فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


آراگونس :باشایستگی قهرمان شدیم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پیروزی برابر آلمان و قهرمانی در یورو 2008 در نشست مطبوعاتی پس از این دیدار به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

لوییس آراگونس پس از پیروزی یک بر صفر برابر آلمان به خبرنگاران گفت:‌ تیم ما از بازیکنانی خوب تشکیل شده که قدرت حفظ توپ بالایی دارند و پاس‌های به مقصد خوبی می‌دهند و مهار چنین تیمی دشوار است. ما به سختی برای این بازی کار کردیم، چه کسانی که بیشتر بازی کردند و چه کسانی که زمان کمتری در زمین حضور داشتند.

وی گفت: امروز روز خوشحالی برای اسپانیا است. ما این جام را با شایستگی فتح کردیم و بسیار خوشحال هستیم.

آراگونس در ادامه گفت: بسیاری از مردم پس از این پیروزی به اسپانیا به عنوان یک الگو در فوتبال نگاه می‌کنند. گمان می‌کنم تمامی علاقمندان به فوتبال از بازی ترکیبی زیبا و به ثمر رساندن گل به وجد می‌آیند.

وی افزود: در ابتدا گفته بودم که اگر تیم ما به خوبی مدیریت شود قهرمان خواهیم شد. بازیکنان هم بر این باور بودند، من سعی در القای اعتماد به نفس به آنها را داشتم، تنها امیدوارم که اسپانیا به همین روال ادامه دهد و پیروزی‌های بیشتری کسب کند.

سرمربی 70 ساله‌ی تیم ملی فوتبال اسپانیا با تمجید از "تورس" گفت: فرناندو تورس یک بازیکنان بزرگ برای تیم لیورپول و تیم ملی اسپانیا است. او می‌تواند هر کاری انجام دهد چرا که سرعت خارق‌العاده‌ای دارد و می‌داند چگونه به طور موزون دیریبل بزند. او بسیار جوان است و می‌تواند هر چیزی را بیاموزد. شک نکنید که تورس می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد.

وی گفت: من به طور معمول احساس خود را بروز نمی‌دهم اما، از درون بسیار خوشحالم. احساساتی نمی‌شوم اما، لحظه‌هایی در این بازی وجود داشت که مرا پر از احساس می‌ساخت. من این گونه هستم چیزی بروز نمی‌دهم اما، پر از احساس هستم. این راهی است که احساس خود را به نمایش می‌گذارم و سایر مردم ممکن است بیش از این‌ها برون‌گرا باشند.


[ دوشنبه 87/4/10 ] [ 3:28 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب