فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اسپانیا پس از 24 سال به فینال راه پیدا کرد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

اسپانیا در نیمه‌ی دوم بازی نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا مقابل روسیه سه گل به ثمر رساند تا پس از 44 سال به فینال یورو راه پیدا کند.

ژاوی هرناندز، دنی گویزا و دیوید سیلوا، سه گل در این بازی زدند تا اسپانیا برای دومین بار شانس کسب جام رقابت‌های جام‌ملت‌های اروپا را در بازی یک‌شنبه مقابل آلمان و در استادیوم ارنست هاپل داشته باشد.

اسپانیا که در سال 1964 برنده‌ی این جام شده بود، برای اولین بار پس از پنج بار حذف پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی جام‌های ملت‌های اروپا، در بازی یک‌شنبه گذشته و در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا موفق به صعود به نیمه نهایی شد.

اسپانیا ممکن است در فینال بدون مهاجم خود "دیوید ویا" که در نیمه اول بازی مقابل روسیه هنگام زدن یک ضربه کاشته مصدوم شد به میدان بیاید.

ویا که با چهار گل بیشترین گل را در این جام به ثمر رسانده در دقیقه 34 لنگان از بازی بیرون رفت و سچه فابرگاس جای او را گرفت.

گل اول اسپانیا را "ژاوی هرناندز" در دقیقه 50 به ثمر رساند. در دقیقه 73 نیز فبریگاس توپ را از بالا برای "گویزا" انداخت تا او آن را با بیرون پا گل کند.

"فابرگاس" سپس در دقیقه 82 توپ را به "سیلوا" در داخل محوطه 18 قدم پاس داد که حاصل آن نیز گل سوم برای اسپانیا بود.

اسپانیا که در فینال 1964 تیم شوروی را 2 بر 1 برده بود، هرگز در چهار بازی قبلی با روسیه، به این تیم نباخته بود. اسپانیا از جمله دو هفته پیش در دور اول 4 بر 1 روسیه را شکست داد.

نتیجه بازی:

اسپانیا 3 - روسیه صفر

خاویر هرناندز (50) - دنی گویزا (73) - دیوید سیلوا (82)

عکس های از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ جمعه 87/4/7 ] [ 4:42 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب