فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


معصومی هم پنجم شد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

فردین معصومی نتوانست مدال برنز المپیک را صاحب شود.

در مسابقه‌ی رده‌بندی وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک، فردین معصومی مقابل مرید موتالیموف از قزاقستان قرار گرفت و در تایم اول در یک مبارزه پر افت و خیز 8-3 شکست خورد.

در تایم دوم "معصومی" در حالی که یک بر صفر پیش بود، بر روی اشتباه خودش در ثانیه پایانی خاک شد و 1-1 بازنده شد تا پنجم شود.

بر اساس این گزارش، تیم ملی کشتی آزاد ایران تنها با تک مدال برنز "مراد محمدی" به کار خود در المپیک پکن پایان داد.

اما در سایر اوزان، در فینال وزن 84 کیلوگرم رواز میندوراشویلی از گرجستان 9-3 (2-3، 3-0 و 4-0) یوسف عبدالسلام اف از تاجیکستان را شکست داد و قهرمان المپیک شد.

گئورگی کتویف از روسیه در سه تایم (3-0، 0-2 و 2-2) به سختی از سد دیوید بیچیناشویلی از آلمان گذشت و سوم شد. دیگر برنز این وزن نصیب تاراس دانکو از اوکراین شد که 3-0(1-0 و 2-0) سرهات بالجی از ترکیه را مغلوب کرد.

طلای وزن 96 کیلو نیز به روسیه رسید. شیروانی مراداف موفق شد 2-0 (1-0 و 1-0) تیموراز تیگیف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید. گئورگی گوگشلیدزه از گرجستان هم میشل باتیستای کوبایی را ضربه کرد و سوم شد. ختاگ گازیموف نیز با پیروزی 7-0 (5-0، 2-0) مقابل گئورگی تیبیلوف از اوکراین دیگر برنز این وزن را گرفت. در واقع هر چهار مدال آور این وزن روسی الاصل هستند.

فینال 120 کیلو نیز بین آرتور تایمازوف از ازبکستان و بختیار احمداف از روسیه برگزار می شود.


[ جمعه 87/6/1 ] [ 1:37 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب