فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


کسب امتیاز مساوی در ریاض به نفع ایران - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

 

هفته نخست مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی امشب با برگزاری چهار دیدار در نقاط مختلف قاره آسیا آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 45/23 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف تیم ملی عربستان رفت.

در این دیدار علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان سیدمهدی رحمتی ، سیدجلال حسینی ، هادی عقیلی ، ستارزارع ، مجید غلام نژاد ، جواد نکونام ، آندرانیک تیموریان ، فریدون زندی ، مسعود شجاعی ، غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان را از ابتدا به میدان فرستاد و در نیمه دوم رسول خطیبی ، مهرزاد معدنچی و مجتبی جباری را به جای زندی ، رضایی و تیموریان به میدان فرستاد.

در این دیدار سعدالحرثی در دقیقه 29 نیمه اول را به سود عربستان به پایان برد اما در نیمه دوم شاگردان علی دایی فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتند و توانستند در دقیقه 83 با ضربه سر کاپیتان جواد نکونام به گل تساوی دست پیدا کنند.

ملی پوشان کشورمان هر چند با کسب یک امتیاز برای صعود به جام جهانی و دیدارهای آینده امیدوار شدند اما در طول 90 دقیقه کم فروغ بودند و نتوانستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند.

قضاوت دیدار تیم های ملی ایران و عربستان بر عهده مارک شیلد از کشور استرالیا بود که در این دیدار به هادی عقیلی و مهرزاد معدنچی از تیم ملی فوتبال کشورمان کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار برگزار شده این گروه تیم ملی فوتبال کره شمالی موفق شد در زمین امارات برابر تیم ملی این کشور به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کند.

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 87/6/17 ] [ 3:14 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب