فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


ایران با 2 طلا در مقام سی و دوم ایستاده است. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

در پایان روز هشتم بازی‌های پارالمپیک تیم ایران با کسب یک طلا و یک نقره و مجموع ‌2 طلا، ‌5 نقره و یک برنز در مکان سی و دوم جهان ایستاد.

در هشتمین روز از بازی های پارالمپیک، جواد حردانی در رشته‌ی پرتاب دیسک مردان دومین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد.

مسابقه‌های دوومیدانی در رشته‌ی پرتاب دیسک مردان در کلاس F37 و F38 عصر امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه آشیانه پرنده برگزار شد و طی آن جواد حردانی با ثبت رکورد ‌45 متر و ‌62 سانتی‌متر و کسب ‌1024 امتیاز ضمن ثبت رکوردی جدید برای بازی‌های پارالمپیک، توانست دومین مدال طلای کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک را از آن خود کند.

در این رشته "نیکولا ژابنیاک" از اوکراین با ‌1010 امتیاز دوم شد و رکورددار جهان لقب گرفت. "ویا دونگ" از چین با ‌1003 امتیاز مکان سوم را کسب کرد و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

حردانی در رقابت‌های پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک پکن نیز مدال برنز را برای ایران کسب کرده بود.

** مجید فرزین نقره‌ای شد

مجید فرزین به مدال نقره‌ی رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های پارالمپیک پکن دست یافت.

در ادامه‌ی رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های پارالمپیک پکن در دسته‌ی ‌‌75- کیلوگرم مجید فرزین با مهار وزنه‌ی ‌‌212/5 کیلوگرم مدال نقره بازی‌های پارالمپیک پکن را کسب کرد.

در این دسته "لی‌یو" از چین با ‌‌225 گیلوگرم قهرمان شد و مدال طلا را کسب کرد. "جوتیدی" از اردن نیز با مهار وزنه ‌‌210 کیلوگرم مکان سوم را به خود اختصاص داد.

** شکست فوتبال برابر روسیه

در مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال بازی‌های پارالمپیک پکن، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه پنج بر صفر مغلوب تیم ملی روسیه شد.

به این ترتیب تیم ملی ایران برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی باید با تیم ملی برزیل روبه‌رو شود.

** علی الهی در مکان هشتم دوی ‌10 هزار متر قرار گرفت.

در مرحله‌ی نهایی دوی ‌10 هزار متر بازی‌های پارالمپیک پکن در کلاس T12 ، علی الهی با زمان ‌34 دقیقه و ‌38 ثانیه و ‌75 صدم ثانیه در مکان هشتم قرار گرفت.

در پایان روز هشتم رقابت‌های پارالمپیک پکن؛ چین با ‌63 طلا، ‌54 نقره و ‌42 برنز در مکان نخست قرار دارد. انگلیس با ‌41 طلا، ‌23 برنز و ‌26 نقره دوم است.

تیم‌های آمریکا، اوکراین و استرالیا به ترتیب با مجموع ‌80، ‌59 و ‌68 مدال در رده‌های بعدی قرار دارند.

تیم ایران نیز با ‌2 طلا، ‌5 نقره و یک برنز در مکان ‌32 جهان قرار دارد.


[ دوشنبه 87/6/25 ] [ 2:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب