فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پیرلو : دونادونی مقصر است. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

"آندرا پیرلو" هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا که در بازی دوشنبه شب برابر هلند، تیمش با نتیجه‌ی 3 بر صفر بازی را واگذار کرد، "روبرتو دونادنی"، سرمربی تیم را مقصر اصلی این باخت می‌داند.

تیم ایتالیا که نیمه اول این بازی را بسیار بد و با دریافت دو گل به پایان رساند، در نیمه دوم هم راه به جایی نبرد ودر نهایت بازی را با نتیجه 3 بر صفر به حریف واگذار کرد. بسیاری تصمیم "دونادونی" مبنی بر حضور "آمبروسینی" به جای "دروسی" را دلیل اصلی این شکست می‌دانند.

در این میان آندرا پیرلو در این باره گفت: «بدون شک ما بازی را بد شروع کردیم.ما نمی‌خواستیم این چنین بازی کنیم اما، بخت با ما یار نبود. دو بازی دیگر در پیش است. ما باید بهتر کار کنیم و حریفان خود را شکست دهیم.»

پیرلو افزود:«اگر دروسی بازی می‌کرد من می‌توانستم جلوتر بازی کنم اما 23 بازیکن در اردو هستند و این مربی است که تصمیم می‌گیرد کدام بازیکنان باید بازی کنند.»

پیرلو اعتراف کرد: «تمامی تیم به اندازه کافی نگران امور دفاعی نبودند اما، در عوض آنها می‌توانند به بازی برابر فرانسه و رومانی امیدوار باشند.»

وی گفت: «نخستین گل هلندی‌ها آفساید بود و سپس ما دو گل دیگر روی ضد حملات دریافت کردیم، بنابراین به اندازه کافی به حرکات آنها توجه نداشتیم همه ما ناامید شده بودیم اما، این بازی تمام شده است و ما باید اشتباهات خود را مورد بررسی قرار دهیم تا از تکرار نکردن آنها در دو بازی بعدی اطمینان حاصل کنیم.»


[ سه شنبه 87/3/21 ] [ 12:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب