فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


بخت بد میزبان با خاطره ی بد در بازی افتتاحیه - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم ملی فوتبال سوییس در بازی افتتاحیه جام ملت‌های اروپا در برابر دیده‌ی هوادارانش با نتیجه‌ی یک بر صفر مغلوب جمهوری چک شد.

سوییس که به همراه اتریش میزبانی یورو 2008 را به عهده دارد نتوانست نتیجه‌ی دلخواهش را بگیرد و در نهایت در حالی که تیم برتر میدان بود، برابر شاگردان «کارل بروکنر» مغلوب شد.

این بازی که در ورزشگاه «سنت یاکوب» شهر بازل و در حضور 42 هزار تماشاگر برگزار شد، در نهایت با تک گل «واسلاو اسورکوش» در دقیقه 70 به نفع جمهوری چک به پایان رسید تا این تیم در صدر جدول گروه قرار گیرد. اسورکوش در دقیقه‌ی 56 به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود.

در این بازی تیم ملی سوییس بسیار بهتر از حریف خود ظاهر شد و در بیشتر دقایق بازی توپ را در اختیار داشت، ولی «پتر چک» دروازه‌بان جمهوری چک بهترین نمایش خود را انجام داد و با درخشش مثال‌زدنی مانع از گلزنی تیم حریف شد.

سوییسی‌ها یک بار نیز توپ را به تیر دروازه جمهوری چک کوبیدند ولی در نهایت مغلوب حرفه‌ای‌گری و تجربه‌ی حریف خود شدند.

گل تیم ملی چک روی تک اشتباه مدافعان سوییس به ثمر رسید به شکلی که این اشتباه برای آنها بسیار گران تمام شد.

در این بازی «الکساندر فرای» کاپیتان و بهترین بازیکن سوییس دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد، به شکلی که ممکن است بازی‌های آینده‌ی تیمش را از دست بدهد، او در نیمه‌ی دوم با چشمانی اشکبار و در حالی که برای راه رفتن مجبور بود از عصا استفاده کند بازی تیمش را نظاره می‌کرد.

سوییس صفر

جمهوری چک یک

واسلاو اسورکوش (70)

عکس هایی از قبل بازی:

 

 


[ یکشنبه 87/3/19 ] [ 11:13 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب