فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


مصطفوی:در پرسپولیس جاسوس نداریم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که صادق باشند و اصل صداقت را مبنای کارشان قرار دهند تا با کمک یکدیگر بتوانیم در رشد و پیشرفت تیم پرسپولیس قدم برداریم.

داریوش مصطفوی در نخستین نشست خبری باشگاه پرسپولیس که پنج‌شنبه در مرکز بین‌المللی همایش‌های رایزن برگزار شد، ابتدا و در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر این که آیا شما از تصمیم "علی کریمی" برای عدم حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران اعلام حمایت کرده‌اید؟ و این که چرا هنوز وضعیت کمیته‌ی انضباطی باشگاه پرسپولیس مشخص نیست؟ گفت: بگذارید حتی یک نفر در فوتبال آبرو داشته باشد. برخی از شما خبرنگاران حتی برای یک نفر از کسانی که در ورزش کار می‌کنند، آبرو نگذاشته‌اید و من با تجربه‌ی زیادی که در ورزش کشور دارم به خوبی به این مساله واقف هستم. هیچ مدیری نمی‌تواند چنین حرفی بزند و از تصمیم بازیکنش مبنی بر عدم حضور در تیم ملی حمایت کند. چطور می‌شود من چنین کاری را کرده باشم.

وی افزود: من برای این خبرگزاری که چنین صحبت‌هایی را به دروغ از قول من منتشر می‌کند، متاسفم.

مصطفوی ادامه داد: من خودم بارها گفته‌ام که بازیکنان پرسپولیس وظیفه دارند در هر شرایطی به تیم ملی کمک کنند. تیم ملی متعلق به فرد نیست و بهتر است با کمک به آن در پیروزی‌هایش دخیل باشیم و دل هواداران و دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از روزنامه‌ها نوشته است که برادرزاده‌ی "مصطفوی" اسپانسر باشگاه پرسپولیس خواهد شد، باید بگویم که برادرزاده‌ی من 9 سال دارد و این خبر کذب محض است.

مدیرعامل پرسپولیس هم‌چنین درباره‌ی آیین نامه کمیته انضباطی این باشگاه نیز گفت: آیین نامه کمیته‌ی انضباطی مربوط به گذشته است و ما باید آن را بازبینی کنیم. فکر می‌کنم طی روزهای آینده آیین نامه جدید آماده شود. هم‌چنین قرار است برای رسیدگی به مسائل مختلف که می‌طلبد در کمیته‌ی انضباطی باشگاه بحث شود موقتا این کمیته را راه‌اندازی کنیم تا به مسائل مختلف رسیدگی شود.

مصطفوی در خصوص غیبت "ابراهیم توره" نیز گفت: نامه‌ای را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و هم‌چنین فدراسیون ایران می‌نویسیم که این بازیکن مدتی است از کشور خارج شده و غیبت غیر موجه دارد تا نسبت به این مساله از سوی آنها توجه خاصی شود.

مصطفوی هم‌چنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف موجود در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در یک هیات مدیره ممکن است افراد با سلیقه‌های مختلف کار کنند اما، این اختلاف‌ها تنها در مورد خط مشی آنهاست و مشکل خاص دیگری که منجر به اختلاف شود نداریم. اگر برخی خبرنگاران می‌گویند حضور کمرنگی نسبت به اعلام اخبار باشگاه پرسپولیس و یا مصاحبه‌های مختلف پیدا کرده‌اید، در پاسخ باید بگویم که اگر قرار باشد مطالبی که برخی از آنها به دروغ از قول من چاپ می‌کنند وجود داشته باشد، آری حضورم کمرنگ شده، اما از نظر خودم هیچ کمرنگی در اعلام اخبار باشگاه پرسپولیس و یا انجام مصاحبه ندارم چرا که اگر غیر از این بود در این جلسه حضور نمی‌یافتم.

وی افزود: پست من در باشگاه پرسپولیس علاوه بر حضور در هیات مدیره مدیریت باشگاه نیز است که طبق آن هیچ کس اجازه‌ی دخالت در امور اجرایی باشگاه را ندارد و تمام تصمیمات و اقدامات در این زمینه با من است. کما این که من هم در حیطه مسئولیت سرمربی تیم هیچ دخالتی ندارم و قطبی در آن بخش اختیار تام دارد.

مصطفوی هم‌چنین در مورد شایعه برکناری افشین قطبی پس از نتایج اخیر پرسپولیس خاطر نشان کرد: قرارداد ما با افشین قطبی 2 ساله است و او به هیچ وجه تا پایان این مدت از سمت خود برکنار نمی‌شود و ما قصد خداحافظی با او را نداریم. من هرگونه شایعه‌ای در این زمینه را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم که ما تازه قطبی را به دست آورده‌ایم و قصد داریم از توانمندی‌های او برای رشد تیم پرسپولیس استفاده کنیم. ما عملکرد قطبی را زیر نظر گرفته‌ایم و وقتی می‌بینیم در بازی مقابل استقلال پس از 11 پاس سالم و صحیح موفق به گل زنی می‌شویم، نشان می‌دهد که روی این تیم کار شده است و درآینده ثمرات بیشتری خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از شما رسانه‌ها می‌خواهم که صادق باشید واصل صداقت را مبنای کارتان قرار دهید تا با کمک به یکدیگر بتوانیم در رشد و پیشرفت تیم پرسپولیس قدم برداریم. مطمئنا بنده صحبت‌های خطرناکی که در برخی روزنامه‌ها و یا از طریق تلکس یک خبرگزاری خاص منتشر می‌شود را تکذیب می‌کنم و معتقدم چنین مسائلی جز ضربه زدن به پرسپولیس و فوتبال هیچ سود و فایده‌ی دیگری ندارد.

مصطفوی درادامه درباره‌ی امضای نهایی قرارداد اسپانسر باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: قول داده بودیم که اسپانسرهایی با رقم‌های بالاتر را برای تیم پرسپولیس جذب کنیم اما، مذاکرات مختلفی با شرکت‌های گوناگون صورت گرفت که هر یک به دلایلی منتفی شد. امیدوارم حضور اسپانسر جدید بتواند مقدمه‌ای برای حضور اسپانسرهای قوی‌تر در فوتبال ایران و باشگاه‌های بزرگ باشد. البته در بحث درآمدزایی باشگاه‌ها صدا وسیما هم باید فکری بکند و درآمد مناسبی را بابت پخش بازی‌های ما پرداخت کند و توجه داشته باشد که این همه پولی که پرسپولیس در زمینه‌های گوناگون خرج می‌کند از کجا پرداخت می‌شود.

مصطفوی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ضعیف بودن کانال‌های انتشار خبر از سوی باشگاه پرسپولیس و یا شایعاتی مبنی بر وجود جاسوس در این باشگاه تصریح کرد: هیچ جاسوسی در باشگاه نداریم اما، سعی می‌کنیم کانال‌های ارتباطی‌مان را با روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف قوی‌تر کنیم. فکر می‌کنم از روز شنبه تصمیماتی اتخاذ شود تا چندین نفر به کادر روابط عمومی فعلی اضافه شوند تا ما بتوانیم دراین زمینه قوی‌تر عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم‌چنین درباره‌ی کیفیت کمک‌های حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس و این که آیا هدایتی تنها برای حل مشکلات مالی پرسپولیس به جمع هیات مدیره پرسپولیس اضافه شده است یا خیر؟ گفت: هدایتی انسان باشخصیتی است که کمک‌های مادی و معنوی بسیاری را به پرسپولیس داشته است. او از هیچ تلاشی برای پیشرفت و موفقیت پرسپولیس دریغ نکرده و حضورش در کنار ما بسیار تاثیر گذار است. مطمئنا پس از دریافت پولی که بابت حق اسپانسر تیم در آینده نزدیک خواهیم داشت، سعی می‌کنیم هزینه‌های "هدایتی" را در تیم پرسپولیس جبران کنیم.


[ جمعه 87/7/26 ] [ 4:45 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب