فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون88-87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

اگر بویان کرکیچ از نیمکت نشینی در بارسلونا خسته شده و به فکر ترک این تیم باشد، برای یافتن تیم بعدی‌اش مشکل چندانی نخواهد داشت.

20 باشگاه مشتری ستاره جوان بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هستند.

کرکیچ اکنون با این پرسش روبه‌روست که آیا باید در بارسلونا بماند و به نیمکت نشینی در این تیم عادت کند و یا آنکه برای بازی راهی تیم دیگری شود.

به نوشته‌ی El Confidencial بیست باشگاه مشتری مهاجم بارسلونا هستند.

پپ گوآردیولا، سرمربی آبی - اناری‌ها هم دوست دارد کرکیچ جوان و 18 ساله را یک فصل دیگر نیز در جمع شاگردانش داشته باشد.

او استعداد این بازیکن که قرارداد بلندمدتی با بارسلونا دارد را باور دارد. خود کرکیچ تاکنون گفته است دوست دارد در بارسلونا بماند.


[ پنج شنبه 88/3/7 ] [ 11:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بیشترین مبلغ قرارداد رسمی در بین فرنگی‌کاران حاضر در لیگ برتر به قاسم رضایی تعلق دارد.

قاسم رضایی در حالی بیشترین قرارداد را در لیگ برتر کشتی فرنگی بسته است که حتی این مبلغ از کشتی‌گیران درجه دو و سه لیگ آزاد کمتر است.

رضایی دارنده‌ی مدال برنز سال 2007 جهان که برای دانشگاه آزاد در 120 کیلو کشتی گرفت، با 18 میلیون تومان بالاترین مبلغ قرارداد را دارد. مهدی شربیانی فرنگی‌کار 120 کیلو و محمد قربانی در 96 کیلوگرم با 17 میلیون تومان در رده‌ بعدی قرار دارند. این دو کشتی‌گیر نیز متعلق به تیم دانشگاه آزاد هستند.

مسعود هاشم‌زاده ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم تیم قائمشهر نیز 15 میلیون تومان قرارداد رسمی دارد که البته شنیده می‌شود پول دریافتی او بیشتر از این بوده است و حتی شاید از قاسم رضایی هم دستمزد بالاتری داشته است.


[ پنج شنبه 88/3/7 ] [ 11:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

امیر قلعه نویی گفت: زمینه‌ی لازم برای موفقیت در باشگاه حرفه‌یی سپاهان وجود دارد.

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نظرات خود را در مورد حضور در این تیم اصفهانی ابراز داشت.

قلعه نویی با بیان اینکه از امروز یکی از هواداران این تیم اصفهانی است، گفت: از امروز تمام انرژی، توان و تجربه خود را برای موفقیت این تیم در رقابت های داخلی و خارجی بکار می بندم.

وی پس از عقد قرارداد با باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است که از پتانسیل بالایی برخوردار است و همیشه شخصیت قهرمانی و شایستگی کسب رتبه های بالای جدول را داشته است.

قلعه نویی ادامه داد: من از حالا یک سپاهانی هستم و همچون گذشته که ارادت خاصی به مردم خونگرم اصفهان داشتم، از امروز تمام انرژی، توان و تجربه خود را برای موفقیت تیم در رقابت های داخلی و خارجی به همراه این تیم، به کار می بندم. هر چند که سلام و ارادت ویژه ای را هم به استقلالی‌های اصفهان ابراز می کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان در این چند سال با نتایج بسیار خوبی که در مسابقات داخلی کسب کرده است، فوتبال ایران را از حالت دو قطبی خارج کرد، ضمن اینکه نتایج بسیار خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، فوتبال قاره کهن را تحت الشعاع قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور مدیر موفقی همچون محمد رضاساکت در راس هرم هدایت این تیم، هیات مدیره توانا، بازیکنان خوب و هواداران متعصب، به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت دادم و با توجه به این شرایط، زمینه لازم برای موفقیت در مسابقات پیش رو را در این باشگاه حرفه ای وجود دارد.

قلعه نویی همچنین تاکید کرد: امیدوارم همه دست به دست هم داده و بتوانیم در فصل آینده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مقام های شایسته و در حد شان باشگاه سپاهان بدست آوریم و در نهایت دل هواداران این تیم و مردم شهر اصفهان را شاد کنیم.


[ پنج شنبه 88/3/7 ] [ 11:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیر قلعه‌نویی یک مربی شناخته شده، بزرگ و محبوب است و مطمئن باشید با درایت و توان فنی بالای وی برای فصل آینده هر 3 جام را نشانه خواهیم گرفت.

محمدرضا ساکت پس از انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که امروز یک مربی با کارنامه روشن و پر افتخار را به سپاهان آوردیم تا بتوانیم با توان فنی بالای وی و نتایج مطلوبی که به دست می آوریم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان همیشه شایستگی قهرمانی را داشته است و مطمئن هستیم که با مجموعه پر توانی که داریم به علاوه تدبیر و درایت امیر قلعه‌نویی که یک مربی شناخته شده و محبوب است، هر 3 جام فصل آینده را نشانه می‌رویم.


[ پنج شنبه 88/3/7 ] [ 11:30 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بروز برخی شایعات مبنی بر عدم اختصاص سرمایه گذاری کافی برای شرکت تیم پیکان در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سال جدید، بازیکنان این تیم از جمله نادی را به سوی فتح دروازه‌های اروپا ترغیب کرده است.

علیرضانادی که طی سال‌های اخیر همواره یکی از بهترین و باتجربه ترین بازیکنان سرعتی ایران بوده است اخیرا مورد توجه تیم پاناتینایکوس یونان قرار گرفته است.

او که فصل موفقی را پس از قهرمانی با تیم پیکان پشت سرگذاشته و تجربیات خوبی را از حضور چندین ساله در تیم ملی والیبال دارد، قرار است پس از پایان مرحله‌ی دوم مسابقات قهرمانی انتخابی مردان جهان مذاکرات جدی تری را با طرف‌های یونانی داشته باشد.

ارسال فیلم مسابقات نادی پس از پایان این رقابت‌ها در کنار توافق برسر مسائل مالی مورد اختلاف یکی از مهم ترین اولویت‌های این انتقال است.


[ پنج شنبه 88/3/7 ] [ 11:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

محمدرضا اخلاق‌پسند با شکست بازیکن رده 192 جهان به نخستین پیروزی خود در مسابقات کاپ پینگ‌پنگ آسیا دست یافت.

در نخستین روز از مسابقات کاپ پینگ‌پنگ آسیا، محمدرضا اخلاق‌پسند، نماینده‌ی منطقه‌ی آسیای میانه در این رقابت‌ها، موفق شد در دیداری حساس و بسیار نزدیک "سئو هیو دئوک" از کره جنوبی با رنکینگ 192 جهان را با نتیجه‌ی سه بر دو شکست دهد و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

اخلاق‌پسند که پس از درخشش در مسابقات جهانی یوکوهاما توانست رنکینگ خود را به 281 جهان برساند، با این پیروزی صعود قابل توجهی در رده‌بندی جهانی کسب خواهد کرد.

او باید دومین دیدار خود را با "مالونگ" نایب قهرمان جهان از چین انجام دهد.

مسابقات کاپ پینگ‌پنگ آسیا با حضور 16 پینگ‌پنگ باز برتر آسیا از  سه‌شنبه در شهر هانگ‌زو چین آغاز شده است.

این رقابت‌ها در چهار گروه سه نفره و یک گروه چهار نفره پیگیری خواهد شد.


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در صورت باقی ماندن نیوکاسل در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، این باشگاه انگلیسی به فروش خواهد رسید.

چند سرمایه‌دار ثروتمند از آمریکا و خاورمیانه قصد دارند با پیشنهادی به ارزش 140 میلیون یورو سهام باشگاه نیوکاسل را خریداری کرده و آن را از مایک اشلی مالک کنونی باشگاه تحویل بگیرند.

سرمایه‌داران آمریکایی که قصد خرید باشگاه نیوکاسل را دارند دو تن از مالکمان NBA هستند.

در همین حال گفته می‌شود باشگاه نیوکاسل تنها در صورتی به فروش می‌رسد که نیوکاسل بتواند از سقوط به دسته پایین تر فوتبال انگلیس بگریزد.

اشلی پیش‌تر قیمت پایه برای فروش نیوکاسل را 400 میلیون پوند اعلام کرده بود اما به سبب بحران اقتصادی کنونی که گریبان‌گیر جهان شده است، هیچکس مایل به خرید باشگاه انگلیس نشد.

مایک اشلی خود با پرداخت مبلغ 134 میلیون پوند باشگاه نیوکاسل را خریداری کرد و تا کنون 100 میلیون پوند برای این باشگاه هزینه کرده است.


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:35 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رای کمیته انضباطی در خصوص دو تیم صادر شد.

دیدار دو تیم داماش و فولاد مبارکه اصفهان در حالی برگزار شد که تخلفاتی از سوی مصطفی حاجتی بازیکن تیم داماش صورت گرفت. بر همین اساس وی با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه نقدی برای استیل آذین

دیدار دو تیم استیل آذین و مهرکام پارس در حالی برگزار شد که 5 بازیکن تیم استیل آذین از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

بر همین اساس تیم فوق به پرداخت یک میلیون و پانصد هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص تخلف ژاک روژه ویلیام مبنی بر فحاشی به داور به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در مسابقات به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

مدیر برنامه‌های هرنان کرسپو از علاقه سران باشگاه فیورنتینا نسبت به جذب این بازیکن خبر داد.

طی روزهای گذشته صحبت‌های بسیاری پیرامون پیوستن مهاجم آرژانتینی اینتر به تیم فیورنتینا در فصل نقل و انتقالات تابستانی به گوش رسیده اما، هنوز هیچ‌گونه قرارداد رسمی بین طرفین به امضا نرسیده است. با این حال فرناندو هیگالدو مدیر برنامه‌های کرسپو تاکید کرد که احتمال پیوستن این بازیکن به تیم فیورنتینا زیاد است.

هیگالدو در گفت‌وگو با خبرگزاری AIG اظهار داشت: «فیورنتینا به شدت علاقه‌مند به جذب هرنان است. اکنون باید درباره این مساله صحبت کرده و تصمیم خود را بگیریم.»

کرسپو در این فصل تنها دو گل برای نراتزوری به ثمر رسانده و ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی اینتر همواره کرسپو را روی نیمکت نشانده است.


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:17 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم برزیلی میلان قصد پیوستن به منچسترسیتی را ندارد.

 در حالی که چندی پیش کارلو آنجلوتی سرمربی میلان اعلام کرد در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای فروش رونالدینیو سران میلان به بررسی آن خواهند پرداخت،

برادر رونالدینیو و مدیر برنامه‌های این بازیکن برزیلی از احتمال پیوستن وی به منچسترسیتی خبر داد.

با این حال، رونالدینیو با اعتراف به این که از وضعیت کنونی خود راضی نیست، تاکید کرد که قصد جدایی از میلان را ندارد.

رونالدینیو در گفت‌وگو با La Reppublica اظهار داشت: «قصد پیوستن به منچسترسیتی را ندارم. من از حضورم در میلان خوشحال هستم اگرچه آرزو داشتم که بتوانم بیشتر برای این تیم به میدان بروم.»

وی افزود: «در میلان رابطه خوبی با اعضای تیم مدیران فنی و هواداران دارم. قصد ندارم به پیراهن تیم دیگری فکر کنم.»

رونالدینیو خاطرنشان کرد: «درست است که دوست داشتم با میلان قهرمان سری A شوم از بابت نرسیدن به این هدف متاسفم اما، قول می‌دهم که سال آینده قهرمانی در اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم.»


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب