فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پرداخت مبغ 100میلیون به ملوانی ها - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

معاون اجرایی رییس جمهور به منظور رشد و پیشرفت و تعالی ورزش فوتبال شهرستان بندرانزلی دستور رسیدگی و حل مشکلات مالی باشگاه ملوان را صادر کرد.

در پی پخش مشکلات مالی باشگاه ملوان انزلی در برنامه‌ی تلویزیونی 20 و 30 دقیقه شبکه دو سیما از قول مدیرعامل این باشگاه، "سعیدلو" دستور رسیدگی و حل مشکلات مالی باشگاه را صادر کرد تا اعتبار کافی در اختیار مسوولان باشگاه قرار گیرد.

علی سعیدلو در این باره گفت: توجه به ورزش و اولویت دادن به رشد و پیشرفت ورزش شهرستان‌ها از جمله دغدغه‌های سازمان تربیت بدنی و مسوولان به ویژه رییس جمهور محترم است.

وی افزود: استعدادهای بسیار درخشانی در شهرستان‌ها وجود دارد که نیازمند حمایت هستند و باشگاه ملوان نیز از جمله باشگاه‌های مستعد شهرستانی کشور است که طرفداران بسیار زیادی دارد که برخی مشکلات ممکن است آنان را آزار دهد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: مشکلات مالی نباید هیچ گاه سد راه ترقی و رشد ورزش جوانان به ویژه ورزش فوتبال در شهرستان‌ها شود. زیرا ورزش شهرستان‌ها پشتوانه بسیار محکمی برای ورزش ملی به شمار می‌رود.

سعیدلو با اشاره به برخی نارسایی‌های مالی در باشگاه‌های فوتبال خاطرنشان کرد: همت مسوولان در دولت نهم، رشد فوتبال شهرستان‌ها و مشکلات احتمالی پیش‌رو است تا جوانان شهرستان‌ها بتوانند بدون دغدغه به صورت حرفه‌ای عمل کنند.

مبلغ یکصد میلیون تومان برای حل مشکلات فوری باشگاه ملوان انزلی در اختیار مسوولان این باشگاه قرار گرفت.


[ یکشنبه 87/7/21 ] [ 11:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب