فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


نکونام:چهار امتیاز ذخیره خیلی خوب است. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

زننده‌ی گل دوم ایران برابر کره‌شمالی گفت: کسب چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی می‌تواند ذخیره خوبی برای تیم ملی ایران باشد.

جواد نکونام در جمع خبرنگاران گفت: خدا رو شکر توانستیم در بازی دشوار برابر کره‌شمالی به سه امتیاز کامل بازی دست یابیم. بیشتر زمان بازی در اختیار تیم ما بود و بعد از گل دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به کره‌شمالی بزنیم.

وی افزود: بعد از گل دومی که به ثمر رسانیدم کره‌شمالی چیزی برای از دست دادن نداشت، بنابراین آن‌ها ما را تحت فشار قرار دادند که گلی هم که دریافت کردیم به دلیل همین فشار بود.

وی با اشاره به بازی با عربستان گفت: یک امتیازی که در ریاض کسب کردیم ارزشش را در روز آخر مسابقات نشان خواهد داد، اگر بتوانیم امارات را در خانه‌اش شکست دهیم مطمئن باشید بیش از پایان مسابقات صعود‌مان را قطعی خواهیم کرد.

نکونام درباره‌ی گلی که به ثمر رساند،‌گفت: خوشحالم که توانستم کار دیگر بازیکنان را تکمیل کنم امیدوارم کسب چنین نتایجی دربازی‌های آینده ادامه داشته باشد.

بازیکن ایرانی اوساسونا درباره‌ی اخراج سیگاندا و حضور کاماچو در این تیم گفت: رفتن سیگاندا اتفاق خیلی بدی بود چنین اتفاقی را انتظار نداشتم و زمانی که در ایران بودم این خبر را شنیدم با این حال تمام تلاشم را می‌کنم به روندی که در پیش گرفتم ادامه دهم.


[ پنج شنبه 87/7/25 ] [ 3:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب