فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


آرژانتین به مقام سوم المپیک رسید. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم ملی بسکتبال آرژانتین حریف تیم ایران در بازی‌های بسکتبال المپیک پکن به مدال برنز بیست و نهمین دوره این بازی‌ها دست یافت.

تیم ملی بسکتبال آرژانتین از ساعت 8 و 30 دقیقه امروز به وقت تهران در برابر تیم ملی لیتوانی دیگر هم‌گروه ایران در این مسابقات قرار گرفت و در پایان توانست با کسب امتیاز 87-75 مقابل لیتوانی به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یابد.

تیم ملی آرژانتین در این دیدار به لطف درخشش دلفینو و لوئیس اسکولا توانست شکست مقابل آمریکا در مرحله‌ی نیمه نهایی مسابقات را با کسب جایگاه سوم المپیک جبران کند. آنها که مدعی اصلی عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات بودند پس از اینکه از راهیابی به دیدار پایانی بازماندند، توانستند در یک بازی کاملا برتر در وقت‌های اول، دوم و سوم دیدارشان برابر لیتوانی به کارشان در جام بیست و نهم خاتمه دهند.

آرژانتین کوارتر نخست را با پیروزی 24 بر 21 به پایان رساند و در وقت‌های دوم و سوم هم با نتایج 22 بر 13 و 22 بر 15 به برتری دست یافت تا در شرایطی که خیالی آسوده برای کسب سکوی سوم مسابقات داشت، در وقت چهارم بازی با نتیجه‌ی 19 بر 26 مغلوب شود.

آرژانتینی‌ها در طول این بازی 52 درصد در پرتاب‌های دو امتیازی و 48 درصد در پرتاب‌های سه امتیازی صاحب موفقیت بود. آنها در مجموع 33 ریباند در طول این دیدار داشتند و در نهایت با کسب امتیازاتی که از سوی دلفینو (20)، اسکولا (16) و نچییونی (14) بدست آمد در پایان خود را در میان افتخارآفرینان کشورشان جای دادند.

دیدار پایانی مسابقات امروز با مصاف تیم‌های آمریکا و اسپانیا برای کسب مدال طلا برگزار می‌شود.


[ دوشنبه 87/6/4 ] [ 1:56 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب