فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اهدا یک زمین و1میلیون تومان به سعید رحمتی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo

سعید رحمتی دارنده مدال نقره جودو پارالمپیک 2008 پکن با استقبال گرم مردم، ورزشکاران و مسوولان وارد چناران، زادگاهش شد.

در این مراسم که از سوی ستاد استقبال از ورزشکاران افتخارآفرین شهرستان چناران تدارک دیده شده بود، بیش از یک هزار نفر شرکت کرده بودند.

فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار، اعضای شورای شهر، معاون اداره کل تربیت بدنی، علی معلومات و سایر مسوولان و برخی از پهلوانان کشتی آزاد و با چوخه نیز در این مراسم حاضر بودند.

سیدعلی حسینی، فرماندار چناران در این مراسم گفت: رحمتی و معلومات به عنوان جودوکاران افتخارآفرین شهرستان در زمره الگوهای ورزشی جامعه بوده و ورزشکاران باید از آن‌ها الگو بگیرند.

محمد رضا خوش‌باطن، معاون ورزشی اداره کل تربیت بدنی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: نام چناران اکنون در عرصه‌های بین‌المللی پیچیده است که این کار مرهون تلاش ورزشکاران این شهر است.

وی افزود: امکانات ورزشی چناران ناچیز است که امیدوارم با تلاش مسوولان به نقطه مناسبی برسد.

وی خاطرنشان کرد: سعی خواهد شد با جلب نظر مساعد مدیرکل تربیت بدنی هزینه ساخت منزل رحمتی و تاسیس خانه جودو چناران فراهم گردد.

بر اساس این گزارش، از سوی اداره کل تربیت بدنی مبلغ 10 میلیون ریال به سعید رحمتی و از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز یک قطعه زمین به وی اهداء شد.

رحمتی 21 ساله که جودو را از سال 79 آغاز کرده، تاکنون صاحب دو مدال طلای جهانی برزیل، فرانسه و طلای مسابقات آسیایی مالزی شده و در پارالمپیک 2004 آتن نیز به جایگاه پنجم دست یافته است.


[ سه شنبه 87/6/26 ] [ 12:11 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب