فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


تمدید قرارداد 5 ساله ی لمپارد با چلسی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

فرانک لمپارد سه روز مانده تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به تمامی خبرها پیرامونش پایان داد و قراردادش با باشگاه چلسی را پنج سال دیگر تمدید کرد.

لمپارد که تا سال 2010 با آبی‌های لندن قرارداد داشت، در ماه‌های گذشته بارها و بارها با باشگا‌ه‌هایی از ایتالیا و اسپانیا وارد گفت‌وگو شده بود.

اینترمیلان، باشگاهی که ژوزه مورینیو را روی نیمکت مربی‌گری خود می‌بیند، بیش از همه خواستار این بازیکن 30 ساله انگلیسی بود. اما، چلسی همواره تمام تقاضاها را رد کرده بود.

آن طور که این تیم لندنی در پایگاه اینترنتی‌اش اعلام کرده است، این گونه اخبار دیگر پایان یافته تلقی می‌شوند.

لمپارد قرارداد پنج ساله جدیدی را امضا کرد. او که در سال 2001 در ازای یازده میلیون پوند از وستهام راهی چلسی شد، با خوشحالی گفت: «خوشحالم که این کار ممکن شد. من 30 ساله هستم و این آخرین قرارداد بزرگم به شمار می‌آید. فوتبالم را در چلسی به پایان می‌رسانم. زمان زیادی طول کشید تا این کار به سرانجام برسد و دو طرف به یک نتیجه مشترک برسند.»

لوئیس فلیپه اسکولاری هم از این تمدید قرارداد ابراز رضایت کرد و گفت: «فرانک برای من و چلسی بازیکنی کلیدی است و برای موفقیت چلسی در آینده غیر قابل انکار و چشم پوشی است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون با آنها کار کرده‌ام.»

لمپارد تاکنون در 369 بازی برای باشگاه لندنی 110 گل زده و در سال 2004 به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس برگزیده شد.


[ پنج شنبه 87/5/24 ] [ 11:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب