فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


استقلال به با شکست پاس به رده چهارم آمد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری پرگل مقابل پاس همدان به رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران بعدازظهر امروز در ورزشگاه قدس همدان به مصاف تیم پاس رفت و موفق شد با نتیجه‌ی چهار بر دو حریف خود را شکست دهد.

استقلال از ابتدای بازی برتری خود را بر حریف دیکته کرد و با حملات طرح ریزی شده از کناره‌ها و پاس‌های عمقی دفاع تیم پاس را با مشکل روبه‌رو ساخت.

در دقیقه‌ی 29 سرانجام مقاومت مدافعان تیم پاس پایان یافت و پاس سیاوش اکبرپور به علی علیزاده سبب شد این بازیکن گل نخست استقلال را به ثمر برساند. پس از این گل باز هم این تیم استقلال بود که حملات خود را ادامه ‌داد که با بی‌دقتی مهاجمان این تیم فرصت‌ها از دست رفت.

پاس نیز با استفاده از ضد حملات دروازه‌ی استقلال را تهدید کرد، با این حال نیمه‌ی نخست با نتیجه‌ی یک بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

با آغاز نیمه‌ی دوم تیم پاس بر قدرت تهاجمی خود افزود و در دقیقه‌ی 48 محمد غلامی گل تساوی پاس را وارد دروازه‌ی استقلال کرد. پس از این گل برای دقایقی بازی در کنترل تیم پاس قرار گرفت اما، حملات این تیم به گونه‌ای نبود که دروازه‌ی تیم استقلال را تهدید کند.

از دقیقه‌ی 72 با هنرنمایی مجتبی جباری گلزنی‌های استقلال آغاز شد. در این لحظه جباری با استفاده از پاس تیزهوشانه‌ی "جان‌واریو" گل دوم استقلال را به ثمر رساند. دو دقیقه‌ی بعد باز هم این مجتبی جباری بود که توانست گل سوم استقلال را نیز وارد دروازه‌ی پاس کند. در ادامه بازی در حالی که حملات تیم پاس با ضد حملات تیم استقلال روبرو می‌شد، در دومین دقیقه‌ی وقت‌های تلف شده آرش برهانی که فرصت‌های بسیاری را در این بازی از دست داد، توانست گل چهارم استقلال را نیز به ثمر برساند تا کار تیم همدانی تمام شود.

یک دقیقه‌ی بعد نیز حنیف عمران‌زاده گل دوم پاس همدان را به ثمر رساند، اما بازی به سود استقلال پایان یافت و این تیم با برتری چهار بر دو مقابل پاس با کسب 18 امتیاز به مکان چهارم جدول صعود کرد.

ما هم به آقای امیرقلعه نویی و بازیکنان افتخار آفرین این تیم و به تمام کادر فنی این باشگاه تبریک می گوییم.

آرزوی برد های بیشتر و قهرمانی در  لیگ و جام باشگاههای آسیا در این فصل.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب