فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


لو:اسپانیا شایسته ی برد بود. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از قبول شکست برابر اسپانیا و کسب مقام نایب قهرمانی یورو 2008 گفت:‌ مایلم به تیم اسپانیا و سرمربی آنها تبریک بگویم. چرا که باید کیفیت بالای بازی آنها شناخته شود.

یوآخیم‌لو که تیمش با نتیجه‌ی یک بر صفر برابر اسپانیا شکست خورد، افزود: آنها در تمامی طول رقابت‌ها خوب کار کردند و امروز از نظر تکنیکی فوق‌العاده بودند و بخت‌های بیشتری نسبت به ما داشتند. آنها شایسته‌ی پیروزی بودند.

وی افزود: از بابت این که نتوانستیم پیروز شویم، اندوهگینم اما، به طور کلی می‌توانیم نسبت به این رقابت‌ها ابراز خشنودی و رضایت کنیم. در طول 45 روزی که بازیکنان تیم ما در کنار یکدیگر بودند، نمایش‌های قابل قبولی از خود ارائه دادند و زمان‌های خوبی را سپری کردیم و بسیار لذت بردیم.

یواخیم لو گفت: ما بسیار بلند پرواز بودیم. این شکست می‌تواند ما را به تلاش‌های بیشتری در طول دو سال آینده برای بهبود تیم وادار کند تا بتوانیم در مرحله‌ی مقدماتی جام‌جهانی به هدف خود برای حضور در این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

یوآخیم‌لو در ادامه در مورد بازی برابر اسپانیا خاطرنشان کرد: در برخی دقایق تمرکز ما به بازی بدون توپ، مالکیت توپ، پاس‌های سریع و تماس مستقیم معطوف شده بود. این در فوتبال بسیار مهم است به ویژه در زمانی که بازی از سرعت بالا برخوردار است و شما تحت فشار هستید. از این موضوع با خبر بودیم که اسپانیا در این موارد بسیار موفق است.

وی گفت: در طول دو سال اخیر ما هم نشان داده‌ایم که تیم سرعتی هستیم و در حرکاتی ترکیبی هم خوب کار می‌کنیم و اگر به چند تورنمنت اخیر نگاهی بیاندازید ما جزو تیم‌های برتر اروپا هستیم و تیم ما در طول چند سال گذشته چیزهای بسیاری آموخته است. بازیکنانم پیشرفت خوبی داشته‌اند اما، ما می‌دانیم که نباید انرژی و قدرت خود را از دست بدهیم،‌ باید باز هم به کار خود و پیشرفت خود ادامه دهیم.


[ دوشنبه 87/4/10 ] [ 3:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب