فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


آراگونس :به هدفمان رسیدیم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

شکست سه بر صفر روسیه در دومین دیدار مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌های یورو 2008 باعث شد تا اسپانیا حریف آلمان در دیدار پایانی جام ملت‌های اروپا باشد.

پنج‌شنبه شب در دومین دیدار مرحله‌ی نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا در اتریش و سوئیس تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و روسیه به دیدار هم رفتند که در پایان این ماتادورها بودند که با نتیجه‌ی سه بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی دیدار پایانی شدند.

دو تیم پیش از این در مرحله‌ی گروهی نیز برابر هم قرار گرفته بودند که در آن دیدار هم اسپانیا توانسته بود با نتیجه‌ی چهار بر یک از سد روسیه عبور کند.

"لوئیس آراگونس" سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پایان دیدار پنج‌شنبه شب گفت: «نیمه‌ی اول بسیار دشوار بود. ما در 45 دقیقه‌ی نخست به درستی بازی خودمان را پیدا نکردیم. روی هم رفته نیمه نهایی بسیار پیچیده‌ای بود. در وقت استراحت بین دو نیمه توانستم به بازیکنانم نکاتی را گوشزد کنم و در نتیجه در نیمه‌ی دوم بسیار بهتر بازی کردیم. نتیجه‌ی این بازی در میانه‌ی میدان رقم خورد. ما آنجا توانستیم "آندری آرشاوین" و دیگر بازیکنان قدرتمند روسیه را از نظر فضا تحت فشار قرار دهیم و این کار به خوبی جواب داد.»

پیرترین مربی حاضر در رقابت‌های اتریش و سوئیس ادامه داد: «هدف بزرگ ما رسیدن به دیدار پایانی بود و ما اکنون به آن دست یافته‌ایم. باید با آلمان که تیم بسیار بسیار خوبی است، مبارزه کنیم و فرصت‌ قهرمانی برای دو تیم 50-50 است.»

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره‌ی آسیب دیدگی "داوید ویا" مهاجم چهار گله تیمش هم گفت: «ویا از ناحیه‌ی زانوی چپ دچار پیچیدگی شد اما، این آسیب دیدگی شدیدی نیست. با این حال شاید او دیدار پایانی را از دست بدهد.»


[ جمعه 87/4/7 ] [ 5:0 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب