فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون88-87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

کارلوس توس با پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلیس روبه‌روست.

باشگاه لندنی تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی شیاطین سرخ شده‌ است.

به نوشته روزنامه انگلیسی sun تاتنهام علاقه‌مند است توس را به وایت هارت لین ببرد و حاضر شده تا رقم موردنظر برای او را پرداخت کند.

چند روز پیش اعلام شد که این بازیکن مهاجم در پایان رقابت‌های فصل جاری از اولدترافورد رفتنی است.

به نوشته‌ی Sun هری ردنپ سرمربی تاتنهام قصد دارد بازیکن مورد علاقه‌اش را به هر قیمت ممکن پیش خود ببرد و او را مهاجم ایده‌آلی برای تاتنهام می‌داند. گفته می‌شود، این تیم برای توس حاضر است 28 میلیون یورو پرداخت کند.

منچسترسیتی و لیورپول در کنار چند باشگاه دیگر خواهان حضور او در جمع خود هستند.

توس هم گفته است، می‌خواهد در انگلیس بماند.


[ جمعه 88/2/25 ] [ 10:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

آندرس اینیستا به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری می‌رسد.

آسیب دیدگی بازیکن خط میانی بارسلونا برخلاف آنچه ابتدا تصور می‌شد، شدید نیست و او به احتمال فراوان می‌تواند آبی - اناری‌ها را در بازی 27 مه برابر شیاطین سرخ در رم همراهی کند.

بازیکن تیم ملی اسپانیا در تساوی سه بر سه یکشنبه شب بارسلونا برابر ویارئال دچار آسیب دیدگی شده بود و بیم آن می‌رفت نتواند به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. اینیستا که در دیدار فینال کوپا دل ری برابر آتلتیک بیلبائو غایب خواهد بود، گفت: «تنها یک پارگی دو سانتی‌متری عضله برایم به وجود آمده است. در اوج بدشانسی بخت با من یار بود.»


[ جمعه 88/2/25 ] [ 10:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]


[ جمعه 88/2/25 ] [ 10:0 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

اتحادیه فوتبال اروپا برای اخلاق خوب فوتبالیست‌های 3 کشور نروژ دانمارک و اسکاتلند برای آنها پاداش ویژه‌ای در نظر گرفت.

یوفا این سه کشور را به دلیل رعایت بازی جوانمردانه شایسته تقدیر دانست و بر این اساس این 3 کشور فصل آینده یک نماینده بیشتر در رقابت‌های لیگ اروپا ( جام یوفا) خواهند داشت.

در جدول ارزیابی‌های اتحادیه‌ی فوتبال اروپا نروژ با 8372، دانمارک با 8189 و اسکاتلند با 8169 امتیاز در مکان‌های نخست جای گرفتند. بر اساس قوانین جدید یوفا 3 کشور نخست در رنکینگ یوفا از نظر بازی جوانمردانه می‌توانند نماینده‌ای مازاد را در مرحله‌ی نخست حذفی لیگ اروپا، جانشین آتی جام یوفا داشته باشند.


[ جمعه 88/2/25 ] [ 9:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان به قوت خود باقی است و هر بازیکنی که ناراحت است، می‌تواند از پرسپولیس برود.

مجید فرخ‌زادی عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس به رغم اعلام عباس انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه که گفته بود با توجه به اعتراض‌های بازیکنان پرسپولیس در رابطه با کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان به خاطر شکست مقابل الغرافه تجدیدنظر خواهد شد، در جمع خبرنگاران گفت: این کسر از قرارداد بازیکنان همچنان به قوت خود باقی است و هر بازیکنی که از این مساله ناراضی است، می‌تواند از پرسپولیس برود.

وی گفت: هیچ اعتراض و اعتصابی از سوی بازیکنان پرسپولیس درباره‌ی این کسر از قرارداد وجود نداشته و ما این تصمیم را در هیات مدیره گرفته‌ایم و به آن پایبند هستیم.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

روزنامه sun چاپ انگلیس مدعی شد که هافبک برزیلی میلان علاقه‌مند به پیوستن به منچستریونایتد است.

این روزنامه که به یکی از روزنامه‌های زرد کشور انگلیس معروف است، در خبری مدعی شد که کاکا ستاره برزیلی میلان برای پیوستن به باشگاه منچستریونایتد مذاکره‌هایی با مسوولان این باشگاه داشته است.

روزنامه sun همچنین مدعی شد که این گفت‌وگوها کاملا مثبت بوده و کاکا علاقه‌مند به عقد قراردادی پنج ساله با یونایتدها است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «اگرچه هیچ‌گونه توافقی صورت نگرفت اما، ملاقات بسیار مثبتی میان سران دو باشگاه انجام شد. کاکا خواستار عقد قراردادی پنج ساله و دستمزد هفتگی 135 هزار پوند است. او علاقه‌ زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد دارد و اکنون همه چیز به مسوولان این باشگاه بستگی دارد.»

روزنامه sun همچنین به نقل از کاکا بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2007 نوشت: «منچستریونایتد بازیکنان بزرگی همچون رایان گیگز، پل اسکولز و به ویژه وین رونی را در اختیار دارد. اندرسون یکی از بهترین دوستان من هم در این باشگاه توپ می‌زند. چه کسی می‌تواند به این باشگاه پاسخ منفی بدهد؟ یونایتدها قهرمان اروپا و انگلیس بوده و باشگاه بزرگی برای بازی کردن است.»

photo 


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

روزنامه اسپورت از علاقه‌ی رییس آینده باشگاه رئال مادرید به جذب آندراس اینیستا خبر داد.

روزنامه اسپانیایی مدعی شد که فلورنتینو پرس رییس احتمالی باشگاه رئال مادرید که رویای جذب لیونل مسی را در سر می‌پروراند، اکنون به خرید هافبک جوان و اسپانیایی بارسا آندراس اینیستا علاقه‌مند شده است.

پرس در سال 2000 یکی از شگفت انگیزترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال جهان را رقم زده و توانست لوئیس فیگو را از بارسلونا به رئال ببرد.

گفته می‌شود، پرس قصد دارد این بار با جذب آندراس اینیستا هواداران رئال مادرید را حیرت زده کند. این در حالی است که شرط جدا شدن اینیستا از بارسلونا مبلغ 150 میلیون یورو بوده و حتی اگر پرس بتواند این مبلغ را فراهم کند، هافبک اسپانیایی هیچ‌گونه تمایلی به جدایی از بارسا ندارد.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

خشم طنزگونه فیروز کریمی با دروازه‌بان خارجی تیم صبا بار دیگر مورد توجه رسانه‌های عربی منطقه قرار گرفت.

تلویزیون الرای در برنامه‌ی مجله ورزشی آخر هفته خود بار دیگر به سابقه‌ی سخنان طنزآلود فیروز کریمی مربی سرشناس ایران اشاره کرد و گفت: این مربی ایرانی که از عملکرد دروازه‌بان خود ادمیر تولیا به شدت گله‌مند است او را متهم کرد که به جای توپ باید به سراغ مرغ‌گیری برود.

مفسر تلویزیون الرای که به رشته‌ی تحصیلی و شغل کریمی نیز توجه نشان داده است، اضافه کرد: این پلیس روانشناس که با تیم پاس ایران نیز قهرمان باشگاه‌های آسیا شده است، کمتر به سراغ شوخی و جوک در باشگاه‌های آسیا می‌رود و طنز خود را در محدوده‌ی لیگ ایران قرار داده است.

وی با بیان شانس اندک صبای ایران برای صعود گفت: صبا، سپاهان و استقلال در خطر عدم راهیابی به مرحله‌ی بعد جام باشگاه‌های آسیا هستند.

این تلویزیون با نمایش تصاویری از فیروز کریمی در کنار زمین افزود: بعضی از شوخی‌های این مربی فوتبال او را تا دادگاه فوتبال ایران نیز برده است.

مفسر تلویزیون الرای گفت: این شوخی کریمی با دروازه‌بان خود که ظاهرا آخرین فصل حضورش را در صبای ایران می‌گذراند، شباهت زیادی به شوخی جام جهانی در خصوص تیم ملی اروگوئه در دهه‌ی 50 میلادی قرن گذشته دارد که بدلیل ضعف عملکرد این تیم علاقه‌مندان تیم ملی اروگوئه از بازیکنان این تیم خواستند به جای توپ به دنبال مرغ‌ها بدوند که آنها نیز این کار را انجام دادند.

تلویزیون الرای از صبای ایران به عنوان تیمی قلدر و مدعی در لیگ ایران نام برد که همیشه مزاحم تیم‌های بزرگ لیگ این کشور بوده است.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:1 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در صورت فراهم شدن بلیت پرواز به دبی؛ افشین قطبی امشب به امارات سفر می‌کند.

افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه به این سمت انتخاب شد، برنامه‌ی سفرهای خود را به فدراسیون فوتبال داد تا برای تماشای بازی بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های امارات و اروپا به کشورهای موردنظر سفر کند.

برهمین اساس در صورتی که فدراسیون فوتبال بتواند امشب بلیت سفر به دبی را فراهم کند، قطبی به امارات سفر خواهد کرد.

او سپس پنج‌شنبه به تهران خواهد آمد و بازی پرسپولیس و سپاهان در جام‌ حذفی را در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره خواهد کرد. پس از آن او به اسپانیا، آلمان و به احتمال فراوان انگلیس سفر خواهد کرد تا ضمن گفت‌وگو با بازیکنان ایرانی حاضر در این سه لیگ، با مربیان بازیکنان ایرانی هم درباره‌ی شرایط آنها گفت‌وگو کند.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 5:59 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

گرچه این احتمال می‌رود که در میان هیاهوی پراسترس فینال مسابقات همه‌ی توانمندی‌ها به معرض نمایش درنیاید اما، به هر حال باید آن را داشته‌های بسکتبال ایران در پایان فصل 87-88 تلقی کرد.

مهرام و ذوب آهن اصفهان هر دو یک فرصت دارند. یکی برای پایان و یکی برای آغاز.

مهرام به عنوان میزبان این دیدار توانست در بازی رفت و پس از انجام یک ماراتن از جنس بسکتبال نتیجه را به سود خود خاتمه دهد و حالا روز دوشنبه برای تثبیت آن نتیجه و برپایی جشن قهرمانی به میدان می‌رود و این یعنی پایان کار اما، در سوی دیگر میدان ذوب آهن است. تیم اصفهان که شکست خانگی روز پنج‌شنبه را صرفا یک اتفاق قلمداد کرده است در پایتخت به دنبال حفظ روزنه‌های امیدی است که تنها با کسب پیروزی باقی می‌ماند.

مهرام در دیدار نخست با اتکا به تمامی بازیکنان داخلی و خارجی‌اش، با تعصب مثال زدنی" کامرانی" و" پریست" توانست با شیرین کامی اصفهان را ترک کند. تیم ذوب آهن هم بواسطه‌ی بازی قابل توجه اکبری، ساهاکیان، داودی، مایک جونز و کوماتوس تا آستانه پیروزی رفت و بازگشت و حالا هم در رویای تکرار لحظات خوب آن بازی است.

این دیدار از ساعت 15 و 20 دقیقه فردا برگزار می‌شود.

اما، کمی پایین‌تر تیم‌های پتروشیمی بندرامام و صبامهر که هنوز از شوک از دست دادن فینال خارج نشده‌اند، دیدار دوم خود را برگزار می‌کنند. شاهین طبع اعتقاد دارد اختلاف تیم‌های برگزار کننده دیدار رده‌بندی زیاد نیست اما، در دیدار اول تیم پتروشیمی روز سختی را پشت سر گذاشت و حالا باید علاوه بر تفکر انجام بازی روبه جلو، به پیروزی فکر کند. تماشاگران همیشگی این بار هم برگ برنده‌های زردپوشان هستند.

عنوان پنجمی مسابقات امسال انتظار یکی از تیم‌های بیم مازندران و تراکتورسازی کردستان را می‌کشد. جذابیت جدال تیم‌های محسن صادق‌زاده و صفاعلی کمالیان بی‌شک کمتر از جذابیت سایر دیدارها نخواهد بود.

برنامه‌ی مسابقات:

مهرام - ذوب آهن اصفهان، ساعت 15 و 20 دقیقه

پتروشیمی بندرامام - صبامهر قزوین، ساعت 17

بیم مازندران - تراکتورسازی کردستان، ساعت 17


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 5:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب