فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


آمریکا قهرمان بسکتبال المپیک شد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم ملی بسکتبال در روز درخشش کوبی برایانت، ستاره بی‌چون و چرایش عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال بیست و نهمین دوره بازی‌های المپیک پکن را بدست آورد.

تیم ملی بسکتبال آمریکا ظهر امروز (یکشنبه) بوقت تهران در دیدار پایانی بازی‌های بسکتبال المپیک پکن در برابر تیم ملی اسپانیا قهرمان جهان قرار گرفت و در پایان با ارایه یک بازی برتر با نتیجه‌ی 118 بر 107 مقابل این تیم به پیروزی دست یافت.

تیم ملی آمریکا که در طول دیدارش مقابل اسپانیا همواره از حریف پیش بود، در پایان چهار وقت این دیدار به ترتیب با نتایج (38-31)، (31-30)، (22-21) و (27-25) به برتری دست یافت.

آمریکایی‌های بلندآوازه در بسکتبال با درخشش دیوید وید، کوبی برایانت و لبرون جیمز توانستند تیم سخت‌کوش و منظم اسپانیا را از پیش‌رو بردارند و یک مدال طلای دیگر را به افتخارات چندین چندساله خود اضافه کنند.

در سوی دیگر میدان هم فرناندز و پوگسول هر کدام با کسب 22 و 21 امتیاز روز پرباری را پشت سر گذاشتند اما، در نهایت مغلوب تیم سیاه‌پوش آمریکا شدند.

در تیم آمریکا دیوید وید با کسب 27 امتیاز، دو ریباند به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد. این در حالی بود که کوبی برایانت به عنوان بهترین ورزشکار روز شانزدهم بازی‌های المپیک معرفی شد. او با کسب 110 امتیاز در رده‌ی نخست بهترین‌های این روز قرار گرفت.

پیش از این تیم ملی آرژانتین با غلبه بر لیتوانی به مدال برنز مسابقات بسکتبال دست یافته بود. همچنین تیم زنان آمریکا هم برای ششمین بار به مدال طلای این رده دست پیدا کرد.


[ دوشنبه 87/6/4 ] [ 2:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب