فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


وینگادا: تساوی نتیجه ی عادلانه ای بود. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مربی هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهم اما، جادوگر نیستم.

نلو وینگادا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم در داربی 66 و در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: ما برای برد در این مسابقه به زمین آمده بودیم اما، پس از این بازی می‌توانم بگویم نتیجه‌ی تساوی، عادلانه بود. معتقدم پرسپولیس هم در کنترل توپ، هم در خلق موقعیت‌های گل بهتر از استقلال عمل کرد اما، نتیجه‌ی بازی را گل‌های این مسابقه مشخص می‌کنند.

وی گفت: پرسپولیس همه کار برای برد انجام داد اما، این بازی پرهیجان با تساوی تمام شد. حتی در دقایق پایانی مسابقه ما با یک تعویض ثمربخش که آخرین تعویض‌مان هم بود، ریسک کردیم و بسیار روی دروازه‌ی حریف حمله بردیم و در نهایت بازی را مساوی کردیم. این کار ما باعث شد تا استقلالی‌ها نیز در چند ضد حمله روی دروازه‌ی ما خطرناک ظاهر شوند.

وینگادا افزود: فکر می‌کنم این بازی دیگر تمام شده و ما باید نگاهی روبه جلو داشته باشیم و در آینده موفقیت‌های خوبی بدست آوریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این نتیجه را ثمره‌ی تاثیرات خود در تیم پرسپولیس می‌دانید یا افشین پیروانی؟ گفت: من در این مدت تمام سعی‌ام را انجام داده‌ام تا شرایط تیم را بهتر کنم. صحبت‌های زیادی با پیروانی انجام دادم و در نهایت این پیروانی بود که تیم را ارنج کرد. حضور من در پرسپولیس به معنای تاثیر روی این تیم است و اگر من می‌خواستم تاثیری در داربی نداشته باشم پس از این مسابقه روی نیمکت می‌نشستم. من یک مربی‌ هستم و تمام تلاشم را برای پرسپولیس انجام می‌دهم اما، جادوگر نیستم که بخواهم در کمترین زمان معجزه کنم.

وینگادا گفت: از عملکرد بازیکنان پرسپولیس راضی ام و به آنها افتخار می‌کنم. بازی که در این تیم دیدم چیزی از استقلال کم نداشت و مطمئنا در ادامه‌ی لیگ می‌توانیم شرایط بهتری را برای تیم‌ رقم بزنیم.

وی ادامه داد: قول می‌دهم همیشه با جدیت و تمام وجود کار کنم و از همه‌ی نیروهای ممکن برای موفقیت‌های بعدی پرسپولیس استفاده کنم. سبک کار من به گونه‌ای است که می‌توانم با مربیان گذشته‌ی این تیم چون افشین پیروانی، عابدزاده و سعداوی ادامه‌ی همکاری داشته باشم و از آنها کمک بگیرم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص داوری این مسابقه نیز گفت: داور هم مثل مربیان و بازیکنان ممکن است اشتباهاتی داشته باشد و این از فوتبال جدا نیست. در مجموع داوری را در این مسابقه بسیار خوب دیدم و کاملا متناسب با آن بود.

وی در پایان گفت: به بهتر شدن پرسپولیس امید بسیاری دارم و سعی می‌کنم چه در خط دفاعی و چه حمله‌ی این تیم شرایط بهتری را به وجود آورده و مشکلات را برطرف کنم. امروز استقلال نشان داد که چرا پیشتاز رقابت‌های لیگ برتر بوده اما،‌بازیکنان ما هم به من نشان دادند چیزی کم ندارند و ما می‌توانیم وضعیت بالاتری در جدول لیگ برتر تا پایان مسابقات داشته باشیم.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب