فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


ژرمن ها بعد از 12 سال به فینال رفتند. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

 

در نخستین بازی از مرحله نیمه پایانی رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2008)، تیم ملی فوتبال آلمان با شکست ترکیه موفق شد به مرحله پایانی راه پیدا کند.

در این بازی که چهارشنبه شب بین تیم های آلمان و ترکیه در ورزشگاه "سنت یاکوب" شهر "بازل" سوئیس برگزار شد، آلمان ها در پایان مسابقه، با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دادند.

در این بازی ابتدا تیم ملی ترکیه پس از اینکه دوبار تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد، در دقیقه 22 روی ضربه "اوگور بورال" موفق شد گل نخست را به ثمر برساند اما، خوشحالی ترکیه چهار دقیقه بیشتر به طول نینجامید زیرا "باستین شواین اشتایگر" موفق شد در دقیقه 26 کار را به تساوی یک-یک بکشاند.

در ادامه و در دقیقه 79،تیم ملی آلمان روی اشتباه بزرگ "روشتو رچبر" دروازه بان ترکیه و با ضربه سر "کلوزه" به گل دوم خود دست پیدا کرد، گرچه ترکیه گل حریف را خیلی زود پاسخ داد.

تیم ملی فوتبال ترکیه در دقیقه 86 بازی، روی ضربه هوشمندانه "سمی سنتورک" موفق به زدن گل تساوی شد.

در دقیقه 90 این بازی، همان بلایی که ترک ها در بازی های پیشین خود بر سر جمهوری چک و کرواسی آورده بودند، گریبان گیر خودشان شد و تیم ملی آلمان با ضربه "فلیپ لام" مدافع پیش تاخته خود به گل برتری دست یافت.

در پایان این دیدار "فلیپ لام" مدافع آلمان ها به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

به این ترتیب اولین تیم راه یافته به مرحله پایانی جام ملت های اروپا (یورو 2008) تیم آلمان شناخته شد که در بازی نهایی باید به مصاف برنده دیدار پنجشنبه شب بین تیم های اسپانیا و روسیه برود. آلمان در صورت قهرمانی برای چهارمین بار جام را بالای سر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 87/4/6 ] [ 1:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب