فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


حسینی:دراندیشه المپیک لندن هستم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

بانوی قایقران المپیکی ایران گفت: وقتی وارد دهکده شدم و دریاچه قایقرانی را دیدم، صحنه هایی از رقابت، جنگیدن و ورزشکاران حرفه ای را شاهد بودم که حتی در مسابقات جهانی هم شاهد چنین صحنه هایی نبودم و این اعتماد به نفس و انگیزه خاصی در من ایجاد کرد.

هما حسینی که پس از بازی‌های المپیک به کرمانشاه بازگشته است، اظهار کرد: از کوچکترین رفتارهای ورزشکاران حرفه ای در المپیک درس گرفتم و چون با ورزشکاران حرفه ای رقابت می کردم و برای آنان یک رقیب جدی محسوب می شدم تاثیر بسیار زیادی بر روحیه ام گذاشت.

حسینی با اشاره به برآورده شدن توقعات مورد نظر خود در رقابت‌های المپیک، گفت: در دور اول مسابقات به دلیل شرایط نامساعد جوی و آب و هوای شرجی نتیجه خوبی کسب نکردم اما در دور دوم با توجه به شرایط مساعد، بالاترین رکوردی که در مسابقات شانگهای ثبت کرده بودم را چند ثانیه ارتقا دادم و به عنوان بیست و دوم رقابتها دست یافتم که برای خودم رضایت بخش بود.

پرچم دار کاروان ایران در باز‌ی‌های المپیک پکن در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه برای المپیک لندن تنها 23 سال سن خواهم داشت و جوان محسوب می شوم و نیز با توجه به تجربه ای که در المپیک پکن کسب کردم، قصد دارم در المپیک چهار سال بعد با توانایی بیشتر ظاهر شوم.

حسینی گفت: هدف کوتاه مدت من در حال حاضر شرکت در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو است که امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنم.

وی در پایان ضمن قدردانی از هیات قایقرانی استان و اداره کل تربیت بدنی، گفت: علیرغم اینکه رییس هیات قایقرانی استان یک زن است اما به دلیل مدیریت بالایی که دارد و علیرغم کمبود شدید منابع آبی، قایقرانان زیادی را روانه تیم ملی کرده و طی این مدت حمایتها و مشاوره های زیادی برای من به عمل آورده است.


[ یکشنبه 87/6/3 ] [ 12:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب