فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


نبرد استاد و شاگرد به نفع استاد - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا (یورو 2008)، تیم ملی فوتبال روسیه توانست شگفتی ساز شده و هلند را از دور رقابت ها کنار بزند.

در این بازی که شنبه شب بین تیم های روسیه و هلند برگزار شد، تیم ملی روسیه به رهبری "گاس هیدینگ" سرمربی هلندی خود موفق شد شاگردان "فان باستن" را با سه گل در هم بکوبد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در این دیدار که به قضاوت "لوبوس میشل" از کشور اسلواکی برگزار شد ابتدا تیم روسیه که در تمامی دقایق بازی بسیار هجومی کار می کرد در دقیقه 56 توسط "پاولیوچنکو" به گل نخست خود دست یافت. سپس در ادامه تیم لاله های نارنجی توسط "رود فان نیستلروی" مهاجم فرصت طلب خود در دقایق واپسین بازی و در دقیقه 86 به گل تساوی دست یافتند.

کار به وقت های اضافه کشیده شد و روس ها بازهم کار را تهاجمی دنبال کردند تا اینکه در دقایق 112 و 116 توسط "تاربینسکی" و "آرشاوین" به گل دست یافتند و در نهایت این تیم روسیه بود که با نتیجه سه بر یک تیمی را شکست داد که شاید کمتر کسی حذف شدن آن را تا مرحله پایانی رقابت ها ممکن می دانست.

"آندری آرشاوین" بازیکن طراح تیم ملی روسیه در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در این بازی پربرخورد داور مسابقه 6 بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هریک از تیم ها سه کارت بود.

به این ترتیب تیم ملی روسیه در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار یکشنبه شب تیم های اسپانیا و ایتالیا برود.

نتیجه بازی:

روسیه: 3

پاولیوچنکو (56)، تاربینسکی (112)، آرشاوین (116)

هلند: 1

فان نیستلروی (86)

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 87/4/2 ] [ 2:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب