فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پیروزی اسپانیا با گل دیرهنگام - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مدافع عنوان قهرمانی با یک گل دیرهنگام از سد کرواسی گذشت.

اسپانیا در آخرین دیدار خود در گروه C رقابت‌های یورو 2012 با نتیجه یک بر صفر مقابل کرواسی به برتری رسید و به عنوان تیم اول گروه به یک چهارم نهایی صعود کرد.

در نیمه نخست، اسپانیا تیم برتر میدان بود و مالکیت توپ را در اختیار داشت. در مقابل بازیکنان کرواسی در نیمه زمین خود تجمع کرده بودند و سعی داشتند با بسته نگه داشتن دروازه، روی ضد حمله‌ها خطرساز باشند.

بر اساس آماری که در پایان نیمه اول منتشر شد، اسپانیا در 68 درصد زمان بازی کنترل توپ را در اختیار داشت و کروات‌ها تنها در 32 درصد زمان مسابقه، توپ را در اختیار خود داشتند.

با این حال، اسپانیا نتوانست از برتری خود در این نیمه استفاده کند و در پایان 45 دقیقه، دو تیم با تساوی صفر بر صفر راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم بازی شرایط متعادل‌تری پیدا کرد. در دقیقه 59، چیزی نمانده بود که راکیتیچ هافبک کرواسی با یک ضربه سر دروازه اسپانیا را باز کند اما کاسیاس با درخشش خود دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا بهترین فرصت گلزنی دو تیم وارد دروازه نشود.

در دقیقه 87، اینیستا در حال که خود موقعیت گلزنی داشت توپ را در اختیار ناواس قرار داد و این بازیکن نیز کار دشواری برای باز کردن دروازه بدون سنگربان کرواسی نداشت تا اسپانیا با این گل دقایق پایانی، بازی را با برتری یک بر صفر به سود خود به پایان ببرد.

در بازی همزمان نیز ایتالیا موفق شد با دو گل از سد ایرلند بگذرد. به این ترتیب، اسپانیا با هفت امتیاز به عنوان تیم اول و ایتالیا با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه آره‌نا گدانسک لهستان

هوا: صاف، 24 درجه سانتی‌گراد، رطوبت 57 درصد

داور: وولفگانگ استارک (آلمان)

ترکیب دو تیم:

کرواسی: پلتیکوسا، استرینیچ، کورلوکا، شیلدنفلد، راکیتیچ، ویدا (یلاویچ 66)، پرانییچ (پریشیچ 66)، ووکویویچ (ادواردو 81)، مودریچ، سرنا، مانژوکیچ

اسپانیا: کاسیاس، پیکه، راموس، آربلوآ، آلبا، اینیستا، ژاوی، آلونسو، بوسکتس، سیلوا (فابرگاس 73)، تورس (ناواس 61)

مالکیت توپ: اسپانیا 65 در صد - کرواسی 35 درصد


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب