فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


همه از عملکرد بسکتبال راضی هستند. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo

سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: تیم بسکتبال می‌توانست بهتر از اینها در المپیک ظاهر شود؛ ولی همه کارشناسان، از بازیهای تیم ایران رضایت دارند.

حسن نوربخش با بیان این که از نتایج تیم ملی رضایت داریم، اظهار کرد: با علم به این که نتایج بسکتبال بسیار خوب بود اولین تجربه المپیکی بسکتبال محسوب می‌شد؛ ولی با توجه به پتانسیل بازیکنان، انتظار داشتیم بهتر از اینها در مسابقات ظاهر شوند.

وی ادامه داد: دیدار مقابل آرژانتین بسیار ایده‌آل بود و تیم را شارژ کرد. نیمه دوم بازی برابر کرواسی، کوارتر دوم و سوم با روسیه بسیار خوب بود. متاسفانه تنها در دیدار مقابل استرالیا تیم ایران در حد خودش ظاهر نشد.

سرپرست تیم ملی بسکتبال متذکر شد: اگر سوابق 10 تیم بالاتر از ایران در المپیک را بررسی کنیم و سوابق آنها را ورق بزنیم، خواهیم دید که آنها تجربه حضور در المپیک را در کارنامه خودشان دارند. روسیه با وجود این کار قهرمان اروپاست نتوانست به مرحله‌ی دوم رقابتهای المپیک صعود کند. بنابراین تیم ما در مقابل با روسیه عملکرد خوبی داشته است.

نوربخش درباره اهداف تیم ملی بسکتبال پس از المپیک خاطرنشان کرد: از این پس برای مسابقات جام ملتهای آسیا تلاش خواهیم کرد. سه تیم اول در این رقابت‌ها به مسابقات جهانی بسکتبال اعزام خواهند شد. بسکتبال ایران، همه مدارج ورزش را طی کرده است به جز جام جهانی.

وی با بیان این که صمد نیکخواه بهرامی به لیگ فرانسه و حامد حدادی به NBA پیوستند، تصریح کرد: حضور بازیکنان بسکتبال ایران در لیگ‌های اروپایی و آمریکا راه را باز می‌کند تا سایر بازیکنان با پتانسیل بالایی که دارند امکان پیوستن به تیم‌های برتر دنیا را پیدا کنند. هر چه بازیکنان بیشتری را در لیگ اروپا و آمریکا داشته باشیم، بسکتبال ما رشد خواهد کرد که این باعث افتخار ماست.

سرپرست تیم ملی بسکتبال ادامه داد: بسکتبال ایران در المپیک، نمایش خوبی از خود به دنیا ارائه کرد و خود را به بسکتبال اروپا شناساند. پیش از این تیم‌های استرالیا، آمریکا، کرواسی برای دیدار دوستانه تیم ایران را نمی‌پذیرفتند؛ ولی اکنون با قبول پرداخت همه‌ی هزینه‌ها از ما دعوت می‌کنند که با آنها بازی کنیم.

حضور در المپیک برای ما افتخار آفرین بود. ما تلاش کردیم در المپیک از حیثیت بسکتبال دفاع کنیم، خوشبختانه موفق شدیم و پس از این، باید تلاش کنیم تا نتایج و شرایط بهتری را برای تیم کشورمان فراهم کنیم.


[ سه شنبه 87/6/5 ] [ 5:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب