فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


هیدینگ : خسته بودیم .باختیم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه علت شکست سه بر صفر تیمش در مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را خستگی بازیکنانش دانست.

"گاس هیدینک" در نشست خبری پایان بازی برابر اسپانیا در مرحله‌ی نیمه‌نهایی رقابت‌های یورو 2008 که با برتری سه بر صفر اسپانیا همراه بود، گفت: «‌برابر یک حریف بسیار خوب شکست خوردیم. آنها ما را به سختی سرگرم کارهای دفاعی کردند. برنامه‌ی آنها آن بود که ما را خسته کنند و به این هدف هم دست یافتند. ما پس از دیدار پرهیجان مرحله‌ی نیمه نهایی بسیار خسته بودیم و نتوانستیم به خوبی نیروی‌مان را بدست بیاوریم.»

سرمربی هلندی تیم ملی روسیه ادامه داد: «در نیمه‌ی نخست و در بخشی از نیمه‌ی دوم توانستیم پا به پای آنها پیش بیاییم. با این حال آنها در میانه‌ی میدان تغییر پست‌های زیادی داشتند و پاس‌های مستقیم آنها باعث شد تا دردسرهای زیادی برای‌مان به وجود بیاید. آنها توان و کیفیت لازم برای رقم زدن سرنوشت بازی را داشتند. از شکست در این بازی بسیار ناراحتم با این حال افتخار می‌کنم که به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتیم. رسیدن به مقام سوم چیزی است که می‌توان به آن افتخار کرد.»

هیدینک درباره‌ی نمایش ضعیف "آرشاوین" در دیدار برابر اسپانیا هم گفت: «آرشاوین در این بازی دید که بازی برابر تیمی که روی او تمرکز زیادی کرده، چقدر دشوار است. با این حال روشن است که او کیفیت خود را دارد تا بتواند در لیگ‌های بزرگ خود را به اثبات برساند. ما در این بازی به حریف بسیار قدرتمندی برخوردیم که شایسته‌ی پیروزی بود. روشن است که آنها بخت پیروزی در دیدار پایانی را هم دارند.»

هیدینک درباره‌ی آلمان حریف اسپانیا در دیدار پایانی یورو2008 هم گفت: «آلمان بازی‌های خوب و به نسبت ضعیف‌تری را انجام داده است با این حال آنها بار دیگر در جایی قرار گرفتند که می‌خواستند باشند. فینال بسیار جذابی خواهد بود. آن هم میان تیمی با توان بدنی بسیار بالا و تیمی دیگر که بسیار سریع و مستقیم بازی می‌کند. از این موضوع بسیار خوشحالم.»


[ جمعه 87/4/7 ] [ 5:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب