فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


ایران 1 - 1 کره ی جنوبی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

دیدار بزرگان غرب و شرق فوتبال آسیا برنده‌ای نداشت.

تیم های ملی فوتبال ایران و کره‌ی جنوبی به تقسیم امتیازها در ورزشگاه آزادی بسنده کردند.

دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند. لژیونر‌های اروپایی دو تیم گل‌زن‌های بازی بودند.

جواد نکونام و جی سونگ پارک از روی ضربه‌های آزاد توانستند دروازه‌ی تیم مقابل را باز کنند.

در پایان این بازی کره‌ی جنوبی با هشت امتیاز صدرنشین گروه دوم رقابت‌ها شد، ایران هم با این تساوی با شش امتیاز پس از کره شمالی هفت امتیازی در مکان سوم گروه جای گرفت.

photo 

جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد

جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های کره جنوبی وایران انتخاب شد.

دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، با گل جواد نکونام همراه بود.

پس از پایان این دیدار بازیکن ایرانی تیم اوساسونا به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد و جایزه‌ای رادریافت کرد.

photo 

"کعبی" از بازی با عربستان محروم شد

حسین کعبی با کارت زردی که در بازی امروز برابر کره‌ی جنوبی دریافت کرد، دو اخطاره شد و از بازی با عربستان محروم شد.

حسین کعبی امروز دومین کارت زرد خود را در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی دریافت کرد و از بازی با عربستان که در هشتم فروردین برگزار می‌شود محروم شد.

photo

جی سونگ پارک: تساوی مقابل ایران با ارزش و با اهمیت است

مهاجم تیم ملی فوتبال کره‌ی جنوبی گفت: تساوی مقابل تیم ملی ایران با ارزش و با اهمیت است.

جی سونگ پارک بازیکن تیم ملی کره‌ی جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای سه امتیاز به ایران آمده بودیم اما یک امتیازی که از این بازی کسب کردیم با ارزش و با اهمیت بود.

وی افزود: بازی سخت و سنگینی را انجام دادیم و با توجه به این که تیم ایران بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد تصور می‌کنم این یک امتیاز هم برای تیم ملی کره‌ی جنوبی بسیار مهم بود.

وی افزود: تیم های کره‌ی شمالی و ایران از تیم های خوب هم گروه با کره‌ی جنوبی هستند که پشت سر ما قرار دارند ولی من اعتقاد دارم برای هر تیمی که با ایران بازی دارد به دلیل وجود بازیکنان خوب و با کیفیت در این تیم کار مشکلی پیش رو خواهد داشت.

photo 

پخش مستقیم دیدار ایران - کره از دبی اسپورت

تلویزیون دبی اسپورت در یک برنامه‌ی ویژه و مفصل اقدام به پخش دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی و همچنین تحلیل آن پرداخت.

این تلویزیون با دعوت از دو تن از مفسران خود به صورت زنده و مستقیم لحظه به لحظه دیدار ایران و کره جنوبی را زیر ذره‌بین برد.

مفسرین دبی اسپورت نتیجه‌ی دیدار را عادلانه برشمردند و با بیان این مطلب که تیم ملی ایران به رهبری علی دایی در مقابل یکی از بزرگان آسیا بازی قابل قبولی ارایه داد، برخی از انتقادها را متوجه تیم ملی ایران دانستند.

مفسرین دبی اسپورت حضور کریم باقری را با تحرک کم و سن بالا در تیم جوان شده ایران زیر سوال برده و خطای او بر روی مهاجم کره جنوبی را عامل اصلی تساوی دو تیم ایران و کره جنوبی برشمردند.

این مفسرین عرب همچنین به غیبت سه بازیکن لژیونر ایران به نام‌های مهدوی‌کیا، فریدون زندی و تیموریان اشاره کرده و بر عدم بکارگیری بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال امارات نیز علامت تعجب و سوال گذاشتند.

همچنین گزارشگر تلویزیون دبی اسپورت پس از به ثمر رسیدن گل زیبای جواد نکونام با سروصدای بسیار گفت: "اگر بوفون دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا نیز در درون دروازه‌ی کره جنوبی بود نمی‌توانست این ضربه‌ی حساب شده را مهار کند."

گزارشگر عرب دبی اسپورت اضافه کرد: "جواد نکونام و جی‌سونگ پارک ستارگان اروپایی دو تیم نتیجه‌ی این دیدار را رقم زدند." هر چند که او از حضور موثر مهدی رحمتی نیز به نیکی یاد کرد.

این گزارشگر نتیجه‌ی تساوی را برای ایران غیر قابل تحمل برشمرد و گفت: "تماشاگرانی که به آزادی آمده بودند انتظار داشتند با شادمانی ورزشگاه را ترک کنند."

از سوی دیگر تلویزیون دبی اسپورت با زیرنویس smsهای ارسالی به این تلویزیون بخش اعظم هواداران ایرانی و عرب کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس را که پیروزی ایران را پیش‌بینی می‌کردند، بر روی صفحه‌ی تلویزیون منعکس کرد.

از سوی دیگر در پایان این دیدار مفسرین تلویزیون دبی اسپورت کسب نتیجه مساوی بین ایران و کره جنوبی را بیشتر به نفع تیم ملی عربستان دانستند که امروز در پیونگ یانگ مغلوب کره شمالی شد.

این در حالی بود که تلویزیون عربستان باخت این کشور را به نفع تیم ملی ایران دانسته بود. تلویزیون دبی اسپورت دیدار ماه مارس ایران و عربستان را دیداری آتشین توصیف کرد که می‌تواند یکی از تیم‌های صعود کننده از این گروه را مشخص کند.

مجری برنامه‌ی دبی اسپورت نیز با اظهار تاسف از کسب نتایج ضعیف تیم‌های عربی در مرحله‌ی رفت این بازی‌ها و در هر دو گروه گفت: تیم‌های عربستان، امارات، قطر و بحرین در جایگاه مناسبی قرار ندارند.

همچنین تلویزیون الجزیره دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی را به صورت مستقیم از یکی از کانال‌های پولی خود پخش کرد. این در حالی بود که دیدار تیم‌های بحرین با ازبکستان و استرالیا با ژاپن به صورت عادی از شبکه‌های معمولی این شبکه‌ی تلویزیونی ورزشی معروف منطقه پخش می‌شد.

photo 

 

photo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 8:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب