدار گذشته خود در رقابت‌های جام جهانی برابر فرانسه و اروگوئه شکست خورده بود، شب گذشته هم در سومین دیدار مقابل تیم سنگال شکست خورد تا با نتایجی ضعیف با این مسابقات خداحافظی کند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته با نتیجه چهار بر یک مقابل تیم سنگال شکست خورد. تک گل تیم ایران در این بازی را علی نادری به ثمر رساند.

با این باخت تیم ملی ایران با سه شکست در انتهای جدول گروه خود قرار گرفت و بدون کسب امتیاز از مسابقات کنار رفت.

عکس هایی از این بازی:

 

 

 


[ سه شنبه 87/5/1 ] [ 1:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با قبول شکست در دومین دیدار خود در آستانه‌ی حذف از رقابت‌های جام جهانی قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته رودرروی فرانسه میزبان رقابت‌های جام جهانی قرار گرفت و پس از آ‌ن که در وقت اصلی و اضافه به نتیجه‌ی تساوی 6 بر 6 رسید، در ضربات پنالتی با نتیجه‌ی دو بر یک برابر حریف خود شکست خورد.

علی نادری و مسلم مسگر (دو گل)، فرشاد عبداللهی و مهدی داوودی شش گل ایران را به ثمر رساندند و علیرضا رحیمی نیز گل نخست فرانسه را به اشتباه وارد دروازه‌ی ایراشن کرد.

حسن عبداللهی هم در اواسط بازی از بازی اخراج شد. هدایت تیم ملی فرانسه را اریک کانتونا بازیکن سابق تیم فوتبال منچستریونایتد برعهده داشت.

در دیگر دیدار این گروه اروگوئه با نتیجه‌ی 8 بر 7 سنگال را از پیش رو برداشت و به عنوان تیم نخست از این گروه به مرحله‌ی نیمه نهایی صعود کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صورتی که بتواند با تفاضل گل بالا سنگال را از پیش رو بردارد و اروگوئه، فرانسه را شکست دهد می‌تواند به صعود به مرحله‌ی بعد امیدوار باشد.

عکس هایی از این بازی:

 

 

 


[ یکشنبه 87/4/30 ] [ 6:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب