فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پیگیری انتقال راه آهن به مازندران - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

طبق دستور "کریمی" استاندار مازندران جلسه ای با حضور "یوسف نژاد" نماینده مردم ساری در مجلس و "حسینی" مدیرکل امور اجتماعی و جمعی از مسئولین برگزار و پیگیری های لازم برای انتقال تیم فوتبال راه آهن به مازندران انجام شد.

نصرا... پریچهره مدیرکل تربیت بدنی مازندران در خصوص این نشست اظهار کرد: مقرر شد در چند روز آینده نشستی با "زیاری" مدیرعامل راه آهن ایران و "انصاری فرد" مدیرعامل باشگاه راه آهن انجام شود تا اگر قرار است انتقال به صورت قطعی صورت پذیرد این امر سریع تر انجام شود.

پریچهره به سفر "علی آبادی" به مازندران در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: در خصوص انتقال راه آهن به مازندران جلسه ای با حضور رئیس سازمان برگزار خواهد شد، ولی سازمان تربیت بدنی فقط حمایت کننده است و وزارت راه، راه آهن ایران و مدیران باشگاه تصمیم گیرنده نهایی خواهند بود.

مدیرکل تربیت بدنی مازندران با بیان اینکه "شجاعی" و "یوسف نژاد" نمایندگان مردم ساری در مجلس اقدامات و پیگیری های خوبی برای انتقال راه آهن انجام داده اند، خاطرنشان کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور برای تمرکز زدایی فوتبال مسئله را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم این قضیه زودتر محقق شود.


[ سه شنبه 87/4/25 ] [ 6:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب