فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پگاه به داماش واگذار شد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان گفت: استاندار گیلان به من اعلام کرده است که باشگاه پگاه به مجموعه‌ی داماش واگذار شده است.

اسماعیل شاد ‌اظهار کرد: نزدیک به دو ساعت پیش استاندار گیلان طی تماسی با من اعلام کرد که باشگاه پگاه از سوی مدیرعامل صنایع شیر ایران به باشگاه داماش واگذار شده است.

وی افزود: به غیر از این صحبت‌های استاندار هیچ اطلاع دیگری از این موضوع ندارم و هنوز وضعیت هیات مدیره‌ی تیم و همچنین زمان آغاز به کار مسوولان داماش در باشگاه مشخص نیست.

وی افزود: آنچه که مسلم است دیگر باشگاهی به نام پگاه گیلان وجود ندارد و پس از آنکه پگاه فعالیت‌هایش در سایر رشته‌ها را نیز تعطیل کرد، فوتبال نیز به عنوان آخرین رشته‌ی ورزشی جمع‌آوری شد.

اسماعیل شاد با ابراز خرسندی از واگذاری باشگاه پگاه گفت: در هر صورت باید از این موضوع خوشحال باشیم چرا که باشگاه پگاه از هفته‌ی چهارم به بعد درگیر مسایل مالی بود و تاکنون از نظر مالی ضرر بسیاری داشته تا امروز تکلیف بازیکنان و کادرفنی روشن نبود اما، در هر صورت معتقدم که مجموعه‌ی داماش می‌تواند با سرمایه‌گذاری در باشگاه پگاه این تیم به موفقیت برساند و اصلی‌ترین دلیل خوشحالی من نیز این است که مسوولان داماش قبول کردند این تیم در گیلان بماند. البته من معتقدم واگذاری تیم لزوم چندانی نداشت اما، در هر صورت مشکلاتی وجود داشت که طی این مدت به ما ضربه‌های بسیاری زد. پگاه مجموعه‌ی خوبی بود که به فصل بهره‌برداری خود رسیده بود و اکنون امیدوارم مسوولان داماش بتوانند نماینده‌ی گیلان را به موفقیت برسانند.

اسماعیل شاد خاطرنشان کرد: به عنوان شهروند گیلانی از این پس هر کمکی بتوانم به باشگاه داماش انجام می‌دهم البته این به معنای توقع داشتن نیست. بلکه همان طور که به عنوان یک سرباز در مجموعه‌ی پگاه فعالیت کرده‌ام، اکنون به عنوان یک شهروند از نماینده‌ی استان حمایت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پگاه خاطرنشان کرد: من وظیفه‌ی خود را انجام داده‌ام و دیگر کار ما به پایان رسیده است. امیدوارم با مدیریت جدید باشگاه داماش بتواند در استان افتخارآفرینی کند و بازیکنان بومی و غیر بومی در این تیم موفق شوند.

وی درباره‌ی وضعیت بازیکنان و کادرفنی این تیم نیز گفت: بازیکنان با تیم قرارداد دارند و درباره‌ی کادرفنی نیز تصمیم‌گیری با مدیریت جدید است.

مدیرعامل باشگاه پگاه خاطرنشان کرد: ما در این مدت تمام تلاش خود را برای موفقیت پگاه انجام داده‌ایم. برای این تیم یک ورزشگاه خوب ایجاد کرده‌ایم و اکنون پگاه تماشاگرانی دارد که این تیم را بسیار دوست دارد. استاندار گیلان امروز در دو تماس با من اعلام کرد که توانسته‌ام پگاه را از صفر به نمره‌ی 19 برسانم و اگر قهرمان جام حذفی می‌شدیم، نمره‌ی ما 20 بود. در هر صورت این موضوع خستگی ما را پایان می‌بخشد. ما در باشگاه پگاه فوتبال گیلان را پاستوریزه کردیم و اکنون به تشکیلات جدیدی که باشگاه را در اختیار می‌گیرد، می‌گوییم که امیدواریم این باشگاه نوش جانتان باشد و بسیار خوشحال می‌شویم که با مجموعه‌ی جدید و سرمایه‌گذاری مالی نماینده‌ی گیلان روند روبه رشدی را پیدا کند.


[ یکشنبه 87/7/21 ] [ 11:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب