فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


تساوئ آدلاید - کاشیما در زمین ژاپن - شوتبال!
شوتبال!

photo

گل به خودی "روبرت کورنتویت" پیروزی آدلاید یونایتد استرالیا در اولین بازی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به تساوی 1-1 برابر کاشیما آنتلرز ژاپن تبدیل کرد.

بازی این دو تیم که با استقبال گرم تماشاگران کاشیما ژاپن همراه بود، در دقیقه 38 و با گل تراویس دود مهاجم آدلاید به برتری استرالیایی‌های میهمان تبدیل شد.

اما ضربه سر کورنتویت توپ را به درون دروازه خودی فرستاد و در حالی که فشار زیادی از سوی میزبان وارد نمی شد آدلاید بازی را به تساوی ناخواسته کشاند.

با این وجود آئرلیو ویدمار مربی آدلاید با این نتیجه می تواند روحیه تیمش را برای بازی برگشت که چهارشنبه آینده در جنوب استرالیا برگزار می شود بالا نگه دارد.

استرالیایی ها بعد از آنکه پاول آگوستینو نتوانست توپ سانتر شده از سمت چپ را کنترل کند فرصت گل حساسی را از دست دادند اما دود که در این لحظه آزاد بود با هدی که زد از فاصله 6 قدم هیتوشی سوگاتا را مغلوب کرد و تور میزبان را لرزاند.

photo 

کاشیما قبل از آنکه نیمه اول به لحظات پایانی برسد شانس زدن گل تساوی را از دست داد اما آلبیت در دقایق اضافه نیمه اول کار را برابر کرد تا دو تیم با شرایط مساوی به رختکن بروند.

شوت اوچیدا که فقط کمی خطرناک به نظر می آمد با ضربه اشتباه کورنتویت که می خواست توپ را دفع کند بدرون دروازه آدلاید غلتید.

کاشیما نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و تا پایان بازی چند بار خطرناک ظاهر شد اما نتوانست به گل دیگری برسد و در نهایت با تساوی به نیمه این مرحله پایان داد.


[ جمعه 87/6/29 ] [ 3:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب