فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


دایی:از امروز به امارات فکر می کنیم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از امروز به فکر بازی با امارات هستیم.

علی دایی پس از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر کره‌شمالی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره ایرادات خط دفاعی پرسید، گفت: دوست دارم در ابتدا از مدیریت ورزشگاه آزادی تشکر کنم که برای اولین بار چنین امکاناتی را برای خبرنگاران در ورزشگاه‌ها ایجاد کرده، سپس دوست دارم از تماشاگران ایرانی تشکر کنم که 90 دقیقه تیم را تشویق کردند. تیم ما با حمایت‌ آنها بود که توانست در بازی امروز موفق شود.

وی افزود: تیم ملی در نیمه اول عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با کره‌شمالی داشت و در این نیمه موقعیت‌های فراوانی داشتیم که در بسیاری از آنها نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم. پس از آنگه گل اول را زدیم بازیکنان ما ناخودآگاه به عقب کشیدند.

وی افزود: در نیمه دوم پس از آنکه گل زدیم فشار حریف طبیعی بود که مهدی رحمتی با واکنش‌های بسیار خوب این موقعیت‌ها را از آنان گرفت. با سوال شما موافقت نیستیم که در ما در عمق خط دفاعی ایراد داشته ما در خط دفاعی تنها یک و دو مورد اشتباه داشتیم و در بقیه دقایق بازیکنان در خط دفاع عملکرد خوبی داشتند گلی هم که از حریف دریافت کردیم بر روی ضربه‌ی سر عالی بازیکن کره بود. نباید از یاد برد که کره‌شمالی امارات را در زمین خودش شکست داده و با کره‌جنوبی در زمین بی‌طرف مساوی کرده است. کره‌شمالی تیم بزرگی است و من به آن‌ها احترام می‌گذارم، این بازی سخت‌ترین دیداری بود که من با پیراهن تیم ملی داشتم.

دایی در پاسخ به این سوال که عملکرد مهدی مهدوی‌کیا را چطور می‌بینید؟ گفت: مهدی مانند بازیکنان دیگر عملکرد خوبی داشت همه بازیکنان زحمت کشیدند و مهدی هم نقش خیلی خوبی ایفا کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود عملکرد خوب غلام‌نژاد از او در این بازی استفاده نکردید؟ گفت: کعبی بازیکن باتجربه‌ای است و ما به بازیکنان باتجربه نیاز داریم نمی‌دانم چگونه این دوگانگی نظرات را باور کنم وقتی غلام‌نژاد را بازی دادم خیلی‌ها به این مساله اعتراض کردند اما، حالا که از او استفاده نکردم به این مساله انتقاد می‌کنید. غلام‌نژاد در بازی با عربستان یکی از بهترین‌های ما بود اما، برای این بازی کعبی آماده‌تر از او بود و عملکرد بسیار خوبی داشت.

خبرنگاری پرسید، سرنوشت این گروه را چطور پیش‌بینی می‌کنید که دایی گفت: زمانی که قرعه‌کشی این گروه انجام شد گفتم که در گروه سختی قرار داریم و باید حواس‌مان به تمام تیم‌ها باشد بسیار خوب می‌شود اگر بتوانیم در امارات این تیم را شکست داده و سه امتیاز را بگیریم. اگر این اتفاق بیفتد با یک بازی در تهران می‌توانیم فاصله‌مان را با دیگر تیم‌ها زیاد کنیم.

خبرنگار دیگری با انتقاد از خط حمله تیم ملی نظر سرمربی تیم ملی را در این باره جویا شد که دایی گفت:‌ خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشت و با توجه به داشته‌هایمان از بازی رضایی و خطیبی رضایت دارم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید همین نتیجه را در کره‌شمالی تکرار کنید، گفت: باید بازی به بازی فکر کنیم بازی بعدی ما با امارات است از همین امروز به فکر بازی 29 آبان برابر امارات هستیم.

وی درباره احتمال دعوت از بازیکنان جدید برای بازی با امارات گفت: ما لیگ برتر را به خوبی زیر نظر داریم و قطعا بازیکنانی که خوب باشند را به تیم ملی اضافه می‌کنیم.

خبرنگار دیگری با انتقاد مجدد از خط حمله تیم ملی از دایی درباره نارضایتی تماشاگران از عملکرد رسول خطیبی پرسید که دایی هم در پاسخ گفت: اگر این خط حمله کمی خوش شانس بود هر دو بازیکن خط حمله ما می‌توانستند گلزنی کنند. در فوتبال مدرن این طور نیست که فقط مهاجمان گلزنی کنند گلی که خوردیم، تمام تیم خورد و گلی که زدیم توسط همه بازیکنان به ثمر رسید. به نظرم باید شما از بازیکنان تشکر کنید و به آن‌ها خسته نباشید بگوید متاسفم برای طرح چنین سوالاتی. خطیبی خیلی خوب تلاش کرد ولی تنها گل نزد.

خبرنگاری عملکرد دایی در خط حمله تیم ملی را با نمایش خطیبی مقایسه کرد که سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت:‌ خصوصیت من با خطیبی تفاوت بسیاری دارد، خطیبی بازیکنی سرعتی و تکنیکی است و من خصوصیات خودم را داشتم باید به بازیکنان فرصت بیشتری داد.


[ پنج شنبه 87/7/25 ] [ 3:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب