فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


شکست عربستان مقابل کره شمالی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo

تیم ملی فوتبال عربستان در مقابل کره‌ی شمالی شکست خورد.

دیدار نفس‌گیر تیم‌های ملی کره شمالی و عربستان سعودی در گروه دوم انتخابی جام‌جهانی 2010 در استادیوم بزرگ پیونگ یانگ با برتری یک بر صفر تیم کره شمالی که با گل دقیقه‌ی 29 "مواین گونک" بدست آمد، حزن و اندوه را به بر فضای تیم ملی عربستان حاکم کرد.

مجری برنامه‌ی تلویزیون ورزشی عربستان سعودی در پایان این دیدار با اشاره به اینکه نتیجه‌ی این بازی و شکست تیم ملی عربستان بیش از همه به سود تیم ملی ایران شد، گفت: ناصر الجوهر کارنامه‌ی قابل قبولی در دور رفت مسابقات جام جهانی در منطقه‌ی آسیا از خود به جای نگذاشت. از دست دادن هشت امتیاز در مقابل حریفان کارنامه‌ی خوبی برای این مربی نخواهد بود.

در حالی که مفسران تلویزیون عربستان سعودی با بغض این دیدار را تحلیل می‌کردند، اعلام کردند: تیم ملی عربستان می‌توانست از این دیدار با حداقل امتیاز نیز بیرون بیاید.

این گزارش حاکی است دیدار دو تیم کره شمالی و عربستان سعودی دو نیمه‌ی متفاوت داشت. نیمه‌ی اول برتری کره شمالی بود که با تک گل این دیدار به پایان رسید و در نیمه‌ی دوم عربستان برای فرار از شکست اندیشه‌های احتیاط آمیز را کنار گذاشت و دروازه‌ی تیم قرمز پوش کره شمالی را آماج حملات خود قرار داد اما، هرچه بیشتر حمله می‌کرد به در بسته برخورد می‌کرد.

از سوی دیگر کره شمالی با تاکتیک ضد حمله برمبنای صورت تیمی خود نیمه‌ی دوم قصد داشت از این راه حریف نامدار خود را با دریافت گل‌های بیشتری روبرو سازد اما، ضعف تکنیکی یاران کره شمالی که در نیمه‌ی اول نیز باعث شده بود چند گل مسلم را از دست بدهند در این نیمه نیز باعث شد که ضد حملات کره شمالی بی‌نتیجه بماند.

عربستان سعودی سه بار در نیمه‌ی دوم تا آستانه‌ی فروپاشی دروازه‌ی کره شمالی پیش رفت اما، دفاع فشرده‌ی کره شمالی و حضور موفق دروازه‌بان این تیم بخت سعودی‌ها را برای حداقل امتیاز برباد داد و اکنون فرصت‌های بیشماری برای صعود این تیم به گفته‌ی مفسر تلویزیون عربستان سعودی وجود ندارد. کما اینکه این تیم باید در سئول در مقابل کره جنوبی و در تهران مقابل تیم ایران دیدار نماید.

باخت عربستان سعودی به شدت فوتبال دوستان این کشور را ناراحت و به گفته‌ی تلویزیون ‌ای‌آرتی باید منتظر تغییرات گسترده در این تیم ثروتمند عربی بود که از سال‌های اقتدار خود به شدت فاصله دارد و تیمی با ضرب آهنگ کند نشان می‌دهد.

از سوی دیگر تلویزیون نیل اسپورت لحظاتی پیش اعلام کرد؛ کره‌ی شمالی با این پیروزی به جمع مدعیان بازگشت و باید منتظر دیدار ایران و کره جنوبی بود که چه حوادثی در آن رخ می‌دهد.


[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 7:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب